Oh lekker van het zonnetje genieten muppet, leuk met de konijntjes, gezellig!! lievemama18 het prikkelbare darmsyndroom klinkt niet leuk, maar is daar niets aan te doen? En dan misschien ook nog galstenen? jeetje.... Heel veel sterkte met alles!!
goeiemorgen dames Ik heb allemaal rare kwaaltjes.Moet nog ongeveer anderhalfe week tot mijn nod, gisteren bij HA geweest dacht dat ik blaas ondsteking had maar urine is goed. gevoelige tepels en ben kwa bh maat van 85d naar 90 e gegaan schrok me kapot net als of ik er nog niet genoeg voor heb hangen hahah.verder heb ik al twee weken een zeurderig gevoel in mijn onder buik in het midden .nu op het momend met vlagen.en heel af en toe trekt het naar de rechter lies.Dokter had ook gekeken naar zwangerschap maar test was negetief.pffff afwachten dan maar ,groetjes tine
Dat klinkt opzich dus wel heel erg positief toch, gelukkig geen blaasontsteking, dus hopenlijk komt het door iets veel mooiers Waarschijnlijk dus veel te vroeg geweest met de test van de ha, achter anderhalve week nog een keer proberen dus en hopenlijk is hij dan vet positief
Nog steeds geen maandstonden te bespeuren, heb ook de maandelijkse maandstondklachten niet zou het misschien dan toch .. Maar vorige week was ik een week te vroeg, en ik heb zo het gevoel dat ze nu een week later zullen uitkomen .. Of is dat niet zeker?
suikerboon alles kan, mijn cucles was in 2008 gewoon altijd 30 en kijk naar mn laatste 35-27-35 kan alle kanten op, maar hoop voor jou de goede natuurlijk
lieve mama sorry dat ik het zeg maar je bent al 2jaar ebzig.wie is je huisarts om dan te gaan zeggen dat je te vroeg bent! en ik vind leeftijd echter niet uitmaken.wanneer mag je nu weer terug komen om wel verder te zoeken? maar gelukkig is er verder niks aan de hand. meiden wat een spanning hier zeg. ik duim voor jullie allemaal dat jullie positief testen! liefs
moet volgende week terugkomen om te kijken of ze echo gaan maken ivm galstenen wat betreft het zwanger worden ga ik vanavond even goed gesprekje hebben met mannetje om over te gaan naar een andere huisarts. weet dat ik nog jong ben maar juist daarom moeten ze me gewoon helpen mijn zoon word alweer 5, en heb eigenlijk altijd gezegt dat ik dan al een tweede wou hebben omdat het leeftijdsverschil anders te groot word naar mijn mening. en ik weet wel heb een zoon dus moet niet zeuren, maar ik word er soms zo gek van dat het niet lukt, de eerste is erg onverwachts gekomen naar mijn ALLEREERSTE keer en nu ben im gelukkig met vent en zoontje en we proberen al zo lang en wilt maar niet lukken kan er echt wel om janken sorry maar moes ff kwijt
hej lievemama meis ik verwijt jouw niks he. ik verwijt die stommme HA dit kan gewoon niet! als jij vind dat je door verwezen moet worden heeft hij daar respect voor te hebben. ik kan me zo boosmaken om zulke mensen.zo vinden sommige mensen mij te jong(leeftijd 23 )om aan kids te beginnen terwijl ze wel zien dat we er klaar voor zijn mijn man is 28.maar dan nog.maar ze kijken naar het getal en niet hoe je werkelijk bent.want eerder dachten ze dat ik 25 was en toen zeiden ze mooie leeftijd en dan zeg ik ik ben 23 zeggen ze ohh wel een beetje jong he.dus slaat nergens op. liefs
jemig meid wat een gedoe. Ik vindt dat als JULLIE het graag willen dat het dan ook aan JULLIE is om voor een kindje te gaan, en als je al 2 jaar bezig bent dan heb je verdorie recht op een luisterend oor van een HA!!!!!!! Ik zou idd maar met je mannetje gaan overleggen want dit kan zo niet. Punt.
ja dat is waar hoop dat het ook posi is straks.Heb al een dochter van 6 dus mag niet klagen,als ik hier dan lees dat er mensen echt met onderzoeken van de gyn bezig zijn.Mag ik mijn handen dicht knijpen dat ik al een kind heb. Maar als ik eerlijk ben zou voor haar een broertje of zusje ook erg leuk zijn.We zijn met de eerste ronde bezig. Mijn dochter heeft nooit een vader gehad tot dat ik mijn man leerde kennen.Het was papa voor en na.Dus ik zal ook heel blij zijn dat het dan eindelijk normaal gaat zoals bij andern.als je snapt wat ik bedoel. greetzz tine
hoi hoi nou ik moet zondag ongi worden maar vandaag getest en ja hoor hij is positief hij is niet knallent maar je ziet hem wel maar ik wil me nog niet al te blij maken ik wil zaterdag nog een test doen en dan moet die zeker duidelijker zijn dan nu gr patricia
spannend hoor meid. maar idd wat lievemama al zegt wel vroeg. hopelijk blijft het goed gaan!en blijft je ongi uit! ik duim voor je! wat het wel zo is met nu al positief testen je automatisch je zelf gek gata lopen maken ,dit leverd vaak veel stress op.omdat je nog ver voor nod zit liefs
hoi ja het is vroeg daarom van het weekend weer testen maar ik voel me goed ja wel wat kwaaltjes natuurlijk maar ja nou weet ik ook waar het van komt en ik test van het weekend gewoon nog een keer en dan zien we wel gr patricia
hey dames ik ben nog steeds niet ongi. wat moet ik ermee, ik ben nu druk aan het nadenken. afgelopen maand moest ik 8 dagen langer wachten op mn ongi dan normaal. die maand ervoor had ik geen ongi krampjes en wel hevige krampen met veel bloedverlies. ik on altijd de klok erop gelijk zetten dat ik op dag 28 ongi moest worden en nu helemaal niks. ik denk dat ik 2 maand terug best een mk heb kunnen hebben. omdat mn ongi nu onregelmatig is en die hevige buikkrampen. als ik morgen niet ongi ben ga ik vrijdag naar de dokter...!! of niet???? xxxxx
Hallo allemaal, nou ik denk ook dat ik zwanger ben. Al denk ik dat wel vaker, haha. Ik heb 11 maart een mk gehad (10,5 wk)en moet 26 mei weer ongi worden, als alles volgens plan verloopt... Ben de 24ste jarig, dus ik heb wel wat afleiding gelukkig. Maar ik word er zo gestressed van, van dat wachten, jullie ook? Ik vind het dan zoooo spannend dat ik eigenlijk helemaal niet kan wachten. Dat is toch niet slim van moeder natuur, want die stress kan nooit goed voor je zijn, toch? Eigenlijk zou je gewoon direct moeten kunnen testen. Ik heb nog wel een vraagje. Ik heb duidelijk iets gevoeld rond de tijd dat er een evt. innesteling plaats zou kunnen vinden. Betekent een innesteling ook altijd een zwangerschap (wel of niet gevolgd door een mk)? Heb ook minibloedverlies gehad tijdens die 'innesteling', en duidelijke krampen. Ben nu ook iedere keer erg misselijk en moe, maar ik vertel mezelf iedere keer maar dat het ook door de stress kan komen. Ik duim voor jullie allemaal, zou gezellig zijn! xx
Oh, ik vergeet nog wat; Iemand zei net dat ie geen zere borsten had; ik heb ook geen zere borsten (nog)! Dit had ik bij mijn andere zwagerschap wel, maar dat werd ook een miskraam (10,5 wk). Toen was ik trouwens helemaal niet misselijk of moe, maar ik heb wel de hele zwangerschap donderbruin bloedverlies gehad.
Hallo dames, Aangezien nog niemand mocht weten van het stoppen met de pil, mocht ik tijdelijk een dubbel account aanmaken. Aangezien ik het vandaag eruit gefloept heb mag mijn 2de tijdelijke account nu de deur wel uit en kan ik gewoon onder mijn officiële account verder Hoe is het met iedereen?? Groetjes Angela (ofwel Mommy3to4)
hoi minke, je kan je jezelf voelen zoals je wil, je gernsens stralen jou emoties wel uit naar je lichaam en je lichaam reageert op die emotie, als je hersens jou vertelen dat je zwanger bent reageer je lichaam daar ook op alsof je zwanger bent. laat je niet misleiden door je emotie dat is echt waar, ik heb zelf iedere maand gevoeld alsof ik zwanger was maar dat was niet zo, laat je hersens niet je lichaam sturen zoals jij dat wilt, gewoon wachten meid echt waar. ik had zere borsten, krampen, bloedverlies, misselijk, duizelig, en nog val alles maar er was helemaal niks. ik zou gewoon een testje toen wanneer je er rijp voor bent. meid ik wil je alleen iets duidelijk maken en eniet alles nar beneden halen hoor echt niet,.. ik duim iniedxergvale voor je dat het wel zo mag zijn dikke knuff van mij