lieverd bedankt voor jullie lieve reacties en idd 14% is beter dan 0! mag dus blij weze dat er wat leven in zit!en ik wss wel kids van hem kan krijgen! nisa meid je bent een topper en idd wij bewandelen op een andere manier de weg naar rome!
jah lieve mama hoe is het gegaan! en dames ik wil nogmaals zeggen dta ik het jullie nog steeds meer gun dan me zelf! dikke knuffel voor jullie allemaal
zag ik daar een glimlach ik zie dat je miss. helemaal afstand ga nemen van de forum. kijk waar je je prettiger bij voelt en je kan altijd nog van gedachten veranderen er is altijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjd een plekje vrij voor je maar het zou gezelliger zijn als je bleef kijkmaar gr, toppper-de-top nisa
jah je zag daar een glim lachje!het is en blijft moeilijk maar komt ook omdat het hier kwijt kan en met me mannetje het er open over kan hebben.dan is het toch iets makkelijker bekijken. ik zou denk idd even afstand nemen maar dat moet ik nog even bekijken! maar hou jullie sowiezo op de hoogte. knuffel voor topper nisa
het is idd. heel goed dat jullie kunnen praten, zal zeker eeeeeeeeeeeeenorm helpen ik begin me af te vragen waar lievemama blijft :-k
Oooh meis dat is even schrikken. Heel naar voor je, dikke knuffel!! Ik weet verder even niet wat ik je moet zeggen... weet je vriend het zelf al?
hahaha allebei dubbel gepost deed ie bij jou ook zo raar ze gaan de site weer verhuizen heb ik begrepen ben benieuwd, hoewel ik me afvraag of het slechter kan vonde de vorige overzichtelijker
Hier zijn de duivels nu reeds 5 dagen aanwezig... mijn gevoel dat ik zwanger was, is dus volledig verkeerd geweest... heb me ook voorgenomen om wat afstand te nemen vh forum.. hopelijk focus ik me er zo wat minder op..
jah die weer het al meis. die was heel erg stil. ik weet dat hij zich heel groot houd en hij vraagd zich af wat de oorzaak kunnen zijn. maar gelukkig praat hij er wel gewoon over tegen me. maar zie gewoon dat hij het erg moelijk heeft.ik kan niet meer doen dan hem steunen. ik heb hem ook verteld dat er echt nog wel mogelijkheden zijn om een kindje van ons samen te krijgen.dat beurde hem een beetje op. liefs
jah bij mij deed hij ook raar. vervelend he dat hij weer gaat verhuizen.schiet niet echt op! maar ze zijn van plan hem beter te maken(minder fout medingen)!dus ben benieuwd lotteke meid balen zeg!dan had je plots ene lange cyclus bah zeg:S! hopelijk snel raak meid. liefs
ik zie nog helemaal geen leuke ondertekstjes ben al eventje niet meer geweest. wie mag er bijna testen? ik mag over een paar daagjes ook testen maar, mijn gevoel zegt nee ag we zullen zien xxx
lieverds ik ga even lekker film kijken met me mannetje. dank jullie wel voor jullie steun!ik hou jullie op de hoogte kus
nisa sorry had het erg druk afspraak niet doorgegaan gister, iets persoonlijks tussengekomen snel nieuwe afspraak gemaakt voor volgende week nu even vraagje net ondekte ik dat ik 2 knobbeltjes heb (binnenkant, naast schaamlippen en been ) lies toch? weet iemand wat dat kan zijn? ook verlies ik nog steeds roze? morgen duurt al week, geen helder meer maar normaal is al voorbij, alleen bij afvegen woensdag begon met afvegen bruin en nu is t gisteren en vandaag roze?
Lievemama, wat balen zeg dat de afspraak niet door ging. ik weet niet was die bobbeltjes kunnne betekenen meissie. hopelijk weet je volgende week meer. liefs