denk je zwanger te zijn. laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nisa, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melissa270708

7 aug 2009
    21
    0
    0
    Fulltime mama op het moment!
    Zuid Holland!
    Ik denk trouwens dat ik vnvnd al ga testen denk je dat dat zin heeft?

En dan doe ik morgen ook nog 1tje, hihi

( Dan zit ik weer te lang op deze site en kan ik helemaal niet meer wachten, hahah :D )

2. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    tamar gefeliciteeeeeeeerd toch stiekem te vroeg getest :D
    gelukkig met een positief resultaat ;)

3. rani1987

rani1987 Niet meer actief

ja ik ben zelf ook 21 jaar, en ja mijn huisarts neemt me wel serieus jij heb maar een etter dan zeg,,

enne ja als jij wil testen vanaaf dan meot je dat doen,, en ni meteen teleurgesteld zijn want kan mocht het negatief zijn kan het te vroeg zijn,, en miss dat het daarna wel posi is..

als jou gevoel zegt testen dan meot je het doen meis..
    laat je me wel weten?

4. Melissa270708

7 aug 2009
    21
    0
    0
    Zuid Holland!
    Heey ja zeker een etter ....
    Lijkt ook vaak alsof hij er geen verstand van heeft ( paar x geweest met mijn dochtertje ) ;)

Maar tog nog even gewacht met testen......
    Mijn vriend zij wacht nou nog gewoon dat ene nachtje nog even rustif ag des te minder is de teleurstelling...Dus wij zijn advies ook opgevolgd! Morgen laat ik meteen meer weten....:D:D:D Durf amper hahaha.....

5. rani1987

hehe tog maar w8en ja,,

maja ik ga duimen voor je,,
    ik hoor het morgen wel van je;)

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mn gevoel was weer goed, al de derde keer dat ik het juist heb...

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

surf gefeliciflapstaart meissie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. rani1987

@ surf gefeliciteerd meid geniet ervan..

@ melissa en...? heb je al getest?

9. Melissa270708

7 aug 2009
    21
    0
    0
    Zuid Holland!
    #1789 Melissa270708, 13 aug 2009
    Laatst bewerkt: 13 aug 2009
    @Rani1987

Heb van morgen getest maar word er niet echt wijs van.......
    Echt balen...... Heel licht geeft hij in het test venstertje een streepje aan echt heel licht geeft hij wat aan, heb die van kv 2 voor 5 euro.... Maar vnvnd weer testen!! :D Dus nog geen nee maar een dikke vette JA ook nog niet maar nog steeds geen ongesteldheid te bekennen :D

Jij ook nog nergens last van ?

Hoelang ben jij eigenlijk bezig als ik vragen mag en is het voor je eerste? Leuk zijn we trouwens even Oud.! :D

Ik laat snel weer wat horen.!

10. 78juliette

11 aug 2009
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Mag ik even mee klesten.
    Ook ik heb het gevoel zwanger te zijn.
    Maandag is mijn NOD,en ik heb na de eisprong al klachten dat mijn borsten groter worden, en hoofdpijn en duizelig. En rommel in de darmen en maag.
    Misschien is het wishfull thinking,maar hoop doet leven zeg ik altijd maar.
    En een beetje hoop is wel fijn.

Mijn vriend en ik hebben in mei een Miskraam gehad,en toen op advies van de huisarts een menstruatie afgewacht... en we hopen zo dat het nu goed zit

Liefs A

11. rani1987

nou als die van kruitvat merk al een vaag streepje aan geeft dan zeg ik dat je zwanger bent, want die geven egt ni zo douw een streepje aan,, dus als je een streepje ziet dan bij deze gefeliciteerd..

ik heb al 2 jr een kinderwens,
    2 jr geleden raakte ik meteen zwanger maar met 6 weken en 3 dagen een miskraam gehad..was er kapot van,, sinds dien had ik eigenlijk zoiets van ja nu wil ik egt,, maar wat bleek nu ik kluste alijd net voor me ei of er net na,, dus geen wonder da ik ni aantelde, me vriend was ook druk..
    en nu afgelopen ei d8 nee lukt me ni om op die dag te klussen, en jahwel hoor;) hij was thuis:) dag erna kwam ik eigenlijk pas achter dat ik in me vruchtbare periode zat omdat ik die dag me ei voelde.. daarom heb ik er ook zoon goed gevoel over..vanmorgen schrok ik een beetje me aders op me borsten zijn duidelijk geworden en leek wel of ze dik er boven op lachen, als ik er over voelde voelde ik ze gewoon..maja
    en heb vanmorgen getest maar helaas negatief,, denk te vroeg zei de dokter ook, of miss door dat me lichaam te weinig hcg aan maakt,is hij volgende week nog negatief kan ik naar de gyn om een ego te maken:)

en ja leuk bijde 21 en ik voor me eerste denk jij ook tog?
    en wel lachen bijde 21 eerste kindje enn.. zelfde dagen testen dus denk ook als we bijde zwanger zijn nu ongeveer zelfde uitgeteld hihi..

12. rani1987

welkom!!

en wat balen van je mk, ik weet hoe je je voelt,, maar miss dat het deze maand al weeer raak is.. we duimen ook voor jou;)

13. 78juliette

11 aug 2009
    18
    0
    0
    NULL
    NULL

Hey Rani,

Dank je wel, hoop ook echt dat het deze week raak is.

Ook wel spannende periode voor jou nu zeg.
    Heel veel succes met het testen.....zal voor je duimen....:)

14. Melissa270708

7 aug 2009
    21
    0
    0
    Zuid Holland!
    Hoi Rani...

Jeetje heftig zeg !! Wat erg dat je een mk hebt meegemaakt met 6 weken!!!! Maar dat is ook lullig dat je er altijd of er voor of erna hebt geklust ( Moet je natuurlijk ook maar net weten ) Gelukkig ben je daar nu achtergekomen!!! En idd je hebt vast te vroeg getest...( Zo ben ik ook hoor ) Maar als ik dat zo lees van jou dan heb je wel symptonen ja, zou ik ook als ik jou getest hebben hoor.......Bahhhh die onzekerheid, is niet leuk.!!!!!

Jaaa ben zooooo bang als ik zo ga testen dat die streep weg is, maar me mannetje komt zo thuis ook nog met een predictor test ( Als ik het goed schrijf hahah ) Dus nog 1tje voor de zekerheid extra.! Het rare is ik voel gewoon totaal geen ongesteldheid aan komen maar me borsten zijn wel gevoeliger, maar niet alle dagen....pffff....hahaha

Jaa leuk alle 2 zijn we 21 en dadelijk ook nog tegelijk zou leuk zijn.!!! :D:D:D

Ik heb het geluk dat ik een een spruitje rond heb kruipen, heb een dochtertje van bijna 13 maandjes....Maar moet zeggen dat zij onverwachts kwam en dat ik het nu heel anders beleef omdat we er bewust voor gaan is toch heel anders!

Nou ik blijf voor je duimen hoor echt waar!!!!:D

@Juliette 87 Spannende tijden voor je.!! Wanneer ga je testen?

Wat naar dat je een mk hebt gehad, is niet niks!!! Succes!!

15. rani1987

ja egt het die onzekerheid is erg ja,, maja nog ff geduld hebben alles komt goed..

enne als je heb getest laat me weten okej..
    kan nu ni zo lang type heb bezoek hihi zit ff stiekem te checken heir;)

16. Melissa270708

7 aug 2009
    21
    0
    0
    Zuid Holland!
    :( Test was weer licht positief snap er niets meer van, en beeld het me NIET in me vriend heeft het ook gezien....

Nu net ongesteld geworden...........BAAL zoooo was zoooo blij!!!! Maarja op naar de volgende maand.!!!!

Rani hoop voor jou leuker nieuws.!!! :D

17. rani1987

ooh wat balen meid,, egt k*t man,,
    ik hoop voor jou volgende maand meer geluk..

18. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje Niet meer actief

Hallo Meiden,
    Ik heb geen zin om een nieuw topic of iets dergelijks te openen en plaats het maar eventjes hier neer. Ik weet me de hele middag/avond al geen houding aan te meten. Heb steken rechts onder in mijn buik ( geen krampen dus ). En ik voel me opgeblazen/ mijn buik is erg gespannen en kan het echt niet thuis brengen.... En ik irriteer me er maar wat erg aan!?

xx Chocoladekoekje

19. rani1987

nou ik zie dat je 4 dagen over tijd bent,, ik zou dan als ik jou was een testje doen..

20. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje Niet meer actief

Maar ben zo bang dat ik daardoor nog onzekerder wordt als ik bijv een licht positieve test krijg ofzo.. En daarom wil ik het ook zolang mogelijk uitstellen :)

Deel Deze Pagina