vlugge belastingdienst??

Discussie in 'De lounge' gestart door wonderteam, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

jemig, ik ben verbaasd. Ik heb niks doorgegeven, heb nog geen brief gezien en voor de belastingdienst is het wel erg vroeg :$ ,maar ik heb de kot die ik over 2011 te weinig heb gehad al terug.
    Zie het net vandaag bij gestort :D
    Meer mensen al gehad?

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Zo dat is knap van ze!! Ik heb tot nu toe ieder jaar nog facturen moeten overleggen, dus dat verwacht ik nog te moeten doen.

3. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.304
    2.586
    113
    ik zit nog te wachten op de verrekening van 2009...
    en moet elk jaar papier opsturen

4. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Nou andere jaren heb ik ook geen jaaropgaves hoeven overleggen ,maar dan kreeg ik het pas in oktober. Ook kreeg ik dan eerst een brief.

Dus ben nu wel heel verbaasd :D

5. singa

singa Niet meer actief

Ik ben direct even gaan kijken en bij ons stond het er ook op. Dat is heel fijn. Had er nog helemaal niet op gerekend en heb ook nog geen bericht gehad erover.

6. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    ik was ook verbaasd toen ik vanochtend op m'n rekening keek....

dacht nog huh? ander bedrag voor 2012, toen keek ik goed en ging het over 2011, dus waarschijnlijk de definitieve afrekening

zal binnenkort wel de brief krijgen

maar idd erg knap van de belastingdienst

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Jaaa hier ook ruim 300 euro terug. Ben er blij mee, nu nog de inkomstenbelasting terug. Da's lekker zo voor de vakantie!

8. singa

singa Niet meer actief

Maar je hoeft er toch ook niks voor door te geven? Ze kijken toch naar je definitieve belastbare inkomen die je in de inkomstenbelasting hebt opgegeven? Dan weten ze toch of je teveel of te weinig hebt gehad?

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Volgems mij hebben wij eerder altijd een formulier in moeten vullen. Ze weten naturlijk niet hoeveel uren ik het afgelopen jaar afgenomen heb aangezien ik onregelmatig werk, dus ze zullen wel meer info moeten hebben dan alleen onze inkomsten. Misschien dat het gastouderbureau dat al toegestuurd heeft naar de belastingdienst?? Maar wel fijn dat we het al terughebben, is altijd welkom :D

10. singa

singa Niet meer actief

Ok. Ik werk niet onregelmatig dus dat is bij mij niet van toepassing. Bovendien geeft mijn werkgever als het goed is de uren al door.

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ben benieuwd dan!
    Hebben jullie 2010 al wel terug dan?
    Want daarvan heb ik nog niks gekregen.

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    2010 hebben wij vorig jaar volgens mij allang teruggekregen.

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Wow das lekker vlug ja! Hier nog niks gehoord. Vorig jaar kregen we in september het bedrag over 2010 terug

14. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Lekker zeg! Ik heb nog geen bericht van 2010 gehad en 2011 heb ik in maart een jaaropgaaf moeten opsturen maar tot nu toe niks gehoord.

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Hier idem dito

16. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb overigens nog nooit een jaaropgaaf op hoeven sturen.

Geen idee hoe dat kan, zou ons kdv dat zelf doen ofzo?

17. Maia

Maia Niet meer actief

ik was vanmiddag ook blij verrast ja :) had een lager bedrag verwacht en pas ergens augustus/september dus dat het er nu al op staat is een leuke meevaller.

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb t ook gekregen, maar wel in 2 x. Geen idee waarom. 2 weken terug een deel dat ik verwachtte en vandaag hebben ze ineens nog eens 65 euro gestort? T zal wel haha.

19. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Wat raar zeg. Ik heb 2x een formulier moeten invullen en bewijsstukken moeten meesturen van 2009 en 2010 en van beide jaren nooit wat gehoord :(

20. singa

singa Niet meer actief

Ik had me er ook voorbereid dat het nog wel eens een hele tijd kon gaan duren. Vorig jaar pas voor het eerst recht op kot dus nog geen eerdere ervaringen gehad.
    Misschien helpt het als je een "makkelijk" geval bent?

Deel Deze Pagina