hallo dames haha de achterkant ik dacht eerst huh maar mn kartje viel al gauw hahaha nou heb dat mens nog niet gezien(gelukkig) druk bezig met de voorbereidingen mn tante uit zwitserland die is er ook dus vermaak me prima helaas zijn de winkels gesloten ivm hemelvaart dus dat shoppen stel ik maar een dagje uit :x voor de rest klein veegje iets bruin of zo hoop niet dat het netals de vorige maand een week ga duren maar 1 dagje blijft en dat dat de innesteling zal zijn sorry heb wel even snel bijgelezen maar kan niet veel reagern ze wachten beneden o, en ze is ook turks maar we zijn o zo verschillend ze woont maar sinds een paar jaar in NL grrrr nou dames spreek jullie nog wel uitgebreider haha groetjes sssss
Hallo dames ik kom even kijken hoe het met jullie is! Ik ben volgens de banner vandaag me eisprong maar ik denk zelf hem gisteren gehad te hebben: Ovu test was 19de het donkerst en ben de 20ste vergeten te testen en heb te laat me getempd :S en vandaag was hij alweer een stuk lichter... Ook mijn temp was normaal en niet echt hoger meer. We hebben wel nog mooi even voor de voorzichtigheid geklust Ook heb ik vanmiddag een zwangerschapstest gedaan voor de voorzichtigheid aangezien ik zo'n rare ongi had de afgelopen keer,ik dacht het zal me niet overkomen dat ik toch zwanger ben en het een innesteling was en ik gewoon laat positief test (je gaat vanalles denken ) Maar helaas negatief maar ach we zitten alweer halverwege de volgende ronde dus we zien het over 2 weeekjes wel of mijn man mijn eitje heeft kunnen vinden Ik ga even terug lezen.
Hey Nisa wat fijn te horen dat jullie het gezellig hebben en je moet ook geen kwartje laten vallen, logisch dat het dan wat langer duurt want die gebruiken we niet meer tegenwoordig is het 20 of 50 cent he Shop morgen maar lekker en geniet van je tijd samen met je familie hier!! Done laten we hopen dat je man je ei heeft kunnen vinden En het had zomaar kunnen zijn dat je eigenlijk al zwanger was al je vorige ongi maar 1 dag heeft geduurd dat zou helemaal geweldig zijn geweest, maar hopenlijk deze keer dan [-o< Snippie hoe is het met jou? Hier geen idee hoe het is. Of en toe wat steekjes en verder nergens meer last van Na 12 uur dadelijk zijn het nog maar 4 dagen tot mijn NOD begint wel spannend te worden, maar ik denk dat het niet erin zit (letterlijk een figuurlijk gesproken ) Zou ook wel heel erg snel zijn he, maar we blijven hopen [-o< Hele fijne avond nog, fijn weekend en Nisa jij een fijn feest Groetjes Angela.
angela met mij alles goed hoor. ben heerlijk aan het genieten van mijn lange weekend. wij houden nu niks in de gaten,dus weet niet hoe het lichamelijk is!altans wil het niet weten sluit me er dus van af! bij jouw spannende tijd!hoop dat je zwanger bent! liefs
Misschien ben ik zwanger... Het probleem is alleen dat ik voor mijn vorige nod's ook symptomen had. Steken in de regio van mijn baarmoeder, Gister avond last gehad van pijn aan de rechterkant van mijn navel, Af en toe misselijk, Huilen om niets, Grotere borsten, Pijnlijke tepels zo nu en dan, (nieuw symptoom) Witte romige afscheiding die ik af en toe voel lopen (normaal met witte bonkjes er in) Herkent iemand dit? Ik vind het zoooo spannend. (ik zal wel niet zwanger zijn ...ik ga er niet van uit... Maar hoop het wel heel erg. Misschien te erg.)
Misschien ben ik zwanger... Het probleem is alleen dat ik voor mijn vorige nod's ook symptomen had. Steken in de regio van mijn baarmoeder, (vandaag niet meer) Borrelende buik, Gister avond last gehad van pijn aan de rechterkant van mijn navel, Af en toe misselijk, Huilen om niets, Grotere borsten, Pijnlijke tepels zo nu en dan, (nieuw symptoom) Witte romige afscheiding die ik af en toe voel lopen (normaal met witte bonkjes er in) Herkent iemand dit? Ik vind het zoooo spannend. (ik zal wel niet zwanger zijn ...ik ga er niet van uit... Maar hoop het wel heel erg. Misschien te erg.)
ik durf niet echt te hopen, al denk ik heel erg stiekem dat het dit keer wel eens raak kan zijn... ik voel me anders. en werd een aantal dagen terug wakker na een droom over een posi test, en voelde dat me borsten voller waren en "wist" dat ik zwanger was. maar goed, eerdere maanden dacht ik ook van alles te voelen, dus wie zal het zeggen. ook al is het anders deze maand.... nog 6 dagen wachten.... lijkt een eeuwigheid!
hey meiden hoe gaat het hier?? ben al even tijdje niet geweest. snippie;; hoe gaat het met jou meis? dikke knuff voor jullie
Hallo dames!! Ook ik ben al eventjes niet meer geweest, maar nu borrelt het toch weer he haha. Zou het, zou het niet....pfff. Zei laatst al was er maar een vrouwen usb kabel die je zo in de pc kunt steken en waarmee je alle gevens op de pc krijgt van wat er loos is binnenin Hoe is het hier met iedereen??
Vreemd...heb ineens geen abonnement meer op dit topic, was het dus weer even kwijt Maar weer gevonden!!
Ik ben ook al eventjes niet geweest... vanmorgen had ik een positieve test in handen, ik kan het he-le-maal niet geloven!! Wat zijn er veel berichten verloren gegaan zeg, echt balen vind ik dat.
GEFELICITEERD!!!! Balen van de berichten he maar des te meer reden hier nog veel van zulke berichten als die van jou neer te zetten toch Hoe voel je je? Nog leuke kwaaltjes?
Dames, ik denk dat ik ook zwanger ben, ik heb last van zere tepels dit heb ik nooit gehad... en ook heb ik de hele dag af en toe steekjes in mijn buik! Ik hoop dat ik zwanger ben, wil het zooo graag...
Hee kunnen we opeens meer dan wel 1 smiley neerzetten? Cool! Dank je voor de felies. Ben er nog niet helemaal van doordrongen, en ook best bang- het is nog zooo pril! Nou, ik had de andere keren ook pijnlijke borsten en steekjes, etc... deze keer alleen een beetje op een andere manier. Wat meer opviel was hongerig zijn. Veel eten en dan snel weer honger. Maar dat is pas sinds een dag of 3. En een beetje sneller moe, en mijn borsten zijn groter. En de pijn is meer spierpijn achtig en is niet zo constant? En nu kan ik niet slapen van voorzichtige blijheid.
Nou meiden, weet niet of ik hier vaker kom :x voorheen onder de naam lievemama18 ten eerste al me gegevenes en me naam kwijt en vond de vorige zwp toch wel bter en duidelijker alles staat nu door elkaar
Ik moest met mijn email ook mijn gegevens opvragen, en kreeg met twee mailtjes een nieuw wachtwoord lievemama... Ik vind het jammer dat er meerdere mensen zijn die het forum hierdoor gedag zeggen Heb je alle instructies gevolgd? Wel blijven hoor...
jah ik moest hem ook opnieuw aan vragen! maar blijf gewoon hier hoor!! evenstar hoe voel je? ben zo blij voor je!
Ik dacht laat ik hier ook maar eens een berichtje plaatsen omdat we het nu toch wel steeds meer beginnen te denken.. Ik ben 12 mei voor het eerst sinds 21 maanden weer ongesteld geworden (duurde zolang doordat ik bv geef) en mijn partner en ik waren dolblij omdat we al langer de grote wens voor een brusje hebben. We zijn die maand meteen gaan klussen nu zou het natuurlijk een nog groter wonder zijn als het echt al in 1 keer raak zou zijn en het is voor mijn gevoel bijna onmogelijk dat het meteen zou lukken. Maar als ik naar mijn lichaam kijk en luister dan zou het toch zomaar kunnen. Ik heb kwaaltjes die ik normaal nooit heb maar die ik bij mijn eerste zwangerschap wel had - Misselijk sochtends, afgelopen donderdag zelfs overgeven - Buikpijntjes - Spierpijn - Teruglopende productie bv - Onrustig etc Maar goed het meeste (behalve het misselijk/overgeven) had ik ook wel eens bij een nadere menstruatie. Dus tjha het blijft lastig en wil niet al te veel hopen want dan is de teleurstelling zo groot. We wachten dus "rustig" af tot zaterdag want dan gaan we testen. Heel veel succes allen en dat we maar snel zwanger mogen zijn!