denk je zwanger te zijn. laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nisa, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ik had het de vorige keer eerst aan mn moeder verteld. en een week later aan schoonouder maar die hebben het aan de hele schoonfamilie verteld dus dat ging heel snel. dus vertelde het ook aan mijn fam.

nu weet alleen mijn moeder en zus ( die waren bij ons toen ik stiekem 2daagjes te vroeg testte :D

en 1 nicht van mn man, we waren bij hun op visite gelijk toen we net zaten vertelde ze waar iedereen bij was dat ze mij voor het eerst in haar dromen zag met een maxi cosi/ babydrager achtig iets en het was blauw
    ik schrok ervan heb gezegd dat meeste dromen bedrog zijn maar ze ze bleef erover praten dus heb haar stiekem in de keuken verteld dat ik idd. zwanger ben maar het nog voor ons zelf wil houden dat begreep ze en ze was superblij voor ons en dat haar 'droom' was uitgekomen
    leuk aandenken toch?

maar wat super zeg een meid meestal heb je toch stiekem een voorkeur. ben blij dat die van jou is uitgekomen ;)
    kan je lekker dromen over namen enz. spannend hoor :D

2. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    ik denk ook deze ronde zwanger te zijn...
    gister op de crematie van mijn oom moest ik telkens mijn hand op mn buik leggen en ik voelde het gewoon..
    deze maand is het raak.

nou schommeld mijn cyclus tussen de 29 en 39 dagen..
    dus ik wacht nog maar mooi 20 dagen

3. jojoo

jojoo Lid

9 aug 2009
    25
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook nog een verhaal, werd helemaal gek van mezelf.
    Was een paar dagen overtijd, test negatief, na een week weer een negatieve test, langs de dokter ook negatief, afspraak voor bloed onderzoek, ook negatief, toch maar een verwijs naar gynecoloog, morgen.
    Dacht gister, ga nog 1 keer een test doen en wat denk je?
    POSITIEF tot 2 keer toe, dus mensen ook voor de vier weken kan het te vroeg zijn om te testen.
    Groetjes Jolanda

4. Kiet

Kiet Bekend lid

26 feb 2009
    557
    0
    0
    Hoi Allemaal,

ik heb krampen in onderbuik en last van mijn onderrug en af en toe misselijk ik denk dat het raak is deze maand... of zal mijn lichaam mij voor de gek houden?

5. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Ik heb ook een vermoeden dat ik zwanger kan zijn.
    Gisteren veel steken onder in mijn buik (vagina streek), straalde uit naar mijn liezen. Ik voelde me anders dan anders. Zou het de innesteling kunnen zijn?
    Menstruatie voelt in ieder geval anders.
    Gisteren al wel een test gedaan, maar die was negatief, waarschijnlijk ook veel te vroeg gedaan.
    Ik dacht ik waag het erop.
    Nu toch nog maar een paar dagen wachten en dan maar zien wat er gebeurd.

Groet anne

6. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik weet het eigenlijk al....

Voel sinds de conceptie mijn buik, opgeblazen en het rommelt!
    Had gister een innestelingsbloeding en vanaf gister ook zere borsten!

Ik kan vrijdag testen.....hou jullie op de hoogte!

7. jojoo

jojoo Lid

9 aug 2009
    25
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zal voor je duimen!!
    Meestal vertelt je lichaam het je al:)

8. rani1987

rani1987 Niet meer actief

sjow tog eerder getest zie ik?
    je bent zwanger leuk jo gefeliciteerd

9. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    als ik mijn gemiddelde neem ben ik nu 4 dagen overtijd, maar durf niet te testen....
    vorige keer was ik namelijk ook al 2 dagen overtijd.
    pffff vind het spannend!

10. rani1987

en als je dan uit gaat van je langste cyclus? hoever ben je nu dan of hoe lang meot je nu dan w8en..?

11. Melissa270708

7 aug 2009
    21
    0
    0
    Fulltime mama op het moment!
    Zuid Holland!
    Morgen nog even afwachten anders donderdag testen!!!!!!

Kan nu al amper wachten .......

Mijn gevoel zegt een kleine ja....Normaal voe ik het al dik aankomen ( Die pijn ! )

Succes iedereen!!!!!

12. sofia1978

sofia1978 Niet meer actief

hallo dames
    ik zit dit forum even te lezen ik snap 1 ding niet zo goed!!!!Wat is een NOD?????????????En vanaf welke dag moet je dat dan tellen/bereken.Snappend hoor al die bijna zwangeren,mischien mag ik me hier binnenkort ook wel bij aansluiten.

13. rani1987

nod is je mentruatie hihi ,,
    en wat tellen berekenen eisprong?
    die is ongeveer 14 dagen voor jou verwachte menstruatie, als byv morgen je nod is dan 14 dagen trug ongeveer heb je je ei gehad..
    of bedoel je dat ni?

14. rani1987

spannend melissa ik zou me ook ni kunnen inhouden ik zit nu 3 dagen voor me verwachten nod en wil ook testen maar helaas, mijn lichaam maakt ni zo snel hcg aan dus het is onnodig pff moet w8en tot maandag...
    maar hoop voor je dat je nod weg blijft;) en dat je posi test

15. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    NOD: niet ongesteldheids dag, dat wil zeggen de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden maar natuurlijk hoopt van niet:D

je CYCLUS tel je vanaf de eerste dag dat je ongesteld ben geworden TOT de dag dat je weer ongesteld wordt.

het is in het begin even wennen maar het komt vanzelf je zal meerdere afkortingen tegenkomen
    vraag gewoon alles wat je niet weet anders kom je er niet uit;)

16. Melissa270708

7 aug 2009
    21
    0
    0
    Zuid Holland!
    @ Rani1987

Ja moeilijk is dat wachten heá....Pffff maar ik heb het zelfde maak ook niet gelijk heel veel HCG aan, dus wacht dit x echt tot ik een dag overtijd ben anders is de teleurstelling veelste groot terwijl het mischien WEL onterecht is..hihi

Nou dus nog steeds niet ongesteld geworden, maar het is ook behoorlijk rustig, morgen ochtend meteen testen SPANNEND!!!

Hoop voor je dat die van jou ook uitblijft en dat je posi mag testen, nog een paar kleine daagjes voor jou! :D

17. rani1987

jaa heb je dat ook ja ,, ik had gewoon toen 4 dagen over tijd heeel licht streepje, bijna ni te zien, 2 weken later had ik dat nog pfff..

maja ik w8 tot maandag meot dan na de dokter, want was er gister,, omdat ik vorige maand bijna ni ongi was geworden, dus moet maandag urine geven slaat de test niet aan moet ik bloedprikken..
    jij morgen dus testen spannend.,, hoop voor jou een dikke positieve test.

en ja ik is dus ff w8en tot maandag ..:(

18. Melissa270708

7 aug 2009
    21
    0
    0
    Zuid Holland!
    jaa heb je dat ook ja ,, ik had gewoon toen 4 dagen over tijd heeel licht streepje, bijna ni te zien, 2 weken later had ik dat nog pfff..

maja ik w8 tot maandag meot dan na de dokter, want was er gister,, omdat ik vorige maand bijna ni ongi was geworden, dus moet maandag urine geven slaat de test niet aan moet ik bloedprikken..
    jij morgen dus testen spannend.,, hoop voor jou een dikke positieve test.

en ja ik is dus ff w8en tot maandag

Oghhh ja dat is balen heá... Weet je nooit waar je aan toe bent..... Jij maandag dus maar dan heb je wel meer zekerheid en weet je gelijk waar je aan toe bent( Hopelijk krijg je snel je uitslag van het bloedprikken ).

Mijn huisarts neemt me niet zo serieus omdat ik denk nog erg jong ben ofzo..??

Maar ik heb ook weinig vertrouwen dat hij gelijk aan slaat morgen....Maar wachten gaat hem echt NIET meer worden....

Nou wens je veel succes die laatste paar ( veelste lang duurende daagjes ) En hopleijk jij ook een dikke positieve test!!!!

19. rani1987

als maandag de test negatief is dan moet ik pas bloedprikken hihi.,.,
    en why ni serieus omdat je jong bent ik ben ook nog jong heeft er denk niks mee te maken wel??
    de een wil oud graag een kind de ander jong, dus ja..
    hoe oud ben je dan als ik vragen mag?

ik hoop voor jou ook een positieve test morgen.. ;)

20. Melissa270708

7 aug 2009
    21
    0
    0
    Zuid Holland!
    Oww sorry dan had ik het verkeerd begrepen dus maandag testen en daarna bloedprikken, snap het nu.!

Ik ben 21 en heb al een dochter en en mijn huisarts is een beetje vaag, heb hem nu ongeveer een jaar.....
    Maar voel me nooit serieus genomen worden door hem...

Een tijd geleden was ik 3 weken overtijd me suf gekocht aan testen want bleef in de stress zitten want gad steeds nega aan.
    Ik naar de huisarts gegaan...

Ja dat is nog niet zo lang blablabla je bent jong, dus komt wel goed.
    Ik zij wel 30x ik wil bloedlaten prikken anders krijg ik geen rust!!!
    Na veel aandringen toch gekregen, was dus negatief.

( was er denk te veel mee bezig 24/7 haha )

Het laten bezinken en toen werd ik ongesteld, haha

Dus vandaar dat ik zij hij neemt me tog niet serieus, raar mannetje.....

Deel Deze Pagina