Ziet iemand een eisprong?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by ijsbeertjes, Jun 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ijsbeertjes

Feb 10, 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dag lieve (aanstaande) mama's,

Zouden jullie even naar mijn tempkaartje kunnen kijken? En zien jullie dan een eisprong? Ik heb een tempdaling op dag 14 gevolgd door een verhoging, maar moet deze temperatuur wat de verhoging dus voorsteld hoger zijn dan de temperatuur aan het begin van mijn cyclus? Of gaat het gewoon alleen om de daling gevolgd door een verhoging?

Alvast bedankt!

Ijsbeertjes

Attached Files:

2. Child

Child Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,782
    216
    63
    Volgens mij moet je temperatuur hoger zijn dan je eerste fase.
    Verschilt per persoon hoeveel verschil dat is (zelf heb ik eerste fase 36,6 gemiddeld, 2e fase 37,1)
    Maar jouw temp is gelijk voor die dip en na die dip. Ik zie (persoonlijk) geen eisprong... misschien iemand anders hier wel?

Edit: lees dat je Clomid slikt. Ik weet niet of dit invloed heeft op je temperatuur....

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    sorry, ik zie ook nog geen eisprong.

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Ja, je eerste dag nog hoog tijdens je menstruatie kan nog wel maar dit is echt ruim een week. Ik zie dus ook nog geen eisprong helaas.

5. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Ik vind dat je niet erg nauwkeurig hebt gemeten en ik durf er dus ook niets zinnigs over te zeggen. Om een beter inzicht te krijgen is het belangrijk dat je iedere dag op hetzelfde tijdstip meet. En dan je basale lichaamstemperatuur, dus voordat je op staat. Je hebt een paar dagen gemist en een aantal dagen op een ander tijdstip gemeten.
    Wil je echt wat kunnen aflezen dan lijkt het me handig om nauwkeuriger te meten.

Ik heb ook Clomid gebruikt en heb daardoor geen hogere temperatuur gehad dan met andere medicatie. Ondanks dat ik daardoor heftige opvliegers had, was hier met temperaturen niets van terug te zien.

Share This Page