Gister menstru begonnen, de 2 dagen ervoor positieve ovu testen (zie album), weet iemand hoe dat kan? Menstru (bruin) was trouwens alleen gister, vandaag nog niet verder doorgezet.
Ik zou er een zwangerschapstest tegen aan gooien, in veel gevallen word een ovu test namelijk ook positief als je zwanger bent.
Ik heb dat ook gehad,maar was niet zwanger helaas. Misschien heb je veen Lh in je urine zitten. Maar misschien ben je gewoon zwanger,testen!
Hallo, mag ik je wat vragen over de ovu testen...zijn die van de kruidvat eigen merk? ik heb deze namelijk ook gehad.. heb een cycles van 40 dagen en had toen 20 zeer positive testen zelfs op mijn nod en erna...toen heb ik ze maar weg gedaan en andere gekocht en deze gaven negatief aan en positief als de eisprong eraan kwam en als die was geweest weer negatief.. ik hoop dat je zwanger bent... groet Slaapzak
posi ovu 2 dagen voor NOD, zie album en zwanger. Dus mocht ongi niet doorzetten zou ik zeker een testje wagen succes
Mijn ovutest was iets duidelijker dan die van jou,ook 2 dagen voor nod,maar toch echt vannacht ongesteld geworden (wel 5 dagen te laat). Misschien een vmk? Werd vannacht wakker met de ergste ongi krampen aller tijden, werd er echt misselijk van. Heb ik nooit eerder gehad. Mijn vriend zei ook al van,heb je geen miskraam gehad. Ahja we zullen het nooit weten had geen zwangerschapstest gedaan.
Slaapzak: ik had idd getest met de kruidvat ovu testen. Ook via matcare besteld en die gaf de 3edag negatief, net wat jij zei idd. Vanmiddag heb ik een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief. Ik zal zaterdag nog een test doen, als de menstruatie niet heeft doorgezet.
hallo bikkel.. ik zag het meteen aan de foto's ...ze waren mijn nachtmerries haha heb er veel hoop van gekregen en geen duidelijkheid.. Maar heb ze mee genomen naar de fertiliteits arts en die zei meteen nooit meer kopen! Matcare was heel goed... Maar bij mij duurt het mega lang voor dat een ei komt en voor dat ik ongesteld word... Maar jij heb dus ook bruinverlies las ik.....Ik ook nou ook gehad Ik moest 10 oct 08 ongi worden en had 1 oct heel mini mini bruinverlies alleen met afvegen en kleine plekjes(groot als een erwt) het smorgen in me inleg kruisje.. en sinds gisteren niks meer...Heb ik de fertiliteits verpleegkundige gebeld en uitgelegd en die zei al dat dit geen ongi was en na de 10de een afspraak moest maken bij de gyn voor een test en onderzoeken... MAAR mijn verhaal is lang haha zijn al bijna een jaar bezig en in mm beland. groet slaapzak
Ok dan slaapzak, die komen er hier ook dus niet meer in en dat terwijl de testen van de kruidvat weer wel goed staan beschreven... Jullie dus "alweer" een jaar bezig, ppfff...dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Keer op keer teleurstelling. Vandaag trof ik weer bruin in mijn inlegkruisje. gister helemaal niets en dinsdagmiddag begonnen. Laat het nu maar eens echt doorzetten, dan kunnen we weer verder. Nu dit weer: Stel dat het vandaag doorzet, wanneer is dan 1e dag nieuwe menstruatie? Dinsdag of donderdag(vandaag)?
hoi bikkel. Wat jij heb met dat bruinverlies heb ik dus ook ja ongeveer. morgen is mijn nod. gister en vandaag niks meer verloren. Stel dat je ongi door zet en je heb helder rood bloed net zoveel als je ook ongi bent van af die dag dat je helder rood heb gezien dan begin met dag 1 te tellen. dus dag 1 is 1ste dag met helder rood bloed. ik ben ook eens benieuw of ik nog ongi word. Zou fijn zijn. Alle 2 zou fijn zijn zwanger of ongi.... maar ja... ps... alweer? hahaha is onze eerste baby in de maak.
Achteraf gezien heb ik deze keer een heel andere cyclus. Ik voelde 5oktober s'avonds rond 7en een vervelende zeurende darm pijn (ovulatie?) daarna op di middag en do ochtend beetje bruin bloed verloren. Gistermorgen kreeg ik in ene soort van menstruatie steken, dit hield de ochtend aan, 8dagen na ovulatie? innesteling? Sinds gister heb ik een apart gevoel in mijn buik....wie weet? Vanaf 19oktober kan ik testen...nog 5 dagen.....
Spannend meid. Hoop dat je snel duidelijk hebt en dan het liefst een hele dikke positieve zwangerschapstest!