denk je zwanger te zijn. laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nisa, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje Niet meer actief

De uitslag was negatief...

2. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    He..dat is balen zeg!!!!..nu dan maar hopen dat de duivels snel doorkomen..Kunnen jullie tenminste weer verder!!

3. Chocoladekoekje

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    weet niet hoor, maar het verhaal van chocoladekoekje klopt van geen kant.. buiten dat lees ik overhaal op t forum dat zij en michellexx dezelfde persoon is.. michellexx ofwel vladimera ofwel msbs etc etc.. is op andere forums al tuim in het derde trimester van haar zwangerschap.. en nu ineens een heelander verhaal..

ik geloof er iig geen klap van.. geen enkele ha stuurt iemand die net gestopt is met de pil zomaar ff door naar het zh voor een bloedtest zonder dat daar ook maar enige reden voor is.. en zeker niet als je zelf nog niet thuisgetest hebt..

buiten dat vind ik het sneu dat iemand (die moeder is) op deze manier aandacht probeert te vragen over de rug van andere eerlijke mensen.. en indirect ook over de rug van haar eigen kind.. als straks niemand meer in je gelooft en er is werkelijk iets aan de hand.. met je zoon bijvoorbeeld sta je er wel alleen voor en dan is het misschien te laat...

En kom nu niet meteen aan met "wie denk je wel niet wie je bent" .. ik weet heel goed wie ik ben.. en ook waar ik over praat.. ik houd vaak mijnmond, maar nu niet meer..

5. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    #1885 Anna84, 19 aug 2009
    Laatst bewerkt: 19 aug 2009

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    michellexx alias vladimera is heel lang op NOD actief geweest.. Daarna kwam ze terug als MSBS. men had haar al snel door.. Daarna als michellexx en volgens de verschillende topics hier is michellexx hetzelfde als chocoladekoekje.. 1 + 1 = 2.. lees maar s bij het topic aan moderators over deze site van ukkie88 (schijnt iemand anders te zijn) ..daar staat hetzelfde vermoeden in..vandaar..las het meer..en nu dit weer..ook op andere forums is ze actief (geweest) en meerdere keren gebanned na onzin verhalen..maar goed.. misschien verspeel ik mijn energie hiermee.. ik wordt er iig pislink van, aan de andere kant helpt t ook geen zak om er iets van te zeggen.. ze gaat gewoon door..

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Nu is er natuurlijk een (al geloof ik van neit) kans dat chocoladekoekje niet dezelfde persoon is als michellexx e.a. en dan hierbij mijn excuus voor die verwarring, maar wat het verhaal betreft blijf ik het onzin vinden..

8. Chocoladekoekje

Dank je wel, want ik ben het dus niet. Maar goed... ik kom nu even online en om dit te lezen is niet erg prettig eigenlijk. Verder viel mijn eige mond ook open toen mijn arts vertelde dat ik zo vlug terrecht kon. En ja, sorry als jullie dat niet geloven kan ik daar denk ik dan ook niks aan doen. Kom hier alleen voor steun, en verder niks. Ik kom hier niet om mensen af te zeiken of voor te liegen. Wat heeft dat voor zin dan op het internet?

9. Chocoladekoekje

Ik snap eigenlijk niet hoe jullie erbij komen dat ik : Chocoladekoekje.
    Op XxMiichelle lijk, aan de ene kant niet omdat er verteld was dat ik een soort gelijke banner had e.d. Verder heb ik ook topicposts gelezen van haar, die wel een beetje overeen komen het enigste verschil is zeg maar dat wij 2 verschillende personen zijn en ook verschillen in leeftijd. En dat ik 4 maanden probeer zwanger te raken.

En dit is ook de eerste keer dat ik van vladimera en die andere naam ( ben even vergeten msbs ofziets? ). Dat ik daar blijkbaar ook veel op lijk. En dat ik blijkbaar ook op een ander forum actief ben?

Groetjes Chocoladekoekje, maar ik bedank hier voor

10. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Heej chocoladekoekje,

Ik wil me hier verder niet mee bemoeien, maar misschien kun je Ichtas even een pbtje sturen om om tekst en uitleg te vragen en even je verhaal te doen ofzo..Lijkt me niet nodig om dat in dit topic te doen..

Liefs,
    Anna

11. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    hallo dames

Ik heb getest net en hij gaf heel lichtpositief aan, dus hoe licht die ook is dan ben je zwanger toch?

12. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Gefeliciteerd mama van Cheyenna!

Geniet van deze mooie uitslag.

Liefs

13. mama van chayenna

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    dankje wel ecila1982

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo

ik weet niet wat ik vandeze ronde moet denken, heb witte afscheiding opvliegers, en ben moe..
    Koffie is vies, wie herkend dit??

Mama van chayenne gefeliciteerd!!

15. mama van chayenna

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    Ik had en heb nu ook veel last van witte afscheiding, heb alleen nog niet dat ik dinge vies vind ruiken(nog niet), maar dat had ik bij mijn dochtertje weer wel.En moe was ik ook, en dat heb ik nu weer.

dus spannend!!!

16. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    mama van chayenna: ook een lichte streep is een streep dus gefeliciteeeeeeeeeeerd hoor!!!!!!!!!

17. mama van chayenna

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
  18. Mannin

Mannin Actief lid

21 aug 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik zwanger ben.
    Afgelopen vrijdag negatief getest...
    Maar ik mag over drie dagen weer van mezelf!
    Nog meer mensen die op 26 augustus gaan testen?

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik weet niet wat ik de laatste dagen heb, dus plaats het hier maar ff.

De laatste paar dagen heb ik last van:
    - Gevoelige borsten
    - Het bruine gedeelte rond de tepel lijkt groter als normaal
    - Krampjes bij de liezen
    - Vaak plassen
    - Moeilijke stoelgang
    - Linkerbeen spontaan dikker als de rechter ( en niet zo'n beetje ook )
    - Temperatuur is hoger als normaal

Voor het dikke been ga ik morgen naar de dokter, maar de assistente zei bij het melden van mijn klachten: je kon wel eens zwanger zijn.
    Zou wel heel toevallig zijn na 11 jaar bezig te zijn en net begonnen met vruchtbaarheids onderzoeken.
    Wat denken jullie?

20. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.752
    904
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Idd Marnat,ik hoop t voor je.
    We zitten bijna in hetzelfde schuitje,8 jaar bezig en ook laten onderzoeken indien het deze maand niet gelukt is.
    11 jaar...hoe blijf je positief?
    Respect hoor!

Deel Deze Pagina