denken jullie dat er morgen wat gaat gebeuren?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 10 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Maar daar is die beveiliging en scherpe controle voor, dat er geen ''verkeerde'' mensen aan boord van zo'n vliegtuig stappen en dus een vliegtuig niet gekaapt o.i.d wordt....

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Er was toen toch een speciale reden waarom ze voor 11 september hebben gekozen? Een soort van berekening met de cijfers 9-11-2001. Ik denk dat ze dan weer voor zo'n dag gaan en het lijkt me sterk dat dat morgen is.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik ben op het moment trouwens banger voor rechts-extremisme.

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Niet banger, maar die dreiging lijkt idd ook wel groter te worden. :( Kijk maar wat er in Noorwegen is gebeurd, verschrikkelijk. Maar aan de andere kant was dat het werk van één ziek individu terwijl de radicale moslims natuurlijk veel grotere groeperingen en dus dreiging vormen.

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hun hebben zelf ook wel vliegtuigen

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik denk dat er vast wel terroristen zijn die morgen iets zouden willen doen- gewoon om een statement te maken, maar vanwege alle extra maatregelen denk ik niet dat grote organisaties echt iets zullen plannen. Precies wat anderen al zeggen, op andere dagen is het waarschijnlijk makkelijker dus waarom risico nemen.
    Ik ben vind overigens alle vormen van terrorisme gericht op het doden/verwonden van mensen eng :(. Het is gewoon een eng idee dat zulke idioten op zo'n grote schaal kwaad kunnen aanrichten en dat je als burger maar moet vertrouwen op je overheid om dit te voorkomen. Ik probeer er maar niet teveel over na te denken. Gelukkig is het altijd maar een hele kleine minderheid die dit soort vreselijk dingen doet.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    de afgelopen 2 weken zijn er nog 2 opgepakt met wapens en stoffen om bommen mee te maken. ook in nederland lopen wel types rond met zulke ideeën.

verder vraag ik me af of er nog wel werkelijk 'zoveel' radicale moslimgroeperingen bestaan en of die dreiging anno 2011 nog wel zo groot is als dat men zich indenkt.

8. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Denk niet dat ze morgen iets doen. Zat gister te kijken en denk dat ze wel iets doen zodra die nieuwe torens klaar zijn.

9. Jel

Jel Niet meer actief

Ja, dat was dus eigenlijk ook mijn gedachte. Ze komen toch zelf wel aan hun vliegtuigjes?

Ik ben nog steeds van mening dat als ze het willen, het echt wel gebeurd. Op welke manier dan ook, en wanneer dan ook. Hoop het natuurlijk niet. Maar misschien ook weer om wraak te nemen op de dood van Osama Bin Laden. ;)

10. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Nee ik denk niet dat er iets zal gebeuren.
    Hoop het ook niet!
    Gisteren heb ik op tv de docu gezien van 2 fransmannen die de brandweer in NY filmden en ook die aanslagen.
    Tranen zaten weer in mn ogen...
    Hoop echt dat dit soort dingen nooit meer gebeuren.
    En ik denk en hoop dat er morgen niks gebeurd.

11. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik denk niet dat er wat gaat gebeuren. ik zet namelijk nog steeds zeer ernstig mijn vraagtekens bij amerika zelf in dit hele gebeuren.
    ooit zal er wel weer wat gebeuren, maar zo stom om eht vandaag te doen zullen ze niet zijn.

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nee hoor denk niet dat er iets gaat gebeuren.
    Maak me er gelukkig ook totaal niet druk om!

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik denk dat het wel mee zal vallen, idd omdat nu alle beveiligingen op scherp staan, (maar misschien is dat voor sommige zieke geesten juist een uitdaging :().
    Maar goed: een jaar na datum gebeurde er ook niets, terwijl toen ook alles op scherp stond qua beveiliging...
    Het zal wel loslopen, denk ik dus.
    En tegelijk denk ik ook: Tja: als ze wat van plan zijn, gaan mensen het toch proberen, wat maakt het dan in vredesnaam uit of ze dat op 11 september doen, op 30 september of op 3 oktober.... of wanneer dan ook.

14. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Niet morgen, dat zou te voor-de-hand-liggend zijn

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

verklaar je nader?:)

16. Sensea

Sensea Niet meer actief

liever niet eefke dan wordt het een politieke discussie.

17. Ik denk het wel - Al Qaida is de afgelopen 2 jaren dan wat minder actief met aanslagen, dat was in het verleden ook wel vaker. Maar de 'organisatie' blijft zonder Bin Laden wel bestaan..
    De dreiging blijft aanwezig, we weten natuurlijk niet wat ze in hun schild voeren maar of ie zo groot is als het is geweest, dat denk ik niet.

Individuen die zelfstandig zulke acties uitvoeren (zowel islamistisch als extreem rechts) zijn er ook genoeg, ik vraag me wel af van welke de dreigingen het grootst voor ons zijn..
    Hier in NL valt het over het algemeen toch wel mee.

18. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Eens. Amerika (en vele andere landen) maken zoveel meer slachtoffers elk jaar en daar staan we ook niet ieder jaar bij stil. Nu was de schok natuurlijk wel heel groot, ook ik heb het toen intens gevolgd. Maar vooral omdat iedereen zoiets had van; dat gebeurt daar niet. En toen toch wel!

Van mij hoeft het ook niet elk jaar weer herhaald te worden hoor. Het is en blijft verschrikkelijk maar tsja, zo zijn er nog veel meer verschrikkelijke dingen gebeurd inmiddels...

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oke blup!;)

Deel Deze Pagina