denk je zwanger te zijn. laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nisa, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    Misschien klink ik nu heel gemeen maar ik zal echt geen tissues nodig hebben.
    in feite interesseert het me geen (piepppppp) dat hij zal trouwen
    zijn aanstaande is een dom wicht die totaal geen respect heeft voor iemand uit onze familie echt waar ik ga nu helemaal off topic :oops: maar ik mag haar zoooooo niet.
    dat weet mn broer en heeft daarom ook nooit gevraagd wat ik van haar vond in het begin.
    ik heb haar ook heel laaaaaaaat leren kennen het leek alsof mn broer niet wilde dat ik haar zou zien.

ik weet nog goed, en daar ben ik nog steeds niet overheen :oops: ,
    ik was klaar met mn opleiding en wou mn moeder met mn eerste loon uit eten nemen.
    italiaanse restaurant, ik zou haar in de stad tegemoet komen.
    kwam mn broer en vriendinnetje thuis. en zeiden kom dan gaan we toch :confused:
    ik was kwaaaaaaaaaad moest ik ook voor hun betalen.
    en dat mens heeft nieeeets gegeten ehtwaar haar hele bord was nog vol.
    dus ik kwaaier de hele tijd zat ze aan de tel. VAN TAFEL
    ze spraken geen woord met me alleen mn moeder. en zijn daarna naar naar huis gegaan.
    en hij naar zn vriendinnetje. grrrrr

ik ga er alleen maar heen om er voor mn moeder te zijn we hebben voor de rest geen familie van mn moederskant en mn ouders zijn gescheiden.
    wil niet dat mn moeder alleen is.

sorry dames nu weer ontopic :rolleyes:

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ohh dat klinkt idd een raar mens die aanstaande van je broer.
    mara goed van je dat je er voor je moeder bent!

liefs

3. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ja echt respectloos niet vragen van mogen wij ook komen of iets in die trend.
    ze spraken niet met me maar moest wel voor hun betalen grrr

ze kregen de meubels van mn moeder en trouwjurk en heel veel goud echt voor duizenden euros (dat is traditie) maar zegt mn moeder niet eens hallo maar holt de winkels binnen en dit wil ik en dat ook!!!! en mn moeder maar alles betalen maar niet gewardeerd worden.
    maar vind dat het ook grotendeels de schuld van mn moeder en broer is.
    hij zegt niks over haar gedrag van kijk ze doet zoveel voor ons je kan toch op zn minst hallo zeggen????????
    en mn moeder die nog steeds van alles voor ze betaald ondanks zon onrespectvol gedrag

echt sorry dames maar ik zit er zoooo mee kan er niet tegen dat mn moeder zo uitgebuit kan worden. en straks zal ik ze zien moet tot 10000000000000000000000000000000 tellen denk ik :)

maar ik zal de zon meenmene :oops: (weer on-topic) want volgens mij dwaal ik nu erg af hahaha, geeft toch niet eventjes ;) ik zit er erggggg mee namelijk :oops:

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hoezo is dat traditie?
    zijn jullie ook van turkse afkomst?
    kusss

5. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ja, mijn opa is in de tijd van gastarbeiders naar NL gekomen en nooit meer terug naar TR gegaan dus wij zijn wel allemaal in NL geboren en getogen maar van oorsprong zijn we wel turks. grappig is ook dat we dubbele natinaliteit hebben. ik heb een nederlandse en turkse paspoort. maar mn moeder geeft nog om zulke tradities dus vandaar.

hoezo, je lijkt verbaasd :D

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ohh oke:D!
    wel jammer dat ze ook al is de aanstande van haar zoon zo stom toch nog geeft op die traditie.
    maar is heel moeilijk daar dna vanaf te wijken.
    liefs

7. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ik heb het haar tig keer gezegd maar dring niet tot haar door,
    nou ja dan houd het ergens op. anders ben ik de boosdoener :confused:
    terwijl ik de enige ben die dan aan haar denkt :(
    als haar centjes op zijn, eigen schuld dikke bult hahaha ( voel me opeens als een kleuter )
    pffff genoeg over die stomme bruiloft.

hoe is het met jou :D ga je nog wat leuks doen vandaag ?

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hihi.nanananna:p!

maar met mij gaat het opzich goed.
    ik ga rond 14.20 weg moet dan werken:D!
    dus das wel leuk:D!en vanavond lekker zwemmen goed begin van me weekend dus;D!
    en morgen avond bij mijn schoonouders eten en vrijdag naar het hilton in rotterdam:D!omdat we zaterdag een jaar getrouwd zijn:D!dus gata goed:D!

9. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    jij hebt ook aardig druk en gezellig zie ik de komende dgn :D
    misschien komen we elkaar wel tegen in rotterdam de vrijdag zonder te weten dat jij snippie bent en ik nisa :D
    hahah zal toch wat :D :)

10. Niet meer actief

Alloha,

Daar zijn we weer :) strijk al half klaar, zometeen maar de andere helft :rolleyes:

Nisa jeetje wat een doos :confused: wat zul jij dus een heerlijk happy gevoel hebben op de bruiloft :( NOT.....
    Misschien wil je moeder het niet zien omdat jullie nog alles zijn wat ze heeft, dat ze daar dan zo'n stom mens bij krijgt, zal ze misschien op de koop toe nemen? :(:
    Vindt het wel idd erg lief en knap van je dat je toch gaat en je eigen gevoel even opzij zet voor je moeder.
    Wie weet valt het allemaal reuze mee en is het een hartstikke fijn feest. Ik hoop het voor je meid!

Snippie23 succes met werken en veel plezier met zwemmen!
    Alvast van harte met je 1 jarige trouwen ;)

Nou ik ga mezelf maar weer bij elkaar rapen en verder met die ***** strijk :x

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dank je:D! en jij veel succes met strijken.

liefs

12. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hahaha mommy de helft weg? ;)

snip werk ze

nisa; kun je helemaal niet met de vrouw van je broer opschieten dan?
    wat leuk joh 2 nationaliteiten :D

xx

13. Niet meer actief

Zo 3 kwart al gestreken, nu even pauze en dan de kinderen weer uit school ophalen :)
    de rest is voor vanavond, heb er nu geen zin meer in, ben moe :p hahaha

Er zal vast wel een leuke kant zijn aan de a.s. schoonzus van Nisa of niet? De achterkant ofzo :) ;)

Ik kom vanavond nog ffkes, nu eerst pauze en de kinderen ophalen, dan even bankhangen, koken en eten, kids weer verzorgen en naar bed en dan mijn man aan het strijken zetten en zelf even bijlezen :) tja goed plan zoals het in mijn hoofd zit, maar zal vast niet zo werken :rolleyes:

groetjes Mommy ;)

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    hihi Nisa.. je het is altijd afwachten of het klikt met de wederhelft van je broers/zussen. Is zij nederlandse (heb ik er overheen gelezen?)?

Gelukkig kan ik goed met mijn schoonzusjes en zwagers, de een vindt ik leuker dan de ander, maar dat mag vindt ik. Tis ook niet zo dat iedereen mij maar leuk moet vinden ;) zou wel fijn zijn haha.

Meid, probeert toch plezier te hebben komende week :) Laat je week niet verpesten door die meid ok? Wees maar blij dat ze niet vlakbij je woont zodat je haar regelmatig tegen (moet) komen. :D Have fun in Rdam!

15. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    nou dames, ik denk dat bij mij straks gewoon de duivels komen doorzetten.
    het enige waar ik last van heb zijn gevoelige tepels sinds de eisprong, maar voor de rest niks. :(

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    dan kun je nog zwanger zijn meid! Een vriendin van mij voelde ook helemaal niks! En was wel zwanger, zij was daar ook verbaasd over, maar het kan dus wel. En ik lees het vaker! Ik zie tekenen lang niet altijd als een teken dat je zwanger bent, vorige maand had ik alle symptomen maar werd wel ongesteld. Dan baal je ook. Dus blijf het positief zien meid!
    Ik hoop het voor je!

17. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

muppet; ik heb ook helemaal nergens last van hoor..alleen vanmorgen erg misselijk!! maar goed dat kan ook van de ongi zijn. normaal had ik overal last van..maar nu helemaal niks. durf niet te testen dus ik wacht het gewoon lekker af :D
    je vriendin had ook helemaal niks???

en hoe gaat het berder met jou mupp??

xx

mommy; de was erdoor?? hahaha ;)

xx

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    jah klopt, helemaal niks, ook geen gevoelige borsten ofzo.

Spannend meiden!

Hier gaat het goed. Moet nog 2 weken wachten tot NOD dus doe lekker rustig aan. Innesteling zal binnenkort wel zijn, misschien voel ik iets of juist niets.
    Ga straks lekker buiten zitten in het zonnetje :D Heerlijk! De konijntjes rennen al lekker los in de tuin!

19. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    goedemorgen dames

net bij de huisarts geweest.

gevraagt over zwanger worden ed, mijn vroege zwangerschap zou geen problemen mkoeten geven voor een tweede :D
    dat was een opluchting, was daar altijd wel bang voor. verder vond hij het te vroeg om te helpen :(

ook vertelde hij me over de buikpijn.

ten eerste heb ik prikkelbare darm syndroom? al bij de eerste zwangerschap geconstateerd :( Nooit geweten eigenlijk haha

de hevige buikpijn die ik vorige week had, de klachten van iedere dag en de constante misselijkheid kan komen van galstenen? over weekje terugkomen om te kijken of ze echo of iets gaan maken?

20. Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Gisteren zijn de testjes niet meer binnen gekomen, fijn zo'n 24 uurs service :rolleyes: Maar misschien maar goed ook, weer een dag gewonnen met niet testen :)

Voel me verder redelijk goed, met vlagen een lichte misselijkheid, bij het snuiten nog steeds wat bloed, dacht tijdens het naar school lopen dat ik ongi was geworden, maar bleek een hele boel afscheiding te zijn :oops: en ben zooo winderig :oops:
    verder nergens last van dus kan nog alle kanten op :(

lalalamanon niet de moed opgeven hoor, nergens last van hebben wil helemaal niks zeggen hoor. Ik denk dat er meer mensen zwanger blijken te zijn die pas nadat ze weten zwanger te zijn ergens last van krijgen dan van te voren [-o<
    Het kan echt nog :D

perfectionn vanmorgen misselijk geweest, laten we hopen dat je het niet voor niets was ;) spannend allemaal he. Voel me soms net een kleuter die op de komst van Sinterklaas zit te wachten :oops: :) En het blijft ondanks dat ik er al 3 heb nog steeds zoooo spannend en zenuwslopend :confused:
    De was.....schei uit :) dat laatste kwart ligt er nog steeds, ik krijg mezelf niet gemotiveerd, oh wat erg. Voel me de laatste week zo'n foute huisvrouw #-o
    Maar vanmiddag ga ik het echt afmaken, morgen komt schoonmoeders op visite dus zal moeten :)

Muppet hoe is het met jou?

Nisa is al eventjes aan het vliegen he, hopenlijk heeft ze een fijne reis.

Ga nog even een beetje rond neuzen, tot later.

Deel Deze Pagina