Ik ben dol op Albert, wij doen meestal 1 keer per maand een grote bestelling met spullen als wasmiddel, toiletpapier, drank, voorraadkastartikelen, schoonmaakspullen, enzv. Idea, ik hoef dus alleen nog voor de verse producten naar de supermarkt (groente, fruit, zuivel, vlees/vis). Erg handig vind ik dat je bijvoorbeeld specifiek op bonusaanbiedingen kunt zoeken. De bezorgkosten vind ik als je het juiste moment uitzoekt best meevallen. Er wordt altijd keurig geleverd op het afgesproken tijdstip en de bezorgers (altijd vriendelijk en beleefd) brengen de zware kratten altijd netjes tot in de keuken. Ik ben er eg tevreden over. Mbt tot goedkoper uit zijn: ik ben niet zo van de impulsaankopen, dus dat maakt hier weinig verschil.
Op mijn werk bestellen we wekelijks onze boodschap bij AH online, en ik blijf erbij vind het te duur, met name omdat om de haverklap onze goedkopere producten niet te bestellen zijn en de euroshopper ook bijna niet te bestellen is. We kunnen voor ons werk niet met de boodschappen sjouwen dat word te zwaar voor ons dus we moeten het wel via online bestellen. Je bent in winkel van AH denk ik toch iets goedkoper uit omdat je dan eerder voor de goedkopere kan kiezen dan via online.
Waar ik nu woon bezorgt AH ookniet maar eerst deed ik het wel. En inderdaad je doet minder impuls aankopen een plaatje triggert minder dan iets in het echt zien liggen. En ik kon altijd lekker lang de tijd ervoor nemen, deed er soms wel 2 uur over. En dan nog even alles nakijken.. Lekker de bonus afdeling in 1 keer kunnen bekijken ipv dat je de hele winkel rond moet rennen enzo.
Waar wij wonen kan je niet eens boodschappen doen via Albert... Zou echt handig zijn hoor, want we hebben geen auto dus mijn man doet alles steeds maar op de fiets, of lopend.
Grappig te lezen, heb er zelf nooit aan gedacht online boodschappen te bestellen. Ik ga zo eens kijken, gewoon nieuwsgierig. Ik vind het altijd wel leuk boodschappen te doen en heb tijd genoeg. Maar misschien eens handig!