Ik was een paar dagen terug iets aan het lijmen (met seconde lijm!!) op mn schoot, en je raad het al, ik lekte per ongeluk op mn broek!!! het is mn lievelingsbroek en vind het echt erg!!! Wie heeft een tip om dit eruit te krijgen? of kan ik hem gewoon weggooien Ik heb hem al in de vriezer gelegd maar heeft niet geholpen en ik heb dat spul er al op gedaan wat ik bij kruidvat heb gekocht speciaal voor lijm, maar dat helpt ook niet. Het is precies op mn knie een witte harde vlek
Mij is het nooit gelukt om secondelijm eruit te krijgen... Maar ik heb je vraag ff gegoogled (ook voor mezelf dus) aceton schijnt te werken en dit: Kledingreiniger van Greven Ook grootverbruiker van secondenlijm (cyanoacrylaatlijm)? En ook al jeans, truien en hemden weggegooid omdat ze vol zaten met druppels secondenlijm. Ook al eens een model "verfraaid" met hopeloos gemorste secondenlijm die niet meer weg te krijgen is? Dan is het nu tijd voor Greven's reinigings voor secondenlijm. Zelf heb ik 2 paar goede jeans met dikke vlekken oude, totaal uitgeharde secondenlijm weten te redden door de vlekken te behandelen met deze reiniger. Ik kocht een literblik, vulde een 2 ml spuit met reiniger en wreef, druppel voor druppel over de secondenlijmvlekken. Na een aantal minuten kon ik de lijmresten eenvoudig uit de stof krabben. Broek in de was en voor 3,80, want dat kost een klein flesje met 25 ml, was mijn jeans weer zo goed als nieuw. En voor dat geld koop je geen nieuwe broek! Een literblik kost overigens 13,- Let wel op, Greven reiniger kan de kleur van stof doen veranderen dus eerst op een niet zichtbaar plekje uitproberen.
Dank je Gekko!! waarom heb ik nou zelf niet ff gegoogled.. pff echt dom! Ik zie nu ook staan dat je hem niet mag wassen anders lukt het waarschijnlijk helemaal niet meer.. en ik heb hem al gewassen :x ik ga aceton ff proberen en misschien uitstrijken?
ik denk dat de enige oplossing is om het eruit te knippen.. Nee serieus ik denk niet dat je secondenlijm eruit kan krijgen..
Als het niet meer werkt kan je er altijd nog een lapjesbroek van maken.... Als iemand er dan een negatieve reactie op geeft... tsja... het is jou lievelingsbroek niemand die daar iets op kan zeggen toch? als je er geen lapjesbroek van wil maken.... gefeliciteerd... je hebt een klusbroek die lekker zit...
das een goeie Cupcake, krijg er dan wel een kouwe knie van in de winter Ja ik ga het nog ff proberen met aceton, of met strijken, meer verzieken kan toch niet denk ik en anders, ja heb ik een klus/tuinier broek erbij helaas, dom van mezelf.. een tip (voor mezelf): niet iets lijmen boven je broek