ik ging net toch weer even kijken naar de test wel 2 uur later dus weet dat het niet telt maar zag toch iets heel erg lichtsss dus wie weet is er nog hoop ooooh laat het snel donderdag vrijdag worden aub
Hallo meiden! Hier nog iemand die aan in spanning is! Ik heb wel wat vage klachten, maar die heb ik eigenlijk altijd wel voor mijn NOD...... Dus ik weet eigenlijk niet meer wat ik normaal wel en niet had haha, lekker he! Het enige wat me duidelijk op valt is dat ik normaal zon 10a 12 dagen voor mijn NOD zere borsten heb(PMS) Dit begon dit maal idd op 12 dagen voor NOD, maar na 2 dagen was dat al weer weg! Nu sinds gister, wel alleen wat pijn aan mijn linkerborst, maar anders dan normaal en dus maar 1 borst! Vorige maand had ik echt het gevoel dat het niet raak was en nu had ik van de week er best een goed gevoel bij en op het moment weet ik het gewoon niet. Owww dat wachten! Niks aan! haha, stelletje mutsen zijn we toch ook hè! Oja zaterdag is mijn NOD en zondag ga ik evt testen! Ik zal voor jullie allemaal gaan duimen!
het begon op de dag van de innesteling en het was een diep gevoel van binnen, maar wel aan de voorkant van mijn buik. net boven het schaambeen zeg maar. eerst was het een lichte kramp en de dagen erna ook een soort jeuk/kriebel gevoel. niet echt onplezierig ofzo maar wel raar. (geen ongi krampen!) dit had ik 3 dagen ofzo en het gevoel dat mijn riem te strak zat ofzo, terwijl dat helemaal niet zo was. een soort spanning op mijn buik. die spanning heb ik nu af en toe nog vooral als ik eet of hard moet lachen of als ik opsta en mijn buikspieren moet gebruiken. had je die steken rond je innestelingsdag? want het is bij iedereen weer anders, sommige voelen zelfs helemaal niets. de ander heeft weer een soort bruine afscheiding, maar die ben ik ook niet tegen gekomen..
Ik voelde het echt in mijn baarmoeder zeg maar. kan het niet anders beschrijven dan steken ofzo. Vandaag voel ik een druk in mijn onderrug aan de linkerkant, beetje zwaar gevoel. Jammer dat niet iedereen hetzelfde voelt.. ben erg benieuwd! Ik had het zo'n anderhalve dag en vandaag ook af en toe nog maar minder als gisteren.. (hoop niet dat het pre NOD dingen zijn, misschien wel een cyclus van 24 dagen? zit nu op CD 20 ) Heb echter geen pijnlijke borsten dus ik snap er niks van.
is het ook niet een late eisprong? na het klussen heb ik namelijk ook 2 dagen zeurderige steken gevoelt in mijn baarmoeder. dacht toen aan de eisprong ofzo (die leek wel op ongi klachten, maar dan veel te vroeg natuurlijk)
nou dan denk ik idd dat het de innesteling is geweest.. spannend.. afwachten maar of er nog meer symptomen volgen..
Geinig! Ben echt echt heel benieuwd! Enige andere symptoom is nu dat ik GEEN pijnlijke borsten heb en ik heb wat last van onderen, beetje irritatie en afscheiding. Heb dat al lang niet meer gehad. Durf er ook niks op te smeren.. Als het te lang duurt ga ik wel ff informeren.
mijn borsten doen ook totaal geen pijn en zijn niet gevoelig. wel veel afscheiding, ook slaap ik zeer onrustig en ben af en toe wat duizelig als ik me te snel beweeg. veel gapen en sinds vandaag een beetje hoofdpijn. normaal als ik ongi moet worden ben ik de week ervoor (nu dus) mega chagi, maar nu ben ik juist wat stiller (zegt mijn nietswetende omgeving) en normaal lig ik nog heel lang wakker in bed en praat ik nog een uur tegen mijn vriend en nu slaap ik zodra ik mijn kussen zie. haha
hey ik herken dat wel! Ik heb (nu je het zegt) ook al 2 dagen koppijn, echt heel erg. al vanaf het moment dat ik wakker wordt. Ik ben best moe terwijl ik de hele dag niks heb gedaan (had vrij), ik ben ook niet chagie, idd wat teruggetrokken en rustig. Voel me wel redelijk goed in mijn vel en ben goed gehumeurd. (kan soms wel huilen maar dan voel ik me wel echt verdrietig.)
tja.. zit wat in.. maar dan moeten we ook hier weg blijven..en niet filosoferen.. we moeten iets om de tijd te doden, om hoop te houden en onze kansen inschatten.. tenminste ik wel
ach we zullen het allemaal zien.. als we straks de test gedaan hebben. het is in ieder geval wel goed om op te letten, zodat je je lichaam beter leert kennen en het dus kan herkennen als je echt zwanger bent. waarschijnlijk weet je dat pas als je er al eerder zwanger bent geweest. voor mij is alles nog nieuw...
Hmmmm, ik heb vrijdag mijn eisprong gevoeld en nu dagelijks krampen/ steken in de baarmoederzone. Is wel lastig om dan niet aan zwangerschap te denken: is wel vrij plaatselijk natuurlijk. Dit is m'n eerste ronde en ik kan niet zeggen dat het heel pijnlijk is, maar niet heeeel fijn. Stel: ik ben niet zwanger, dan hoop ik niet dat ik elke keer de helft van m'n cyclus zulke krampen heb.... Maar ik denk bij alles: wat is dit nu weer? Wat duurt zo'n cyclus lang! Nooit geweten, haha!
jah he ben net bij me vriendin geweest. test meer genomen.. op de foto zie je wel een penne streepe maar niet meer! wat in het echt wel is me vriendin kei blij. ze zei : Kleine Mike krijg een vriendinnetje . (of voetbal vriendje) moest wel lachen ze al tegen der juig nou ma niet te snel allemaal rustig afwachten
oooo foei meid ik heb ook getest vanochtend met ochtendurine maar helaas kan ik daar niet zo blij mee zijn. maar ook stom van me ik weet dat ik voor nod, mocht ik zwanger zijn toch neg. testen had ik vorige keer ook, en toch doen he. nou ik heb nog hoop omdat ik dus wat ik zeg vorige zwangerschap ook paar dgn eerder getest was neg. op nod dag licht pos. maar miscchien is het ook gewoon echt neg. maar gefeliciteerd ik moet nog kijken in je album maar wat ik zo snel heb beijgelezen is dat je al licht pos. heb getest supernieuws om te horen ben helemaal blij voor je
gimena ik je album bekeken ik kon het bij de eerste foto echt goed zien maar bij de rest niet misschien dat het er niet goed opkwam (of ik moet me brilglazen even goed schoonmaken ) maar wanneer ga je nou nog een keer testen ik geniet lekker met je mee( aangezien ik dat voor mezelf -nog- niet kan) mag toch wel