week overtijd licht vaag streepje?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Roos2424, 14 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos2424

Roos2424 Actief lid

11 okt 2008
    150
    0
    0
    HOi allemaal,

Ik heb gisterochtend vaag getest met de kruidvat test zag wel een streepje en nu zie je het streepje nog duidelijke. En 3 uur later met de cleurbleu +/- deze gaf vaag een streepje over het andere streepje heen waardoor je het effect krijgt van een +. Nu vanmorgen maar weer gedaan en nog steeds vaag.

Ben ik nu zwanger? mijn gevoel zegd ook en de huisarts ook vanwege die test (zij hij aan de telefoon) maar nu vraag ik me af of er niet iets mis is dan want ik test al aantal dagen voor gisteren negatief. heb ik dan niet te weinig hcg voor 5 weken is dat niet erg? Ben bang dat er dan wat mis is.

Heb verder geen symtomen buiten heel veel pukkels om maar geen buikpijn geen bloed niks.

Groetjes Roos

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ja, je bent zwanger! Als je op meerdere testen een licht streepje hebt, ben je zwanger hoor. Gefeliciteerd! Het kan zijn dat je wat langzamer HCG aanmaakt. 5 weken is nog zo vroeg. Zou me er geen zorgen om maken hoor!

3. Roos2424

Roos2424 Actief lid

11 okt 2008
    150
    0
    0
    :) Super om te horen... was namellijk al bang dat het niet goed is... Heel erg bedankt voor je antwoordt:)
    Groetjes Roos

4. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Gefeliciteerd!

5. Roos2424

Roos2424 Actief lid

11 okt 2008
    150
    0
    0
    dankje :) Ben er heel blij mee, hopen dat nu alles goed is/komt.

6. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Hallo,

Ik heb ook een licht streepje met ene test van de kruidvat.
    Zouden jullie mijn test willen bekijken? het is een heel licht streepje.
    zien jullie hem...?

dankjewel
    :D

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Ik zie wel een heel vaag streepje ^.^ misschien over een paar dagen nog eens testen? of een digitale test doen? dan hoef je niet meer te twijfelen

8. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Dankjewel, ja ga ik zeker doen.
    Ik denk morgen ochtend al :D

Deel Deze Pagina