Mijn telefoon gaat dan vanzelf klok zou ik zelf moeten doen maar het is ook wel een actie om me toch nog te vergissen wat de tijd is
Ik heb er hier geen last van. Zit nu op het zonnige curacao en daar hebben ze geen zomertijd en wintertijd. Alleen wel jetlag bij de terugreis
Uurtje langer slapen. Nee hoor... Halfuurtje extra werken voor mij. Ik zit in de nachtdienst op het moment. Ah well!
Boefje was hier inderdaad kwart voor 5 wakker ipv kwart voor 6. Logisch. Maar hoop het nieuwe uurtje er snel in te krijgen....
Haha en ik vond de 6 op de klok al niks. Hier was het 6.30 nieuwe tijd. Zoon zal wel moe zijn vanavond, want hij lag er gister laat in.
Wij zijn gisteren al gaan leven alsof het wintertijd was. Dus een uur later eten, middagslaapje een uur later. S avonds later op bed. Werkte prima! Vanmorgen dus iedereen keurig om 7 uur wakker!
Ja, aan gedach.. De jongste wat later de fles gegeven zodat ze dat uurtjr extra wel trekt. Alleen jammer dat nu net de overbuurjongen al 2 dagen feest heeft en wij tot 3u wakker geboemd blijven.. onze oudste werd daardoor een paar keer gillend wakker, zo hard stond de muziek.. Zij wordt eigenlijk nooit wakker snachts en dit is ook geen vaste prik vd overburen. Gelukkig waren de kids vanochtend beide om 7u nieuwe tijd wakker dus prima.
Hier om half 7 wakker wat dus eigenlijk half 8 is. Ik heb ook de hele tijd het gevoel dat ik een uur achterloop...
Hier was hij de eerste keer om kwart voor 6 wakker. Proberen uit te leggen dat hij een uur later naar bed is gegaan, dat de klok is teruggegaan en of hij nog even kon proberen te slapen of lekker kon gaan liggen. Muziekje van de babyphone aangezet. En hij is zowaar weer gaan slapen. Om half 8 kwam hij dat zijn schaap groen is (zo'n slaapwekker) en of hij mocht spelen