Jaaa, dat heb ik ook weleens! 'schat, doe eens even stil, volgens mij hoor ik de kleine' 'ja, maar...' 'STTT!' 'volgens mij hoor ik ni..' 'Doe nou effe stil man!' '....' (stilte uit de babyfoon)
hier ook zo . En ik kan nooit rustig douchen.. dan hoor ik haar bijna altijd, meestal is het gewoon het water wat spettert en klettert...
Met de oudste twee had ik het ook wel es, omdat die wel es huilden. Met Jesse niet gehad. Hij huilt gelukkig ook bijna nooit.
Juist! De afzuiger aan, douche aan en toch je echtgenoot roepen: "schat, volgens mij hoor ik Vera huilen!"
Ja, heel herkenbaar! Ik hoopte eigenlijk dat dat over zou gaan maar zo te lezen kan ik er maar beter aan wennen...
@Lisabeth, leuke naam, zo hebben wij onze zoon ook genoemd Ik hoor Tijl huilen als ik op mijn werk zit. Ik kan er soms wel onrustig van worden. Hij is nog steeds niet zo gewend aan het kdv, dus ik weet niet of het telepatie is of dat ik me zorgen maak. Het zal het laatste wel zijn. In de eerste weken hoorde ik in alles huilen, maar dat ging wel over. Ook heb je na een poosje niet meer het gevoel dat je op elk huiltje acuut moet reageren, dat helpt ook wel
Dat heb ik nou ook altijd en ik heb het nooit durven zeggen op mijn man na dan omdat ik dacht dat ik gek was zo te lezen ben ik niet de enigsten...
Ow zooo herkenbaar. Vooral toen Dano veel huilde als hij dan een keer niet huilde dacht ik nog steeds dat hij huilde zo gewend was ik eraan. ik zei steeds zijn gehuil zit gewoon in mijn hoofd. Je bent ook bang dat je hem niet hoort terwijl hij huilt, dus steeds de babyfoon checken enzo. Nu is het wel minder maar het eerste jaar echt vaak gehad.
Ja, ha ha, heel herkenbaar, Ik kon zelfs Jasmijn horen huilen als ik aan de overkant van de straat de hond aan het uitlaten was.. (met de voordeur dicht en de buren hoorden niets ) Gelukkig wordt het de laatste tijd wel wat minder, ik dacht echt dat ik af en toe een beetje gek werd...
terwijl ik dit topic lees draai ik de radio 2x uit omdat ik dacht de kleine te horen maar ze slaapt hihi. Ik dacht dat ik gek werd maar zo te lezen is het heel normaal, gelukkig maar!
Het begon bij mij al de eerste dag na thuiskomst uit het ZH. Na een nachtje op de kraamafdeling met huilende baby's gelegen te hebben dacht ik thuis iedere keer een huilende baby te horen haha