snip ik gun het jou ook nog meer dan van harte lieverd!! je wacht al zo lang meissie. mijn druimen draaien nog steeds knetterhard voor je hoor. en de andere dames gun ik het ook hoor. dat jullie het even weten hahaha xxxxxx
snip ik gun het jou ook nog meer dan van harte lieverd!! je wacht al zo lang meissie. mijn druimen draaien nog steeds knetterhard voor je hoor. en de andere dames gun ik het ook hoor. dat jullie het even weten hahaha xxxxxx
Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik denk namenlijk vanalles Gisteren wat last gehad van een soort steken, best pijnlijk, na een paar was het over en had ik alleen nog af en toe minder pijnlijke toch scherpe steekjes. Het zou volgens de telling een innesteling kunnen zijn. Vanmorgen kreeg ik na het opstaan een bloedneus, dat heb ik anders dus echt nooit, behalve toen ik zwanger bleek van mijn zoontje Het is overigens pas mijn eerste ronde, eind april gestopt met de pil, toen de nepongi gehad en nu hopen we er natuurlijk op niet meer ongi te worden, maar goed, er valt geen pijl op te trekken he. Vandaag krijg ik mijn testen binnen van Mat Care, 9 voor 15 dus we hebben wat te doen Iemand ervaring met deze testen en hoelang voor NOD ze positief kunnen testen? 7 Dagen voor NOD is wat overdreven ben ik bang, ik moet me dus echt nog even inhouden Fijne dag vandaag!!
welkom mommy, mijn buurvrouw aan de overkant heeft precies hetzelfde wat jij nu verteld. ze is 4 x zwanger geweest en alle 4 de keer kreeg ze een bloedneus vond het wel goedkoop hahah ze gebruikte geen zw.testen niet nodig. ze heeft nu 3 dochters (dom mens) heeft er 1 zonder reden weg laten halen.grrrrr maar spannend hoor hoop dat je bloedneus niet voor niets is geweest. goodmorning claartje
Dankjewel Nisa! Net maar eens even gegoogled en een bloedneus kan 1 van de eerste zwangerschapssymptomen zijn, let's hope so!! Het zou inderdaad heel goedkoop zijn als iedereen hierdoor zou weten of het wel of niet gelukt is, maar ik heb toch nog veel liever die echte test in handen die me vertelt dat het waar is Maar voor mezelf heb ik er nu een nog beter gevoel over, ik had al heel sterk mijn gevoel van het is raak, en na gisteren die steken en vandaag die bloedneus is dit gevoel alleen maar versterkt [-o< Pff ik hou het gewoon niet meer van de zenuwen herkent iemand dat? Echt letterlijk door mijn hele lijf zo'n zenuwachtig gevoel
Hier niet echt plannen, ja strijken (nog steeds) maar als ik eenmaal achter die pc kruipt..... schiet niet op dan. Ga toch maar eens beginnen denk ik..zo geen zin in #-o
hahaha erg he zo een pc hier precies hetzelfde als ik er eenmaal op zit dan ben er niet weg te slaan hahaha strijk ze meid
nou hier een heleboel ben op werk nu, ga een paar uurtjes eerder weg. dan ga ik shoppen mn moeders verlanglijstje afkopen laatste dingetjes pakken , even nog goed opruimen voordat ik wegga en morgenvroeg ..................... vlieg ik naar NL
Perfectionn ik ben dus gelukkig niet de enige, en jij ook niet dus dat scheelt Zouden we ons dan schuldig moeten voelen??? Vast niet toch Strijk wacht nog steeds zal er niet minder op worden vandaag ben ik bang. Nisa jij een drukke dag dus vandaag, lekker shoppen dus vandaag en morgenvroeg naar NL? Waar zit je nu dan als ik vragen mag (heb eerlijk gezegd nog niet echt gelezen hier ) en ben je op vakantie nu? Hoelaat vertrek je? hele goede reis gewenst in ieder geval!! De jongste hier gaat helemaal door het dolle heen, Dora is weer op tv vreselijk programma maar hij is een gigantische fan, pfff.
Bij Luca wist ik al dat ik zwanger was voor ik een test deed. Maar nu .. ik heb geen gevoel, geen symptomen, niks .. Ik ben nu wel al overtijd, maar ik ga nog niet testen.
Suikerboon mijn diepe respect dat het je lukt om niet te testen Toch zou het zomaar kunnen hoor, bij de eerste 2 had ik ook totaal geen symptomen/gevoel en was toch echt zwanger Ik ga hard voor je duimen, wanneer denk je te gaan testen, kan ik dan extra duimen
MOMMY: woon ruim 2 jaar in turkije en kom voor een week naar NL omdat mn broer komend weekend zal trouwen. sochtends 9,20 vertekt mn plane en ben rond 13,00 in NL schiphol dankjewel
Oooh ok Nisa, wat leuk! En je broer dit weekend trouwen, dat is helemaal leuk, hopenlijk hebben jullie prachtig weer en een geweldige dag. Heb je genoeg tissues bij je? Nogmaals goede reis en hele fijne dagen hier.
@Mommy3to4 Ik ga pas testen na de 26ste. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik een weekje overtijd ben en mijn maandstonden dan heb
suikerboon: Ja dan is het natuurlijk begrijpelijk dat je liever nog even wacht met testen, kost je anders handen vol geld zonder resultaat en blijft dan toch steeds een teleurstelling he Mocht ik mezelf in de hand hebben kunnen houden test ik wel met je mee
mommy; nee toch hahahaha nog even en de was strijkt zichzelf haha!! nisa; goeie reis meid bevalt het wonen in turkijke? heerlijk warm natuurlijk... neem je zon mee als je deze kant op komt verder een hele fijne dag gewenst. xx0x