haay voor mij is het ook de eerste ronde, en vind die cyclus echt niet normaal lang duren. normaal ben je er niet mee bezig en nu draait alles ineens om je cyclus. mijn vriend moet van alles aanhoren over ei sprongen en innestelingen en nog meer vage (voor hem) termen. hahaha ook wel grappig he!
Ja, die mannen snappen er weinig van, plots hun vrouw geobsedeerd Ik nog steeds niet ongesteld, morgen 1 week overtijd.
Ik heb zaterdag negatief getest. Nu durf ik niet meer Ik heb er weinig hoop op zwanger te zijn, vandaar. Dus ik wacht nog tot zaterdag. Als ik dan nog steeds niet ongesteld bent, doe ik een nieuwe test.
na vanochtend ben ik ook helemaal teleurgesteld ook stom om voor nod te testen, en dit wetende toch doen. vorige zwschap ook voor nod getest was ook neg. en op nod lichte streep pos. dus ik heb nog wel hoop maar , is gewoon niet leuk
Even proberen een banner toe te voegen. Ja, te vroeg testen is ook niet altijd goed natuurlijk. Van mijn dochter testte ik 2 dagen voor NOD duidelijk positief...
das minder zeg maja we zitten voor de NOD alles kan nog verandere! ik wacht netjes af dat ik 1 dag overtijd ben . dan gooi ik er weer 1 tegen aan. want hoor best vaak over clear bleu een valse positief geven! dus doe me test de volgende keer met van de kruidvat die goedkope maar hoe gaat het verder? xxxx
tja soms een beetje down dan denk ik weer ja het is voor nod, wat verwacht je beetje mixed up geveoelens qua klachten ja nog steeds die onderrug pijn en steken buik, alleen mn borsten zijn wel voller maar niet pijnlijk/ gevoelig als vorige keer dat maakt me een beetje down sochtends met afvegen beetje wat wat het bruin/ oud rose achtig = vorige zw ook ben na vanochtend nog niet naar de wc gegaan ik hoop niet dat het de vroege zijn want dan word ik boos op me lich. denk dat als menst. wegblijft dat ik dan vridag test maar die test van jou,, hmm minder dat ze soms vals pos. geven we hadden volgens mij beide moeten wachten tot nod nu zitten we met een grotere onzekerheid
hoi dames nou vanmorgen toch weer een test gedaan stomme ik in eerste instantie weer nega maar na een kwartier toch weer een heel erg licht streepje met blote oog bijna niet te zien ik in negatief kijken op me tel ernaar en toch zie ik iets ik moest toevalllig naar het ziekenhuis voor gesprek over overgewicht dus heeft ze gelijk even met echo gekeken en het enigste wat ze zag is dat ik een dikke slijmrand heb bij me baarmoeder en dat geeft volgens mij aan dat ik ongi ga worden dus afwachten liefs lisje
ik beschouw de testen van gister gewoon negatief! en kijk wel op me gemak na de NOD. ma wat ik wel raar vindt me temp gaat nu juist omhoog .!?! vandaag in eens 37,5. schork er een beetje van! snap wel dat je down voelt .. komt wel goed meid! aleen de 2 dagen lijken me zo lang te gaan duren haha pff
ik heb nooit getempt dus? dat zegt mij niks mar dat die 2 dgn dat die lang gaan duren kan ik je wel verzekeren net toch effe snel naar de wc gegaan weer oud rose op wc papier maar niks op het inlegkruisje wordt er gek van. toen ik voor het eerst op deze site kwam was ik dus als zwanger maar wist het nog niet was veels te vroeg. was ronde 1 gelijk zwanger na mk weer op deze site en hoop weer zwanger als het zo is maak ik dit site tot mijn starterspagina ipv google want het brengt me dan echt geluk ik ben eignlijk op werk maar ben meer op deze site als onze werk-programma nou ja het is lekker rustig heb niet veel werk 10 min internet= 5 min werken
Ik ken het gevoel / probleem... Ik heb de laatste 2 x echt het gevoel gehad dat het raak was maar dat was het iedere x niet... De keren ervoor viel het op zich wel mee, dan twijfelde ik oid maar was ik er iig niet heilig van overtuigd... Deze maand durf ik niet zo goed te zeggen wat ik ervan denk... Het ene moment denk ik dat het raak is en het andere moment denk ik dat alles wat ik voel een beetje met het grieperig zijn te maken heeft.... Woensdag is mijn NOD.... nog 1 weekje wachten dus.... Spannend!
net naar de wc geweest en weer rood / rose cremerig afscheiding ik weet niet wat ik moet denken. helaas zit er niks anders op dan wachten tot nod
Als het vandaag nog niet gebeurd ga ik morgen testen. Al heb ik nu wel meer afscheiding dan afgelopen dagen, het kan dus nog alle kanten op..
Heey dames, Ja het is wat allemaal, vage streepjes ( na een kwartier verschenen streepjes doen niet mee overigens voor een positief resultaat, dus niet na 15 minuten nog aflezen!) , mega veel symptomen, helaas wil het allemaal maar niks zeggen. Wij zitten nu in de 4e ronde en ik heb elke maand een heleboel symptomen, de ene maand weer een aantal anderen, maar allemaal die " zwanger " zouden kunnen betekenen. Het is alleen nog steeds niet zo geweest, dus vet haar, veel afscheiding, meer plassen, puistjes, krampen, liespijn, pijn in schaambeen, steken in borsten, grotere borsten, misselijkheid, hoofdpijn, flauw voelen, uit humeur en moe zijn....voor mij betekend het eigenlijk niet zoveel meer nu. Zeker voor de dames die nog niet zo lang bezig zijn (zoals ik) wil ik aangeven dat ontpillen ook voor verschrikkelijk veel symptomen kan zorgen en er continue mee bezig zijn ook. Ik zit nu een paar dagen voor NOD, ik heb een beetje lastige cyclus en kan eerlijk gezegd ook maar moeilijk pijlen wanneer ik nu echt moet klussen. Ik heb deze maand weinig symptomen eigenlijk. wel een uur flinke buikpijn gehad, maar verder geen enkel ander ding behalve een paar kleine pukkeltjes. Ik wil helemaal niemand teleurstellen of zo, maar ik maakte mezelf ook iedere keer druk om alle kleine kwaaltjes, en je vreet jezelf er gewoon mee op. Ik ga niet meer testen, pas als ik uiteindelijk weken over de 35 dagen uit zou komen. Wat ik wel heel erg voel is het gevoel dat ik nooit zwanger zal/kan worden, het gevoel dat zoiets mij niet gaat overkomen, kent iemand dat? Zwangere dames, van harte =P~ , wachtende dames...ik duim voor jullie mee! Hoop dat jullie mn verhaal niet te negatief vinden, het kan natuurlijk altijd wel bingo zijn hoor! xxxx uit Brabant
nee joh niet zo negatief denken kom kijk wat betreft die kwaaltjes heb je ergens wel gelijk, zo kanje iedere maand zwanger raken als het daaraan zou liggen maar goed. om nou helemaal neg. te zijn. wij willen (denken) zwanger zijn want alleen de gedachte is al genoeg. lukt het deze ronde niet, hup naar de volgende tuurlijk is het balen maar ja en denk nou niet van zal het me wel lukken om ooit kinderen te krijgen en zo, ik zal je wat vertellen (heb ik bij na 17 jaar zwanger ook verteld) mijn moeder was zwanger van mij toen haar broer trouwde haar broer(mijn oom dus) heeft 20 jaaar! geen kinderen gekregen maar wat bleek uiteindelijk na alles(alle behandelingen) was tante toch zwanger! geraakt ze hebben een zoon van 4 en ik ben ondertussen 24 natuurlijk wil dit niks over jou of iemand anders zeggen wat ik hiermee bedoel te zeggen is als iemand zo zou moeten denken zouden zij dat wel moeten zijn. NIET ZO SNEL OPGEVEN probeer pos. te blijven ik denk dat iedereen zwanger zal zijn daar wanneer de tijd ervoor rijp is (ik hoop dat ik niks kwetsends heb gezegd )
nee, hoor, helemaal niet! Vind het juist een heel lief en eerlijk antwoord! Ik denk idd dat alles een tijd en plaats kent, t is alleen balen dat die vrouwenlijven ons allemaal zo van de waps brengen hihi. xxxx uit brabant
nou deze maand had ik dus nergens last van en dacht dus niet dat ik nog eens met mijn leeftijd 38 na 14 maanden spontaan zwanger zou worden! maar check mijn album en geef de moed niet op
bij mij weer een dag verder en een dag weer geen erg fijn maar als de testen nega zijn word je er toch weer niet vrolijk van ga nu maar een keer kv test halen door alle goede verhalen ik denk dat ik vrijdag maar ga testen dit is echt frustrerend 6 dagen overtijd en 2 nega testen verder