Ik krijg hem er niet beter op (en dat met 8 mega pixels camera op gsm ) Morgen vroeg gaat de kv er tegenaan met ochtend urine n dan zie ik wel of de sensitest :^o opnieuw liegt
Nisa, klopt meid! maar ik wil het zoo graag! Ik heb nog nooit zo last gehad van steekjes... Hoop dat ik echt zwanger ben natuurlijk!... ja als mijn temp nog 5 dagen hoog blijf vind ik het allemaal goed... Hoe lang zijn jullie dan bezig? En heb jij een miskraam gehad?
@done.. ik heb die sensitest testjes ook de deur uit gedaan ivm heeeele lichte streepjes terwijl ik op de kv 2 voor 5,- nooit een lich streepje heb kunnen ontdekken. Ik zou als ik jou was straks lekker met ovu testjes gaan kijken of je ei komt en dan weer gaan klussen. Mocht je toch zwanger blijken dan merk je het vanzelf.. ik herken me helemaal in jou verhaal.. ik was 24 uur ongi en dan geeneens helderrood bloed.. De symptomen die ik toen had heb ik nog en ben niet zwanger. Ga nu gewoon door.. kan net zo goed als me gek maken met 10.000 testjes die half gebakken zijn. Ik wil alleen zeggen; vergeet je ei niet!
ja ik heb vroeg symptonen heel raar heb ik nog helemaal niet gehad tussen ei en ongi maar volgens mij heb ik me eisprong eerder gehad want ik had doorzichtig slijm paar dagen voor me eisprong moet hebben en betekent doorzichtig slijm dat je op dat moment je eisprong hebt of komt dat er voor wie weet dat
joanne: volgens mij komt het na je eiwit slijm zeg maar, dat is wat ik me heb laten vertellen. muppet: hoe is het met je ik spreek je zo weinig de laatste tijd hoe gaat het met klussen in het huis? schiet het al op of zijn jullie al klaar?
@Nisa. heb wat afstand genomen van het forum, lees wel mee en reageer in enkele gevallen.. we hebben gister de keuken aangepakt en gaan binnenkort een nieuw blad/spoelbak en kraan bestellen. Wordt mooi Verder heb ik nu eindelijk een paar dagen vrij dus kan ik even tot rust komen. Na vorige week aan 1 stuk door gewerkt.. ben echt gaar. Over een paar dagen begin ik weer met ovu testjes.. had eerst zoiets.. we slaan wel een maand over, even een maand rust, maar mijn vriend heeft me ervan overtuigd dat het wel belangrijk is om er mee door te gaan. Als we over 2 rondes niet zwanger zijn wil ik naar de HA, gewoon om alles na te gaan.. Het is doodeng, maar er zit niets anders op vrees ik.. Alles goed met jou Nisa? Las dat jullie alweer in de klus periode zitten! Heel veel succes meid, en idd is moederdag een beetje wrang als je een mk hebt gehad Dikke knuffel!
muppet: ja dat zeg ik ook soms maar mij lukt het niet ow als het af is wil ik wel fotos zien ja we zitten en /beginnen aan de klus periode maar zit met een dilemma heb al zon topic geopend maar nog geen reacties helaas... ik zit zo zelf te berekenen wanneer het nou het gunstigd is om te klussen. want toen ik zwanger was deden we het op dag 11,14,18 maar voeld mn ei (2 rondes terug) op dag 15 fertilityfriend zegt dag 16 wanneer is het nou het beste om te klussen denk je ik wil de soldaatjes niet voor niets de wacht laten houden hahahaha
ze zeggen altijd 1 dag voor je ei, op je ei en 1 dag na je ei.. Ik gebruik ovulatie testen dus ik kan zien wanneer mijn ei bijna gaat springen. Die avond kan ik dus klussen en de twee agen erna dus ook.. Ik vind het super relaxed zo en hoef me niet suf te temperaturen (toch geen tijd voor) en niet op allerlei slijmpjes etc te letten. Misschien ook iets voor jou? Ivm 28 daagse cyclus begin ik rond dag 11. Vorige maand had ik op cd12 al een posi ovu test en sprong mijn ei dus op cd 13, maar dat ik zoals je weet ook wel eens op cd14/15/16 en 17 geweest. Zit bij mij schijnbaar toch verschil in. Wat jij schrijft is dat je voelt dat hij onderweg is denk ik en FF geeft aan dat hij eraan komt ofzo? Ik zou gewoon op beide dagen doen.. Om de dag vindt ik zelf weer zo eng. Voor de eerste keer gewoon een paar dagen niet klussen.. dat kan misschien ook helpen. Lastig he allemaal?
Of om de dag rond je ei.. jij hebt er nog best wel veel tijd tussen zitten bij 11,14 en 18.. dan zou je het, als je ei op dag 15 spring op dag 13, 15 en 17 kunnen doen of op dag 14, 16 en 17 voor de zekerheid.. Jemig wat lastig..
haha klopt ja. zit de hele dag te rekenen als ik dan en dan klus is het zus en als ik dan en dan klus is het zo pfff er zit aardig wat tijd tussen ja, zoals je weet temp. ik sinds vorige maand. en omdat je elke dag je temp invoert rekent hij uit wanneer je ei is geweest. en dat is dus dag 16 geworden ik dacht eerst als ik temp. dan is het eenminder gedoe haha dus niet ik ga ervanuit dat mn ei op dag 15 weer zal zijn want digitale thermometer vertrouw ik toch niet zo. 14-15-16-18 ? wat denk je hele rekensom wat erg wigenlijk zo zie je maar de wens is zo groot dat je zelf zo voor l*l zet
haha ja ik herken het wel! Ik denk dat ovulatie testjes voor jou ook een uitkomst zou kunnen zijn. Volgens mij wanneer je tempt kun je zien wanneer je ei is geweest.. achteraf gezien dan.. lijkt me niet handig omdat je dan al te laat bent in principe. Ik zal eens kijken.. via sensitest.nl kun je dipstick ovu testjes kopen. Ik koop er meestal een stuk of 24, meteen voor een aantal maanden. Ik gebruik er rond de 6 per maand. Je moet rond je ei meerdere malen per dag teste tot je 2 donkere streepjes hebt. Dan springt je ei binnen 24-36 uur Ze verzenden overal in Europa voor 2,50, valt dus reuze mee. Of je laat ze bij een vriendin bezorgen oid.. maar dat kan alleen als zij van jullie kinderwens weten. Het wordt discreet verpakt dus je kunt aan de envelop niet zien dat het van hen afkomstig is. Ik ben er iig heel te vreden over. De zw testen vind ik minder want daar kan ik een heel licht roze streepje zien en op de kv niet.. Succes meid!
haha ja ik herken het wel! Ik denk dat ovulatie testjes voor jou ook een uitkomst zou kunnen zijn. Volgens mij wanneer je tempt kun je zien wanneer je ei is geweest.. achteraf gezien dan.. lijkt me niet handig omdat je dan al te laat bent in principe. Ik zal eens kijken.. via sensitest.nl kun je dipstick ovu testjes kopen. Ik koop er meestal een stuk of 24, meteen voor een aantal maanden. Ik gebruik er rond de 6 per maand. Je moet rond je ei meerdere malen per dag teste tot je 2 donkere streepjes hebt. Dan springt je ei binnen 24-36 uur Ze verzenden overal in Europa voor 2,50, valt dus reuze mee. Of je laat ze bij een vriendin bezorgen oid.. maar dat kan alleen als zij van jullie kinderwens weten. Het wordt discreet verpakt dus je kunt aan de envelop niet zien dat het van hen afkomstig is. Ik ben er iig heel te vreden over. De zw testen vind ik minder want daar kan ik een heel licht roze streepje zien en op de kv niet.. Succes meid!
hee meiden ik heb ergens (weet nu niet meer waar) een schema zien staan over hoeveel procent kans je hebt om bevrucht te worden tijdens de dagen waarin je ei is. 3 keer in de week ( 50 procent 2 keer in de week (45 procent 1 keer in de week (2o procent er van uitgaande dat de soldaatjes 3 dagen paraat staan. maar als je uitgaat van 2 dagen dan weet je zeker dat je goed zit als je het dus om de dag doet
hahaha lief dat jullie met me meedenken heb ook ergens op internet gelezen hoe vaker hoe beter in tegenstelling tot het opsparen zeg maar en 3 dgn durf ik niet aan straks slapen de soldaatjes hahaha en missen ze de ei hahah misschien idd handig die ovu.testen ik kom volgende week ,(o wat gaat de tijd snel) voor 8 dgn naar Nl laat ik ze anders bij mn moeder bezorgen, betaal je ook verzendkosten, muppet? met tempen weet je het idd. pas achteraf. maar ja aande andere kant ook al klus je op de goede dagen weet je het ook achteraf of het raak was alles is zo dubieus grrrr maar als ik naar je lijst kijk lalalamanon hoe vaker hoe groter de kans weet je nog of eriets stond met elke dag hahah we maken het helemaal druk hahaha
ja ik betaal ook 2,50 dus om de verzendkosten hoef je het dus niet te laten bezorgen in nederland. Als ik het hier voor 17.00 bestel heb ik ze de volgende dan in huis. Hoe dat in europa zit weet ik niet precies. Een paar daagjes langer vermoed ik (2/3 dagen).. Op de website staat daar wel wat over volgens mij. Ik ga weer kitten! (ben nog met de keuken bezig.. en loop in mijn oude kloffie.. voel me daar nooit zo lekker bij.. hihi
ja maar weet nou niet of turkije onder europa valt of niet. sommige bedrijven zien TR ook als europa en staat dat ook vermeld en sommigen niet. want officieel is het namelijk buiten EU. doe voor de zekerheid bij me moeder bezorgen als ik er ben. misschien is het straks zelfs niet eens nodig 1 dag voor nod vertrek ik weer naar NL. dus denk dat ik daar even stiekem test 1dag voor nod moet toch kunnen dan moet ik nu wel ekstra me best doen hahahaha kit - ze
Helaas een negatief...bah! ALS IK HEEL GOED KIJK DENK IK IN DE VERTE EEN 2DE STREEPJE TE ZIEN MAAR DAT IS GEK STAREN... Ik heb gewoon me ongi al gehad vrees ik. Ga maar is even kijken naar ovu testen
Ik dacht dat ik op je banner net iets anders las (roze veeg 5 dpo), dat klonk erg hoopgevend. Denk je dat je weer een mens hebt overgeslagen, en is dit ontpillen denk je?