Elleke, wat fijn dit goede nieuws! Ik wens je nog een super fijne zwangerschap, bevalling en een pracht van een gezond kindje toe! Fijne feestdagen!
ooooo wat fijn Elleke!!! wilde je niet onnodig bang maken dus heb mijn verhaal niet aan je verteld... bij ons werd ook een zwarte vlek gezien en helaas was dat niet goed (zie onderschrift) geniet van de rest van je zwangerschap he!!! wauw echt top...
Bij Emma* bleek het een afwijking van haar blaas te zijn... in eerste instantie dachten we alleen de blaas en urinestelsel. Maar na onderzoek na mijn bevalling bleek het een foute celdeling te zijn geweest in een vroeg stadium van de zwangerschap.... Omdat de blaas en nieren pas rond 15 weken gaan werken kwamen ze er toen achter en leek eerst alles normaal te zijn! Bij dat onderzoek bleek er nog veel meer mis en was het enige wat we konden doen haar laten gaan... met heel veel pijn in mijn hart Zie dan ook erg op tegen deze komende maand en januari (mijn uitgerekende maand) Maar gelukkig is dit voor jou niet aan de hand!! Top...
ellekerachtig nieuws!!héél blij voor jullie! kaatje,wat erg voor jou vreselijk als het misgaat.... dikke knuffel!