nou, ik heb het iets te hard geroepen ikwacht tot vrijdag ik heb de test net gehaald bij de supermarkt , die is open op zondag dus morgen word het ook voor mij testen,spannend ik zal voor je duimen en voor de andere dames uiteraard ook.
sjow morgen wordt het nog spannend allemaal testen.. hihi alleen ik wilk met ochtend urine doen:S dus meot ff kijken hoe ik het morgen doe,, winkels gaan pas om 13 u open pffff
Ik wil ook morgen ochtend testen, hoe kan ik dat het beste aanpakken? Hoeveel kan ik drinken? Ik drink meestal 's avonds best veel, ga van te voren naar de wc en als ik de volgende ochtend wakker wordt moet ik weer naar de wc. Maakt dat veel uit of niet? Ben bang dat ik niet goed test... Ook heb ik de etos test. Ben tot nu toe wel tevreden over, maar ben bang dat als ik negatief test ik niet meer weet wat ik moet doen, omdat ik nog nooit te laat ben geweest!? help..
wat ikzelf doe, is niet veel drinken nu, en ik plas in een potje en dan dip ik de test daarin. Maar ik laar het jullie meteen weten morgen.
Hmmm...ik schuif even aan. Denk niet echt dat ik zwanger ben, maar stiekem hoop ik het toch, hihi. Af en toe steekjes in mn buik en ongelofelijk fit en happy.... Als ik ga liggen ineens maagzuur. Verder voel ik helemaal niks!!! Ben bijna elke maand over tijd, maar nu zit ik op dag 50!! Nega test vrijdag. xxxxxx xxxxxxxxxx
Ja ik vang het zowieso niet op in een potje, dat vind ik echt een gedoe... bovendien ik heb niet eens een potje in huis . Wordt morgen dan gezellig testjes kijken hier op het topic
pfff... en ik ben maar 6 dagen over tijd inprincipe is dit bij mij... even denken hoor dag 31. En dat heb ik dus normaal nooit, het kan niks zijn. Maar het kan ook een zwangerschap zijn. Ik ben nieuwschierig, maar vooral zenuwachtig. Ik denk dat ik echt ga paniekeren als de uitslag negatief is, omdat ik dan niet weet waarom ik zo laat ben.
Wat is je normale cyclus dan? Voel je iets anders? Ik ben echt niet iemand die je valse hoop gaat geven... maar ben wel nieuwschierig xxxxxxxxxxxx ikke ps. Ik wil nog even iets melden wat missch een aantal hoop ontneemt. Ik had 1,5 week geleden na de seks dat ik heel vroeg wakker werd met mn hand op mn buik, een warm gevoel met het veilige idee dat ik zwanger was..... Gek he? Dus hoe raar het ook is, ook nu hield mijn lijf me voor de gek.... Wil niet zeggen dat jullie het niet zijn, maar ben niet TE snel hoopvol, het geeft alleen teleurstellingen....zucht (zit in een depri-bui, sorry!!!)
maakt ni uit hoor als je zwanger bent zit er hcg in je urine.. en meestal als je met ochtend urine doet daar zit meeste in omdat je dat die nacht heb gespaard..
Op het moment last van mijn borsten, maar kan ook door mijn BH zijn want ik heb het vaker. Ik heb op het begin steekjes in mijn onderbuik gehad en eigenlijk nu afwisselend nog steeds. Ik heb 2 dagen een hele gespannen buik gehad, dat ik van ellende niet meer wist hoe ik moest zitten. En ja misselijk. Maar binnen 3 weken heb je meestal geen ''symptomen'' dus daar ga ik ook niet vanuit.
Meiske, het klinkt heel positief, ga je morgenochtend testen? Ik duim voor je hoor!!! Zou helemaal te gek zijn!!!! Liefs uit Brabant
Dank je wel, ja ik zie het toch anders . Maar goed , we zullen zien Ik doen morgenvroeg de test en zal wel iets laten weten. Maar ik laat mijn beste vriendin eerst iets weten en als het positief is denk ik dat ik het de eerste dag nog wel druk ga krijgen. Maar ik laat zeker morgen wel iets van me horen. Liefs ook uit brabant
Jahahahaaaa!!! Mijn vermoedens en voorgevoel zijn juist!!! Ik ben zwanger!!! Woei!! Ik kan het nog niet helemaal bevatten, maar dat zal vast nog wel komen. Nu maar hopen dat het deze x wel goed blijft gaan! Liefs Cyntje78
gefeliciteerd cyntje.. geniet van je zwangerschap.. ik ga nu zo testen pff ff wakker worden hehehehe,.,., maja jullie horen het zo wel..
cyntje : gefeliciteeerd!!! brabantse1982 :hoop dat ik je ook een dezer dagen kan feliciteren wanneer wil je gaan testen snippie: hoe is het met je meid? ik vind het jammer dat we onze 'clubje' van een tijdje terug niet meer hebben was altijd gezellig en positief naar elkaar toe ik reageer nu veeeeeel minder (nauwelijks) ergens op vind het niet meer zo.... nou ja, alle andere dames hoop dat jullie het allemaal goed hebben en lekker zwanger zijn zo niet geef de moed niet op nieuwe ronde = nieuwe kans groetjes, nisa