mijn kruidvat test van deze middag was precies het zelfde twijfel nu ook of ik wel zwanger ben de eerste foto waar het wel duidelijk op te zien is welk merk is dat? Gefeliciteerd trouwens
hoi Petje, de eerste testen zijn van sensitest midstream.. die zijn extra gevoelig ,en het klopt nog ook ( ik geloofde daar nooit zo in) ik denk dat als jouw kruidvat test er net zo uitziet jij ook zwanger bent? gr jose
hoi je had gelijk de tweede kruidvat test vanochtend gedaan en het streepje is nu duidelijker en goed genoeg voor mij dat ik geloof dat ik toch zwanger ben! heb die van sensitest wel gister avond nog besteld maar die doe ik dan van de week nog wel een keer voor de zekerheid groetjes is ben trouwens 21 juni uitgerekend en jij?
Gefeliciteerd! Kruidvattest was bij mij ook zeer vaag, tot 3 x toe. Toen clearblue digital gedaan, en er stond zwanger in beeld! Ben net zo ver heen als jij, leuk! Fijne zwangerschap gewenst.
jiehoe... ik ben zo blij.. geen idee wanneer ik ben uitgerekent? eeehhhmmm ergens half juni? heb vanmorgen nog een kruidvat test gedaan ( staat in m,n album) die was idd 2 dagen voor nod een stuk duidelijk wow ik ben zo blij! gr jose