denk je zwanger te zijn. laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nisa, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rani1987

rani1987 Niet meer actief

nisa dat komt vaak voor voor dat ze in begin dat ze bezig zijn met zwanger worden veel kletsen,, maar vele die dan zwanger zijn geraakt dalen af, dat is jammer want je kan geen ervaringen enzo met elkaar meer delen ik vind het ook jammer,,
    ik klets ook in we gaan voor onze eerste daar zijn er ook vele afgedaalt egt jammr,, maar ik bljf net zo hard nog mee kletsen hehehe.. ik zie je bent 6 weken zwanger bijna 7 leuk jo, ;)

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    nisa meissie wanneer heb je echo?

hier zitten we in afwachting voor 31aug.dan horen we of jet IUI word of IVF!(dus word sowieso een behandeling).maar gata goed hoor

3. rani1987

helaas de test was negatief,, nu maar w8en tot woensdag nog een testje doen en is het weer nisk dan wordt het donderdag na de dokter en bloed prikken..

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje Niet meer actief

Rani: Wat jammer, ik ben zelf ook net wakker en moet dadelijk ook gaan testen. Heb echt geen zin en weet zeker dat hij negatief wordt.

Cyntje: Gefeliciteerd, wat leuk!

5. rani1987

pff word gek nu man,,
    maja heb de dokter net gebeld en om mij uit die onzekerheid te helpen kan ik om half 2 de brief ophalen om door verwezen te worden naar het ziekenhuis..
    blijkt het dat ik dan nog ni zwanger ben dan gaan ze me iets geven om me menstruatie op te wekken:S

6. Chocoladekoekje

Oke. Naja... Succes! Ik moet hem ook zo doen :(

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Jeeee cyntje is zwanger! Gefeliciteerd meid, wat super! :D

8. Chocoladekoekje

De controle streep bij mij heeft ook 1 hele duidelijke lijn en daarnaast de rest van de streep is wat lichter. Een soort van indrooglijntje maar dan in het controle vakje. En in het vierkante vakje staat niks.

Is de test nu goed? Zo ja, dan is hij negatief.

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Heb je een foto want ik vind het een beetje vaag ;)

10. Chocoladekoekje

Ik maak dadelijk wel een foto, even eerst eten. Dadelijk zal het toch wel hetzelfde eruit zien.

11. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ja vind het ook jammmer je deelt eerst zo veel en daarna hoor je niks meer vanmekaar ( behalve van een paar ;))
    maar het is niet anders...
    bijna 7 ja ergggggg spannend allemaal

SNiPPiE: heb vandaag mn echo 16,00 ik ben heel benieuwd en vind het tegelijkertijd best eng:(
    we gaan weer saampjes met mn man dus dat scheelt weer hoewel:D hij is meer een stresskip als dat ik ben en veel gevoeliger moest toen we een MA hadden hem alleen troosten, hij klapte helemaal dicht ...nou ja het was een verlies voor ons beide maar had zelf ook getroost willen worden;)
    hoop dat er nu niet iets zal zijn waarbij getroost moet worden:)

over ong. 2 weekjes weet jij ook meer en hopelijk slaat het in 1 keer aan en dat meen ik dat weet je en of het nou een ıuı ıvf wordt als het maaar aanslaat toch? hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten meid;)

12. Chocoladekoekje

Tot over maat van ramp kan ik dus geen foto maken... -.-'

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik had het ook met mijn zwangerschap. Heb dan ook 6 dagen voor nod al (positief) getest... :)

14. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Wat voor test heb je?

Ik ben zowiezo het meest tevreden over de kv 2 voor 5,-

15. Chocoladekoekje

Etostest. Maar ik ga zo een afspraak maken voor de dokter, ik ben nog nooit over tijd geweest dus ga maar eens vragen wat hij er over te zeggen heeft :)

16. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    @ Chocoladekoekje:
    Je zegt dat je nog nooit overtijd bent geweest, maar je bent toch nog maar pas gestopt met de pil?
    Ik vind het nog steeds niet slim van je aangezien je nog zo jong bent, maarja. ;)

17. Chocoladekoekje

Ja ik ben mét de pil altijd op tijd geweest, en ervoor ben ik ook altijd op tijd geweest en erna ben ik tot nu toe dus ook altijd op tijd geweest. En aangezien ik in mijn controlevak een indroogstreep zie staan... snap ik er geen zak meer van.

18. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ja maar met de pil heb je geen cyclus hé. Je menstruatie heet dan ook een ontrekkingsbloeding.

Ik heb ook heel vaak indroogstreepjes bij mijn testen. Zelfs bij de kruidvat (5 voor 2) :(
    Frustrerend is dat....

Hoelang ben je al gestopt met de pil dan? Ik dacht 2 maanden?

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Chocoladekoekje, als dit je eerste of tweede cyclus na de pil is, zou ik gewoon even afwachten ;)
    De eerste keer had ik een cyclus van 45 dagen de de tweede keer een cyclus van 38 dagen. Ik bedoel maar... ;)

20. rani1987

ooh chocolade koekje,, ben je pas gestopt met de pil?? dan kan je nog aan het ontpillen zijn.. ik denk dan ook als je na de dokter belt dat hij het zelfde gaat zeggen meid, somige hebben geluk dat de cyclus meteen goed is en 28 dagen maar somige hebben pech en gaat het erg schommelen,,
    ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent .,.,
    maar denk ook dat het ontpillen kan zijn meid..

ik kom net trug van de dokter en heb een verwijzing na het ziekenhuis gekregen.. belde op maar helaas krijg een brief binnen 7 dagen toegestuurd met de datum erop wanneer ik kan komen dus is nog even afwachten:)

Deel Deze Pagina