denk je zwanger te zijn. laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nisa, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    lieve mama: o dan bof jij want mijn schoomoeder is een dominant mens en schoonvader maar een ja-knikker want die gaat zonder toestemming niet eens naar de wc :)
    en ondanks dat we indezelfde flat wonen komt ze nooit en zelfs niet toen ze hoorde dat ik een MA heb gehad en ze wist dat ik zwanger was.
    maar ik ben gek op mn eigen moeder en mn man ook dus we vinden het wel goed zo ;)

senna: nou ik vind je temp nog steeds mooi hoor meid ;) ga zo door
    misschien heb je wat meer tijd nofig voor aanmak hcg ? zou het

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik kon het toch niet laten om snel toch even te testen en.....
    Te vroeg natuurlijk!de 13de is mijn nod maar er kwam een heel klein beetje zichtbaar toch een streepje,nu heb ik dat al eerder gehad met de sensitest dipsticks maar deze was toch wel het duidelijkst en binnen de tijd...

Ik zei deze als negatief maar wie weet heb ik over een paar daagjes toch een mooie kruidvat positief in handen (heb nog 1 sensitest en 1 kv)

3. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ow ondeugende done :)
    maar het klinkt goed ;) hou nog even vol en dan heb je miss. idd. een knallende pos. test over 4 daagjes, spannend.....

4. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    wat heb jij een aparte temp. kaart done :(
    begrijp er niks van of ligt dat aan mij..... :rollingeyes:

5. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    ik heb ook zeker geluk met mijn schoonouders ;)

vooral omdat ze niet eens biologisch opa en oma zijn van mijn zoon
    heb mijn vriend leren kennen toen zoontje 4 maandjes was
    maaar we zijn gelijk helemaal opgenomen in het gezin daar
    (schoonmoeder kent t verhaal dus had er niet zon moeite mee dat zoon ineens vriendin en kind had omdat schoonvader ook niet bio vader is van me vriend

maar had liever mee rgeluk willen hebben met eigen moeder en vader

ik wil wel, maar nu hun nog, vader wil helemaal geen contact hoevaak je het ook zoek zelf
    en moeder erg eigenwijs, sinds ik op mezelf woon (nu 2 jaar) is ze nooit geweest

6. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    heb je weleens gevraagd waarom ze nooit komt?
    ik ben dan "geen" moeder maar waarom zou je geen contact met je eigen kind willen?
    ik denk dat ik die vraag nooit zal begrijpen,maar goed.
    heb je nog broers of zussen?

7. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    @ Nisa:

Ja ik snap er ook niks van en tot een paar dagen terug stond er op de 29 een mooie eisprong maar nu niet meer...
    Ik hou gewoon de 13de aan als mijn nod want ik heb 4,5 en 6 mei ietrs bloed verloren maar te weinig om een echte ongi te zijn (misschien innesteling...)

8. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    het zou heel goed kunnen dat het een innesteling was, had het ook gehad dacht dat het mn aankomende angie was maar het was dus de innesteling,
    hou het in de gaten (doe je vast en zeker :) )
    ben benieuwd.... hoop het voor je meid ;)

9. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Nisa je hebt pbtje ;)

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    het is hier erg spannend, het zou maar zo eens kunnen, even kijken wat temp morgen doet

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja ik hoop het ook..en misschien maak ik idd wel heel weinig hCG aan ;)
    Ben ook zeer benieuwd wat mijn morgen doet!
    Maadag of dinsdag ff een KV test halen :D

12. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hoi,

Ik wilde geen nieuwe topic openen en hier mijn vraag even stellen.
    Misschien dat er hier meiden zijn die er iets van af weten.
    Ik heb donderdag mijn ovulatie gehad (en dat weet ik zeker!)
    Maar nu had ik een vrijdag ontzettende steken bij mijn lies, echt zo erg dat ik bijna niet meer kon lopen! Het duurde gelukkig niet lang..pff Ongeveer 2 min maar. Ik weet dat dit geen innesteling kan zijn.. Maar wat is het dan? Normaal heb ik er nog nooit last van gehad ik slik al twee jaar geen pil of iets anders. Word wel een beetje onzeker van :(

Gr

13. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    goedemorgen dames

balleke, test je met ovu testen? misschien was het toch je eisprong die vrijdag?
    ik heb deze maand ook 3 dagen waarop het echt veel pijn deed dus weet mijn eisprong ook niet precies

ik hier nog niet ongi :(
    vanmorgen stiekem nog testje gedaan (kv 2 voor 5) met ochtendurine maar natuurlijk ook negatief :(

zal er vandaag niet veel zijn, probeer ik ;)

14. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    na de vage positieve kv test en de negatieven digitest van cb, vanmorgen vroeg nog een digitest gedaan: ZWANGER!!!!!!
    Moet nog even aan het idee wennen, maar dat komt vast wel goed :)
    Ronde 9; eindelijk raak!!

15. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Sanne, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hopelijk brengt ronde 9 mij ook geluk! Stuur maar een beetje HCG deze kant op! ;)

16. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Nou... Mijn temp kachelde weer naar beneden, vanmorgen was het 0,1 graad hoger en nog niet ongesteld. Testje gedaan en heeeel licht

17. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Een streep is een streep! Gefeliciteerd Nikita!!

18. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    nou ik raad iedereen aan om flink te klussen!
    aangezien het afgelopen nacht volle maan was
    en dan zijn de ovulerende vrouwen mega vruchtbaar!
    zegt men, maar het is natuurlijk ook leuk om het te geloven :)

gisteren had ik wat lichte kramp in mijn buik dus dat zou de eisprong kunnen zijn.
    maarja ik weet het totaal niet dus wij klussen braaf om de dag. alleen afgelopen avond niet omdat ik pas laat thuis was. maar wel vanochtend geklust, hopelijk nog wel op tijd als dat de eventuele eisprong was??

ondertussen klussen we gewoon door want met mijn cyclus weet ik het gewoon even niet. #-o

lieve mama: je houd het spannend zeg, steeds maar testen en steeds maar negatief.. pfff
    dat eeuwige afwachten! bah

nisa: bij mij duurde de ongi deze keer ook kei lang, van die onnozele druppels die maar niet willen ophouden! :x
    maar op een gegeven moment zijn we toch maar begonnen want als mijn cyclus nu weer 24 is dan moeten er wel soldaatjes op de wacht liggen. ;)

sanne en nikita: gefeliciteerd!
    wat fijn, positieve test en positief nieuws!

19. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Gefeliciteerd Nikita en Sanne!

Ik voel me anders ben snel moe en dingen ruiken anders en zijn ineens niet zo lekker meer of juist lekkerder...
    Ik mag van mezelf niet voor woensdag meer testen maar dat is nog maar even,of ik ben zwanger of mijn lichaam speeld weer met me...

20. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    gefeliciteerd alle zwangeren.!!

Hier weet ik niet wat ik denken moet.. weet uberhaupt niet eens hoe mijn cyclus in elkaar zit.. heb de vorige x na 13 dagen een bloeding gehad van een week en ben begonnen met opnieuw tellen. Nu zat ik vorige week weer rond die tijd dat ik ongeveer 2 dagen een beetje bloed/slijm rommel verloor maar alleen bij het afvegen en niet aldoor.. dus geen idee hoe of wat eigenlijk. Verder heb ik pukkels en rare donkere vlekken in mijn gezicht..

Deel Deze Pagina