Denk toch zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mam1982, 21 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1982

mam1982 Lid

12 okt 2009
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi

Ik denk dat ik toch zwanger ben, ik kon mijn eigen topic niet meer vinden. maar ik ben nu 5 dagen voor nod en en ik heb een sensi testn gedaan die van 6 dagen voor je nod en die gaf een lijntje.
    Ik denk echt dat hij dat 13 dagen geleden aangaf. (al is het echt heel stom geweest zo vroeg te testen :)) Ik heb wel erge buikpijn steek het voeld gewoon alsof ik zo ongi ga worden. het is zoo spannend ik wacht tot na mijn nod en dan nog even een cb er tegen aan gooien.

Grt Mam1982

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Spannend meid! Heb je een foto van de test?

3. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Ja, heb je een foto van.
    Wist niet eens dat je testen had die je 6 dagen voor NOD kon gebruiken. Jeetje wetenschap gaat echt met de dag vooruit.
    Vroeger moesten de dames twee weken na NOD wachten om erachter te komen.

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    heb nog aan je moeten denken!!!:) heb je een foto van de test??:)

5. mam1982

mam1982 Lid

12 okt 2009
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief dankjewel. de foto kan je verglijken met die andere hihi.
    mischien is hij iets donkerder geworden. Mischien heb ik toch een heftige tussentijdse bloeding gehad in 27 september. het was echt veel. maar hij was echt duidelijk. (maar goed het is echt niet aan te raden) heb al mijn nagels er zo'n beetje afgevreten ahaha.
    Ja er zijn idd testen die je 6 dagen voor je nod kan doen, maar het is niet echt betrouwbaar. ik zie dat je zwanger bent gefeliciteerd leuk hoor.
    Ik hou jullie op de hoogte

X

6. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Als de test echt minimaal donkerder is geworden in 13 dagen tijd dan denk ik niet dat de test een goede uitslag geeft.

Al ik het natuurlijk wel voor je hoop!

Ik zou niet van deze test uitgaan, maar een ander merk kopen, bijv. kruidvat 2 voor 5,-, die geven ook al vroeg aan.

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

nog effe door duimen meissie
    ik denk aan je en ik hoop dat het lijntje alleen maar duidelijker zal gaan worden

8. THbaby

THbaby Niet meer actief

is die test toevallig een digitale van clearblue want dan moet je niet naar dat lijntje kijken. dat wil niks zeggen. anders zou ik gewoon even afwachten als ik jouw was.

hoop voor je dat je zwanger bent! zal duimen ;)

x

Deel Deze Pagina