Nisa, ik zie dat jou temp veel duidelijker is dan die van mij, die van mij was voor de eisprong al schomelend, van 36,7 naar 36,8- 36,7- 36,6 zo ongeveer 2 weken en toen van 36,7-36,8-36,9-37 en toen bleef ie vrij stabiel...en toen weer 2 dipjes. Vanwege het rekbare slijm en de stand van mijn baarmoeder weet ik zeker waarneer hij is geweest, alleen aan de temp heb ik niet genoeg. Sorry hoor dat het zo warrig is, maar ik heb thuis geen internet, zit er op mijn werk achter en heb niet veel tijd om banners en grafiekjes te maken, hoe maak je die banners eigenlijk?
ow over die grafiek van mijn temp ik dacht eerst ik ga niet tempen dus had het ook niet gedaan tot ik me na een week bedacht (was eerst echt down omdat ik ongie was en toen die voorbij was ging het weer) dus deze ronde schommelt ie ook bij mij hoor hij zakte opeens naar 35,8 maar dan kan hoor @ricmar: ben blij dat je nog positief kan zijn go girl volgende ronde is het jou beurt
hej dames vandaag zaadingeleverd! volgende week bellen voo uitslag! trouwens mijn baarmoeder staat altijd iets gekanteld! dat weet ik door een echo die ik hele poos gelden gehad heb! liefs
hoi snippie: spannend ik hoop dat je /jullie er echt wat aan hebben maar hoop meer dat het raak is ben je er gelijk vanaf nu je het zegt snippie de gyn zie dat hij bij mij naar achteren zat of iets dergelijks weet het niet meer zo goed, begreep ook niet wat ze bedoelde zou ze ook bedoelen dat ie gekanteld is of is dat weet iets anders ?
meryem: stomme vraag misschien maar ken jij ALLAHiNKULU ??????????? ik heb je trouwens een pb gestuurd over die banner heb je hem wel gekregen? ik kan hem niet terugzien in mn lijst met verzonder berichten
nisa dat hopen wij ook,maar we zijn bang van niet. maar eerst die uitslag afwachten.dan zien we wel weer verder. ik zit sowiezo met 1belangrijke vraag dus ga sowiezo naar de gyn en blijf nu onder behandeling ook tijdens me zwangerschap blijf ik in het ziekenhuis lopen.dus er vanaf zijn we voorlopig niet. en het nadeel is ik ben geadopteerd dus wete heel veel dingen niet!en daar baal ik op zulke momenten dan wel weer van! jah mss bedoelde de gyn dat.wete het niet zeker maar mijn baarmoeder is dus altijd gekanteld .maar ach ze zei dat het niet een zwangerschap zou me moeilijke.ook was toen mijn baarmoeder slijm vlies erg dun.dus tjah liefs liefs
DAmes ik heb volgens mijn arts een goeie eisprong gehad! dus wie weet ben ik deze maand echt zwanger! DAT HOOP IK NATUURLIJK!!
hoi lievemama, mijn ei is in zicht dus het is heel druk bij mij en gezellig hoe is het met jou? snippie: succes meid en hoop ech top goede eindresultaat melek: wat super meid hoop het ook voor je
word spannend dus en klussen hier ongi bijna voorbij, dus morgen kan het klussen wel weer beginnen als de buikpijn verdwijnt tenminste
doet meestal veel pijn als ik ongi ben alles is dan gevoelig, is sinds bevalling van eerste nu heb ik echt al sinds zondag buikpijn, heel laag kan me buik niet eens aanraken of doet al pijn, met lopen doet pijn, met naar wc gaan erg vervelend
oh wat balen ik had vroeger aldtijd de eerste dag van ongie dat wat jij beschrijft, kon niet naar school, werk ik zat de hele dag op de w.c maar na jaaaaaaaaaaaaaren is het vanzelf over gegaan hoop dat het bij jou ook weg zal gaan