nee kan ik me voorstellen.. dan heb je zekerheid in de kwaliteit en daardoor minder risico dat het later weer mis gaat.. je weet idd niet wat er met de andere vruchtjes aan de hand was.. is je man al over de schok heen? Kan me voorstellen dat het ook voor hem een giga tegenslag was..
over de schok zou hij nooit komen en dat kan ik heel goed begrijpen. we zijn nu eigenlijk alleen nog maar benieuwd wat de gyn gaat zeggen. maar ik zelf zou ook nooit meer er over heen komen. we zijn nu al blij met 1.kijk mochten de behandelingen goed gaan mss gaan we dan wel voor meer maar dat is voor later.is kijken wat de gyn denkt te gaan doen. we hebben dan gisteren sind shet eerst dat we het wisten weer gevreeen maar dat voelde toch anders hij had het ook.niet dat we normaal denken van kom we gaan voor een kindje. maar gewoon even het idee. liefs
MUPPET : ik kom overmorgen naar NL. en zal testen in NL. !!!!!!! ik ben zeeeeeeeeeeer benieuwd. we hebben mn ei opgespoord via tempen, die bleek de 14de te zijn ipv 16de !!!! maar we hebben goed ons best gedaan . 1dag voor de ei, en 1 dag na de ei dus moet goed zijn pfff ben helemaal hyper dat ik naar NL kom. aan de ene kant blij aande andere kant laat ik mn mannetje alleen en daar zie ik erg tegenop.... snippie: ik vind het ook heeeel knap van jullie dat jullie elkaar goed steunen en sterk in julie schoenen blijven staan, niet iedereen zou dat kunnen hoor hoop dat alles naar jullie wens zullen gaan . hoe is het met jou muppet ? je hebt je ei ook al gehad klopt dat? is je keukentje al af? jij blijft klussen hé
haha i'm a kluss-o-maniac Ja ik had zaterdag een posi test en savonds mijn ei sprong (deed me zeer) toen za geklust en zo ochtend en avond weer. moet voldoende zijn De keuken is bijna af. Binnenkort even tegels uitzoeken voor aan de muur. We denken aan licht grijs gezien de keuken wit is geworden. Het is nu zo wit-wit.. beetje te steriel. Donderdag met een vriendin naar IKEA!! Yeuy! Echt zin in! Leuke spulletjes sneupen! Even gedachten ergens anders bij dan zwanger zijn/niet.. Nisa, vergeet de KV 2 voor 5,- niet he? Maar mocht je zwanger zijn dan heb jij die niet meer nodig! Spannend hoor dat je na 2,5 jaar weer naar NL komt! Fijne dag nog meiden!
dank je wel nisa!en gaaf zeg na 2,5jaar weer even in NL en muppet wij zijn ook klus maniak hoor! normaal hebben we bijna elke dag.er zit normaal niet meer dan 1dag tussen. heerlijk seksen! behalve natuurlijk als ik ongi ben dan doen we het niet. maar meid wat fijn dat het al aardig opschiet. liefs
MUPPET: ik zal er iig 1 moeten kopen om te kijken of ik zwanger ben zo niet dan sla ik ook testen in en vitamientjes hier slikt niemand extra vitamientjes alleen foliumzuur+d-vit+calcium. vind ik TE weinig ook omdat ik geen goede eter ben, geen gezonde laten we maar zeggen en mn vorige zwschap deed ik niets anders als braken dus vit. zijn wel nodig snippie: het is raar want ik blijf rotterdam als "thuis" zien en dan dat ik hier woon komt puur omdat mn partner hier woont. maar dit is echt niet mijn huis. no way. maar ben gelukkig ik zie het als een megaaaaaaaaaaaaaaa lange vakantie hahaha
hey snip dat is snel gelukkig maar toch hoe gaat het verder met je? dikke knufff meryem; gefeliciteerd meid
buiten het slechte nieuws wat steeds door ons hoofd spookt,gaat het goed. vanmiddag weer lekker werken! en we hebben er toch en gezellig weekend van gemaakt film gekeken en zo. maar meid voor jouw ook spanned zeg! nisa wta grappig ik woon in Gouda.hihi das ene toeval
lekker onderuit gezakt op de bank met een filmpje erbij heerlijk toch jaja nog 2 daagjes gister wel wat lichte ongi krampjes gehad, maar is nu weer weg en voel helemaal niks maar ik denk niet dat het zo is maargoed we zullen het zien. wel fikse hoofdpijn maar dat kan ook komen door de ongi eh xxxx
dankjewel meissie lief van je ik gun het jou nog veeeeel en veeeeel meer meid!!!!!!! ik hoop echt dat het voor jullie snel raak mag zijn daar ga ik erg hard voor duimen xxxxxx
dank je meissie. Je hoeft het mij niet meer te gunnen hoor. eerst jullie dan ik. ik hoop zelf ergens volgend jaar zwanger te zijn. kusss
ik heb helemaal geen sypmtomen of gekke dingen dat ik voel, misschien is het daar ook te vroeg voor nu. maar vind het zo saai ben het gewend geraakt om allemaal gekke dingen te voelen en heb ik niks om over ze zeiken vind het zo saai nog meer ladies die eigenlijk (nog) niks voelen :d ?
hey lievemama, jij ook hahah heb het ook een beetje gehad het mag van mij deze ronde wel raak zijnhoor phoe. word er moe van en nu heb ik niks om erover te zeiken nou ja jammer dan zal druk bezig zijn na overmorgen met de laatste dingetjes omtrent de bruiloft en fam. die ook naar NL komen voor de feest. uit zwitserlan, frankrijk, duitsland en belgie. dus zal ook weinig tijd hebben straks om op symp. te letten. nou ja jammer dan lekker feesten, dansen, fam. en vrienden zien. komt wel goed hoe is het met jou meid? lang niet gesproken
hey lievemama, jij ook hahah heb het ook een beetje gehad het mag van mij deze ronde wel raak zijnhoor phoe. word er moe van en nu heb ik niks om erover te zeiken nou ja jammer dan zal druk bezig zijn na overmorgen met de laatste dingetjes omtrent de bruiloft en fam. die ook naar NL komen voor de feest. uit zwitserlan, frankrijk, duitsland en belgie. dus zal ook weinig tijd hebben straks om op symp. te letten. nou ja jammer dan lekker feesten, dansen, fam. en vrienden zien. komt wel goed hoe is het met jou meid? lang niet gesproken