jij ook veel sterkte he snippie heb het wel allemaal teruggelezen maar weet zeker dat het wel goed gaat komen met jou en je mannetje
dank je lieverd. wss niet natuurlijke manier,maar we geven de moed niet op! we blijven hoop houden! liefs
jah en zoals nisa al zei.er zijn meerdere wegen naar rome! hej ben er even van tussen. alvats fijne dag. liefs
Hey snippie, Waarneer gaan jullie praten over de opties die jullie hebben? Jullie blijven het natuurlijk ook op de natuurlijke weg proberen, maar wat zou nou de volgende stap zijn? ?k leef erg mee met de vrouwen die moeilijkheden ervaren op gebied van conceptie, ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is. ?k zit zelf nog maar in ronde 2, maar ik heb al jaren een ongeplaatste angst om geen kinderen te kunnen krijgen. En ik wil het ook al veel langer dan dat we aan het proberen zijn (eerst moest de levenssituatie er naar zijn) Mijn huisarts zij tegen mij dat veel vrouwen die angst hebben en dat het bij de jongvolwassenheid kan horen, nou ik kan me niets ergers voorstellen dan dat die angst waarheid zou worden. ?k heb ook een vriendin die al 3 jaar bezig is, maar nog steeds niets. Ze kan zich niet laten onderzoeken want in het land waar ik woon (Turkije) kunnen alleen de rijken zich dat veroorloven. ?k vind het zo erg voor haar, en praat ook niet met haar over mijn kinderwens, maar toch toont ze steeds weer belangstelling in mij. ?k heb tegen haar gezegt dat als ik een kindje krijg zij er vaak op zal mogen passen, natuurlijk is dat niet echt een troost. ?k bid elke avond om een kindje voor mezelf, voor mijn vriendin, en sinds enkele dagen ook voor alle vrouwen met kinderwens. Want ik wil het voor een ander bijna even hard als voor mezelf. ?k wil dus bij deze graag iedereen een hart onder de riem steken en iedereen veel sterkte toe wensen.
dank je wel meissie! de volgende stap weten we niet,maar ik denk zelf dat ze buiten de baarmoeder me eicel gaan proberen te bevruchten met het goede zaad. maar dat horen we allemaal wel als we naar de gyn gaan. maandag moet ik een afspraak maken! ik ben er nu weer van tussen liefs
lievemama meid: ik dacht slecht nieuws dat je daarom niet kwam maar je bent nog niet eens geweest maar die knobbeltjes, zijn die daar bij je schaamstreek of echt in je vagina (sorry )
ja denk dat dat door 'stress' kwam.. hopelijk nu meer geluk... volgende maand zijn we al een jaar ah proberen.. tijd gaat zo snel...
ik ga me hier aansluiten. Heb steeds veel pijn in mijn borsten, verdraag geen vlees meer, rommelende darmen en een continu ongikramp....iemand bekend hiermee? Heb waarschijnlijk zondag mijn ei gehad.
welkom bij de club Ja die ongie krampen herken in ook, begon bij mij ongeveer 6 dagen na mijn ei, eerst heel zachtjes en steeds meer, heb nog steeds ongie achtige krampen, soms best heftig. En heb echt pijn van het niet naar de toilet kunnen (ga wel, maar heel weinig) ik ervaar ook ongeveer een week af en toe steekjes in mijn borsten. Sinds gisteren zijn mijn borsten ook meer gespannen (voelt alsof mijn bh te klein is) ?k heb trouwens nog een symptoom gehad, heel raar iets. ongeveer een week geleden toen ik op de bank lag voelde ik ineens een heel aangenaam warm gevoel vanbinnen bij mijn baarmoeder, net als waarneer je een slok thee neemt en het dan warm voelt worden in je slokdarm, maar dan weer op een andere plek zeg maar en veel subtieler, heel vreemd. Was het eerder vergeten te benoemen. Nou dames, ik probeer me nog met testen in te houden tot maandag, maar het word wel moeilijk hoor
ik denk niet zwanger te zijn, mag dat ook?? Ga niet meer met ovulatietesten werken, geen etos zwanger worden meer en niet meer onnodig testen. Maak mezelf gek en daarbij mijn wederhelft ook.. Voel en merk van alles maar ga er niet meer van uit..
PUCK24: gezellig, welkom meid CLAARTJE: ja dat mag ook MERYEM: vind het nog steeds knap van je dat je niet getest heb, ondertussen ben je wel mooi 2 dgn overtijd heb je een regelmatige cyclus of heeft die een eigen wil LOTTEKE: jij krijgt een grote knuffel *****************hug*************** bij mij: geen flauw idee, weet niet wat ik denken moet. ben nog steeds overdonderd dat ik mn ei de 14 de heb gehad, (had het op 15 of 16 verwacht) scheelt niet heel veel maargoed.
ff snel: ohh snippie wat een rot nieuws! Maar gelukkig is de mogelijkheid om zwanger te worden er nog wel! Ik wens jou en je mannetje heel veel succes, want het gaat helemaal goed komen, hoe dan ook! Jij hebt straks ook een mooi bol buikje en een lief klein babietje in je handen! Mark my words! Dikke knuffel meis..
hej muppet dank je wel meissie! jah we gaan er wel vanuit dat met 14%nog wel wat te doen is. we zukllen het snel genoeg weten als we naar de gyn zijn geweest. nogmaals dan je meid !!! liefs
Nisa: Ja ik heb een vrij regelmatige cyclus, maar soms gebeurd het wel is dat ik een dagje te vroeg of overtijd ben. Hetgeen wat mij geruststeld is dat ik al een week krampen heb, maar geen bloed dus, normaal gesproken als ik krampen krijg is binnen 1 dag bloed te zien, maar meestal begin ik al te bloeden voor ik pijn krijg, dus dat is iets heel erg uitzonderlijks. Plus mijn borsten die stekerig en gespannen aanvoelen. ?k krijg ook steeds meer last van duizeligheid. Aan de ene kant wil ik NU testen, aan de andere kant ben ik misschien toch ook wel een beetje bang voor een negatieve test en wil ik dit heerlijke gevoel houden. klinkt heel dom maarja. En op zijn laatst weet ik van veel mensen dat er wel zo mooi op de test staat dat je al op je nod kunt testen maar vaak heb je dan toch nog niet genoeg hcg. Dat zetten ze er gewoon op om meer testen te verkopen. Dus probeer ik te wachten
he snippie wat een vervelend nieuws! dikke knuffel! aan de andere kant geeft het je wel meer duidelijkheid! wanneer heb je weer afspreek bij de gyn voor verdere stappen?
he brabantse, dat had ik vanochtend nou ook.. Het was een soort van spierpijn ofzo. alles voelde erna bont en blauw aan. maar het ging wel snel over. ik kan niet wachten tot het donderdag is!!!