huh 3 dgn, zit elke keer 5 dgn tussen hmm merkte je iets aan je afscheiding, hoop wel dat he goed door heb geklust. deed ik namelijk niet dacht neem een break. net wanneer ik dus mn ei had leuk hé
balen hoor lievemama .ik zou toch manadag sowiezo naar de huisarts gaan een bloed test ijzen of zo!want dit schiet niet op! je zou dan mss denken dat hij vandaga of morgen moet komen?ik hoop dta je snel duidelijkheid hebt! liefs
ik ga nu weer even van het forum af. heel veel sterkte meid. en een pb kan je altijd sturen want zit nog wle op het topc aprilgirls.(daar word minder geschreven dus is het makkelijker afstand houden) liefs
daarom wacht ik het maar af, dan ga ik na het weekend wel naar de HA als ze er nog niet zijn. En anders tot einde van de week dan moet er zoiezo wel meer duidelijkheid zijn neem ik aan bloedtest; 4 mei heb ik bloedlaten prikken, een orienterend bloedonderzoek voor een andere reden... klachten die niets met een zwangerschap te maken kunnen hebben, maar als ik dan zwanger zou zijn hadden ze dat toch wel gevonden? en gezegt?
hoihoi, Ik heb net een test gedaan en volgens mij is die positief!!!! Ik heb bij het onderwerp zwangerschaps- en ovulatietesten' een stukje geschreven en wat (wazige) foto's geplaatst. Zou iemand hier aub een naar willen kijken. Mijn man komt om 14:00 thuis en ik wil zeker weten dat hij echt positief is. Alvast hééééél erg bedankt!!!!
hij is wat je zegt best wazig, maar hij lijkt mij ook POS. ik zou morgenochtend opnieuw testen misschien dat je het samen met je mannetje doet? ik weet niet of je het tot morgenvroeg vol kan houden had ik de vorige keer ook gedaan geweldig was het. alvast ook voorzichtig gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd
Nisa met dat klussen komt het hier altijd wel goed haha toch zeker wel om de dag, alleen laatste dagen geen zin erin even geen behoefte aan ja vreemd he 3 keer, die 3 dagen schoten er wel uit, de rest van dagen ok wel krampjes en steekjes en wat vlagen van misselijkheid
voor een zwangerschap testen ze op een andere stof!dat moet speciaal aan gefinkt worden dat kan je niet uit andere bloedtesten halen. dus toch maar een bloedtest om trent zwangerschap aan vragen als je nog niet ongi bent volgende week. liefs
haha zitten we hier met zn tweetjes, nou ja gezellig toch ga je nog wat leuks doen morgen wij willen bbq maar moet ook te schuur opruimen en allemaal dingen klaarleggen voor de bruiloft heb al 2 jurken gekocht en schoentjes nu nog cadeaus voor mn moeder en zus, misschien ook voor mn broer maar het gaat even niet goed tussen ons, allebei te koppig en eigenwijs en dat mens waarmee die gaat trouwen mag ik al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet ik ga er eigenlijk heen zodat hij het me niet kan verwijten dat ik er op zijn dag er niet was voor hem en voor mn moeder mn vader komt ook met zn vrouw en 2 kinderen!! wil me moeder daar echt niet alleen laten, ze zijn al ong 17 jaar geleden gescheiden maar ik heb mn vader nooit vergeven. en dat zal ik dus ook nooit meer doen. ik heb hem ook nooit verteld dat ik ging trouwen/ getrouwd ben. maar had gelezen dat jij ook gescheiden ouders hebt, klopt het?
jahaa!ik wil eigenlijk niet te enthausiast doen, maar ik heb een vermoeden dat het weer raak is! ik heb afgelopen weekf linke griep en verkoudheid gehad dus mijn hoofd stond ook even niet naar baby's. Nu ik weer beter ben, ben ik weer eens op dit forum gaan kijken en de topic van symptomen zitten lezen en als ik terug kijk naar de periode van mijn eisprong kwamen wel wat symptomen overeen. sinds gister ben ik weer gaan werken en voelde opeens weer die aparte rugpijn (onder aan mijn schouderbladen, die naar mijn zij uitstraalt) die ik de vorige keer dat ik zwanger was ook had.Sinds gisteravond ook weer wat last van ongie krampjes. Vanmorgen ineens veel plassen, ik was zelfs een beetje duizelig, en nu voel ik heel gespannen borsten weer komen. Vanmiddag lag ik uitgeteld op de bank terwijl ik amper wat gedaan heb vandaag. ik reken helemaal nergens op, ik wacht rustig af tot ik kan testen, maar stiekem ben ik toch wel weer een beetje blij.
hoi borntotry oh wat spannend al helemaal als je dingen gaat herkennen hé? hoop het beste voor je meid het idee is al genoeg om je lij te maken he ow ik herken het zo
dat bedoelde ik ook ik heb ook een zwangerschaps meegemaakt en dan ga je vergelijken helaas een MA met 10 wkn maar goed. al die kwaaltjes komen dan weer naar boven. ik hoop dat je het goed hebt ik had vorige ronde bijna alle kwaaltjes maar net die andere afscheiding die ik had en die mega gevoelige borsten niet. toch wou ik geloven dat het raak was ben toch ongie geworden, maar heb hoop deze ronde komt het allemaal goed
Hier nog steeds geen ongie...de temp is wel een klein beetje naar beneden gegaan... dus ben benieuwd wat ie morgen doet! Maar ik heb gister getest...en die was negatief!
nisa dat klopt mijn ouders zijn al 9 jaar gescheiden en heb iegenlijk met beide weinig contact, vader helemaal niet enme moeder zie ik alleen als ik na haar ga anders niet, ze is in de 2 jaar dat ik alleen woon nog nooit geweest dus zegt genoeg he ijn schoonouders daarintegen zijn net paps en mams voor mij