hee nisa ja als je het elke dag zou doen hebben de soldaatjes te weinig tijd om nieuwe troepen te verzamelen. ze komen dan met een half peleton die nog slaperig is omdat ze uit bed worden getrokken (haha leuk verhaaltje) ze hebben dan minder kwaliteit. en als je dus een dagje wacht zijn ze er weer helemaal klaar voor! ik ga voor getrainde alerte soldaatjes! kwaliteit is beter dan kwantiteithihihi ik heb ook gelezen dat mannenzaadjes er langer over doen om zich klaar te maken en ook eerder afsterven, maar dat de vrouwen zaadjes er wel snel bij zijn en ook langer blijven zitten. dus bij iedere dag klussen zou je dus meer kans hebben op een meisje! maarja dat is natuurlijk vaag... want er zitten altijd een paar mannetjes bij en die zijn altijd toch net eerder, dus het kan ook een jongen worden.
lalalamanon: denk ik ook ja hahha nou wachten we en geven we ze de tijd zodat de troepen zich dan verzamalen , hahha (vind het echt grappig ) om de dag is beter voor de soldaten kunnen ze lekker rusten want strakjes begint de oorlog hahahah en ze moeten winnen dat heb ik trouwens ook gehoord van mannesoldaten er langer over doen als vrouwtjessoldaten wie weet dit: heb nu sinds gisteren weer dat ei-wit slijm maar dat duurt bij mij maar 2 dgn op dag 12 en 13 maar FF zegt dat mn ei pas op dag 16 is kan dat kloppen?
nee de mannen soldaten zijn juist sneller maar sterven eerder af en vrouwen soldaatjes zijn langzaam maar leven veel langer. ik heb ook ongeveer 3 dagen dat slijm gehad op 10,11 en 12 en ik had op de 10e last van steekjes in mijn onderbuik. dat zou een eisprong kunnen zijn maar ik weet eigenlijk pas dat ik die heb zodra ik weer ongi ben. heb jij nog niet iets van steekjes gevoeld ofzo of heb je een ovutest gedaan?
Ja het begon met 1 veeg op 5 dpo maar de volgende dag had ik echt wat bloedverlies en de dag erna ook maar niet zo als ik normaal ongi ben het hgeeft ook maar 3 dagen geduurt... Ik heb vorig jaar ook wat problemen gehad met me menstruatie (toen ik nog aan de pil was) en die bleef soms ook maar ineens heel licht (moest ik me echt afvegen om te zien of ik wel ongi was) maar de artsen en de gyn konden niks vinden en dan een paar maanden later was het weer normaal,ik heb toen ook even verplicht 3 maanden moeten stoppen met de pil en alles was gelijk weer ok.
o dat kan heb ht misschien verkeerd onthouden maar commandant goed dat jij het nog weet ja vanochtend is dat zeurderig/beetje steken gevoel begonnen en al paar dgn vollere/ gevoelige borsten. gebruik geen ovu testen (die heb ik niet ) ow done: maar het kan hoor dat je ongie opeens korter duurt als voorheen heb het 1 x gehad tot nu toe.
ja ik moet ook zeggen dat mijn bortsten iet wat voller en gevoelig waren en vooral de tepels. aha! misschien toch de eisprong periode! dat zou betekenen dat mijn cyclus deze keer 26 of 27 dagen duurt! ben benieuwd. ik klus nog wel deze week door want stel je voor dat ik toch nog een cyclus van 30 heb! het zekere voor het onzekere maar daarna kan ik alweer uitkijken naar allerlei symptomen die een innesteling zouden kunnen betekenen. zucht. je blijft er maar mee bezig...
idd. zou ook gewoon door klussen hoor dat dacht ik du sook vorige maand en had ik nadat gestopt was met klussen mn ei dus dat overkomt me nite nog een keer het is idd. een heel gedoe word het soms ook beetje zat *zucht* doe je ook aan tempen? o normaal heb je een korter cyclus zie ik 24 dgn (dat is vrij kort toch? ) leuk we zitten beide in ronde 2
mijn cuclys was behoorlijk constant: 29-30-28-27-28- 24 maar vorige maand (ik ging uit van het gemiddelde 28) was mijn cyclus ineens veel korter(24), waardoor ik dus ook niet in mijn vruchtbare periode heb geklust. de soldaatjes zijn toen op de verkeerde datum op missie gestuurd. maar mijn max is nu 30 en mijn min is 24 dus als ik nu weer 26/ 27 heb dan zit ik weer aardig op schema!
Ach we klussen gewoon lekker door hoor maar het is alleen lastig omdat je zo af en toe niet weet wanneer je kan testen. ik heb gisteren gelijk bij matcare ovu testen besteld en als het goed is krijg ik die vandaag in de bus. Ik prbeer ze ff en als ik het wat vind beste ik er nog meer (heb er nu 10 besteld met 2 zwangerschapstesten)
flinke voorraad voor de soldaatjes hihihi ik heb nog 1 test liggen van de vorige ronde. mn temp ging omlaag dus hebmaar niet getest ben ook die dag ongesteld geworden. dus 1 test bespaard we lopen aardig samen allemaal, misschien dat wij ook een nod lijst kunnen maken?
hey, ik mag ook mee doen ?k heb over 2 dagen mijn NOD en ik heb de volgende symptomen; - Al vanaf mijn ei krampjes, word steeds wat meer, gisteren was vrij veel en vandaag weer wat afgezakt. Als ik van die krampjes heb voel ik soms ook wat steken in mijn onderug. -Ook een trekkerig gevoel in mijn buik en steken in mijn linkerzij -voel een soort van steekjes in mijn borsten, niet heel pijnlijk maar wel onprettig. -soms wat licht in mijn hooft -Het idee dat ik sneller naar het toilet moet -traag werkende darmen -een dip in mijn temp gisteren (is misschien al te laat voor een innestelingsdip dus weet niet op het relevant is) ?k ga niet gelijk op mijn Nod testen, ik wacht eerst of toch de ongi niet door komt. Het is zo spannend!!! ik ga er helemaal in op, als het niet zo zou zijn zou het echt een teleurstelling zijn ?k hou jullie op de hoogte
spannend hoor meryem, hoop dat je klachten niet voor niets zijn en dat lekker pos. mag testen zelf heb ik nog last van eiwit achtig slijm, maar de steekjes enzo zijn weg :O ben benieuwd wat me temp de komende dagen gaat doen
zegt die temperatuur zoveel eigenlijk? Bij mijn eisprong is ie gelijdelijk opgelopen, elke dag 0,1 graad zeg maar, en dat 4 dagen lang. Daarna was het steeds precies 37, gisteren ineens 36,8 en vanmorgen weer 37,1 is dat een overtuigende dip??
ik weet niet precies hoe je cyclus nu is, misschien dat je een banner maakt is overzichtelijker en het zegt idd wel veel. zo kan je zien als je het elke dag bijhoud wanneer je ei is geweest (dus je weet het pas wanneer je ei is geweest) maar zo kan je ook zien of je zwanger bent of niet aan het eind van je cyclus!!! want na je ei blijft je temp hoog als je zwanger bent blijft die ook hoog op nod. maar als je niet zwanger bent dan zakt die naar beneden zie maar in mijn onderschrift ( de link naar fertilityfriends) kan je zien wat ik bedoel. oja ik heb er 2 naar de onderste moet je kijken voor een goed voorbeeld