Denken dat je onvruchtbaar bent...

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Jan 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annn

annn Actief lid

Jan 5, 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    en littlewitch, hoe lang geleden ben je gestopt met de pil?
    ik heb hetzelfde!
    k ga vrijdag naar de ha.
    maar ga hem zeggen dat ik al drie kwart jaar gestopt ben met de pil, ipv (ruim) een half jaar...

anders ben ik bang dat ik nog maanden moet wachten, en dat moet je volgens mij toch wel voordat je bij een gyn terecht kan...

mijn laatste keer ongesteld was ook medio november. maar heb het gevoel dat ik komend weekend ongi wordt...
    zucht :(

2. Niet meer actief

Ik ben inderdaad dinsdag naar de dokter geweest... Maar ik weet dus nog niks meer. Omdat ik maandstonden krampen had (en heel erg duidelijke) vroeg hij me om nog heel even af te wachten tot vrijdag. Als ik dan nog steeds niet ongesteld ben (waar het heel sterk op begint te lijken) gaat hij m'n bloed nemen om eerst en vooral te kijken of ik toch niet zwanger ben en ten tweede om te kijken hoe ver ik in m'n cyclus zit en of ik een eiersprong krijg. En dan kijken we verder...

Moet wel zeggen dat hij tot hiertoe goed naar me luisterde. Had nu wel graag dat bloed dinsdag getrokken gezien maar ach dinsdag of vrijdag het maakt al niet meer uit zeker?

(hij stelde het ook even uit omdat ik al enkele negatieve zwangerschapstesten heb)

Eigenlijk weet ik dus nog niks meer. :rolleyes:

Binnenkort dan? :(

3. greetje82

greetje82 Bekend lid

Jul 11, 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Volgens mij ben je gewoon aan het ontpillen hoor.
    Je bent toch nog niet zo lang gestopt met de pil?
    Als je menstruatie nog lang uitblijft, zou ik even weer naar de huisarts gaan. Ik heb het nl ook gehad dat ik maar niet ongesteld werd en heb toen een middeltje gehad waardoor het opgewekt werd.

4. annn

annn Actief lid

Jan 5, 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    hoe lang ben je nou van de pil af, dan?

5. Niet meer actief

Ann, nog niet super lang hoor... maar we zien wel weer vrijdag. Ik wil gewoon heel erg graag ongesteld worden. Mss wil ik het zo graag dat ik het niet wordt daardoor!

Share This Page