Ja een paar. Soms kan je dan heerlijk terug dromen maar het blijft bij dromen. Nooit verteld wie wat hoe en waarom was toen te verlegen en nu nog steeds laten we dat maar zo houden.
Ik heb dat ook, kom hem nog wel eens tegen, gedraag me dan als een complete randdebiel maar ik zou neverever ooit nog iets met hem willen! Veelte gelukkig met mijn man en zoontje. Maar die zwakte blijft.. raar he, snap ook niet waarom dat is. Heb niet zoveel ex-vriendjes maar de meeste heb ik op mijn fb staan, maar doen me echt niets meer. behalve die ene dan (maar mijn man is echt veel leuker hoor, voel me er soms wel eens schuldig over, als mijn man dat met 1 van zijn exen zou hebben zou ik dat niet leuk vinden.)
Facebook is je beste vriend Heb recentelijk iemand opgezocht waar ik verliefd op was, hij is nu ook getrouwd en 2 kids. Maar ook heel dik geworden en een stuk lelijker Nee hij zou me nu niks meer doen kwa gevoelens
Ja, ik denk er natuurlijk nog wel eens aan, maar ik zou er niets meer voor voelen (iig niet op die manier als toen) als ik ze tegen zou komen.. Denk ik.
jep.... hopeloos verliefd op een marokkaanse jongen die werkte in frankrijk. krijg er nog steeds vlinders van
Nee, mijn vriend was mijn eerste echte liefde. Vond wel jongens leuk vroeger, mr dat stelde heel weinig voor en daar heb ik echt geen gevoel bij.
Oh ja, ook nooit meer zo verliefd geweest als toen. Maar.. ik heb hem net ook even opgezocht op FB.. De liefde is nu toch echt wel over.
Jaaa Ik was 11 toen mijn stoere nieuwe stiefbroer binnen stapte. Hij was 18 toen haha altijd verliefd gebleven en 15 jaar later mee getrouwd! Hij was mijn eerste met alles. Tussendoor wel relaties gehad, want ook mijn eerste gebroken hart kwam door hem. Na de geboorte van mijn dochter in 2010 kon ik er niet meer omheen. Ik was zwaar ongelukkig en ben bij mijn ex weggegaan. Zo de armen van mijn man in... Nu 2 jaar zielsgelukkig met mijn allereerste liefde
mijn grootste crush (naast mijn huidige man dan toch...) zie ik nog regelmatig B. en ik hebben nooit relatie gehad maar ben wel heel lang 'verliefd' geweest op hem. Op een avond op een fuif heeft hij mij gekust (in dronken toestand) en mijn gevoel van verliefdheid was onmiddellijk bekoeld Nu is B. samen met een kennis van me en ze hebben een dochter dat een half jaartje jonger is dan mijn zoon... maar mijn zoon en hun dochter hebben dezelfde peter dus we zien elkaar vrij vaak (met verjaardagen, Sint, Kerst en Nieuw...). Mijn beste vriendin weet uiteraard van de 'situatie' tussen mij en B. en soms kan ze het toch niet laten om te vragen wat mijn gevoelens nu zijn voor B. Soms denk ik wel aan hoe het had kunnen zijn, maar ja dan kan je ook verder gaan.... stel dat ik niet naar die bepaalde fuif was gegaan waar ik mijn man leerde kennen, had ik dan mijn man op een andere manier leren kennen of had ik dan nu met iemand anders getrouwd geweest?
Jaaa, ik was heel erg verliefd op een vriend van mijn broer, hij ook op mij. Nooit iets geworden, ik was 13, hij 17. Heb hem een keer gezocht op Hyves, ik zou er nu echt niet meer op vallen. Ben m 12 jaar geleden wel tegengekomen op Dynamo open air, ik zat toen net in een relatie (ben er nu mee getrouwd) en dat was wel even vreemd.
Ik ben nogsteeds samen met de persoon waar ik ooit op 16 jarige leeftijd verliefd op raakte, is dat effe wat.
Dacht toevallig vorige week een x aan hem..Heb hem op FB opgezocht. En nog steeds wel een lekker ding, Hij heeft ook een gezinnetje. Heb ook wel een soort zwak voor hem. Maar hoef geen vrienden met hem te worden op FB. Lekker laten gaan zo.
was hier op het mbo helemaal verliefd op een jongen bij mij in de klas, we zochten elkaar wel op enzo, samen op stap op vrijdagmiddag, samen naar de stad, maar hij had een vriendin. die relatie liep niet helemaal lekker dus ik dacht een kans te hebben maar wilde niks met hem als hij nog een relatie had. dus meer als wat woordspelingen en kleine dingetjes, bv bij elkaar op schoot zitten, beetje zitten plukken aan elkaar is het nooit gekomen. ik kreeg een relatie met mijn huidige man een 2 maanden voordat zijn relatie uitging. hij wilde toen op zich wel maar ik was toch hotel de botel op mn man verliefd. al moet ik toegeven dat die andere wel knappen was. maar mn man zn karakter vond ik beter om het zo maar te zeggen. heb het na 2 jaar relatie nog wel moeilijk gehad toen ik hem op stap tegen kwam, het blijft je jeugdliefde. maar ben trouw gebleven aan mn man. inmiddels zijn we beiden getrouwd en hebben we beiden een dochter. zie hem soms op straat en hij is nog steeds super knap. zuchhhhtt soms is dromen over iets ook fijn haha, zou mn man voor geen goud willen inruilen voor hem hoor.
Oh ja ik denk daar nog heel vaak aan terug! We zijn inmiddels goede vrienden en praten er nog vaak over