jemig, ik ben verbaasd. Ik heb niks doorgegeven, heb nog geen brief gezien en voor de belastingdienst is het wel erg vroeg ,maar ik heb de kot die ik over 2011 te weinig heb gehad al terug. Zie het net vandaag bij gestort Meer mensen al gehad?
Zo dat is knap van ze!! Ik heb tot nu toe ieder jaar nog facturen moeten overleggen, dus dat verwacht ik nog te moeten doen.
Nou andere jaren heb ik ook geen jaaropgaves hoeven overleggen ,maar dan kreeg ik het pas in oktober. Ook kreeg ik dan eerst een brief. Dus ben nu wel heel verbaasd
Ik ben direct even gaan kijken en bij ons stond het er ook op. Dat is heel fijn. Had er nog helemaal niet op gerekend en heb ook nog geen bericht gehad erover.
ik was ook verbaasd toen ik vanochtend op m'n rekening keek.... dacht nog huh? ander bedrag voor 2012, toen keek ik goed en ging het over 2011, dus waarschijnlijk de definitieve afrekening zal binnenkort wel de brief krijgen maar idd erg knap van de belastingdienst
Jaaa hier ook ruim 300 euro terug. Ben er blij mee, nu nog de inkomstenbelasting terug. Da's lekker zo voor de vakantie!
Maar je hoeft er toch ook niks voor door te geven? Ze kijken toch naar je definitieve belastbare inkomen die je in de inkomstenbelasting hebt opgegeven? Dan weten ze toch of je teveel of te weinig hebt gehad?
Volgems mij hebben wij eerder altijd een formulier in moeten vullen. Ze weten naturlijk niet hoeveel uren ik het afgelopen jaar afgenomen heb aangezien ik onregelmatig werk, dus ze zullen wel meer info moeten hebben dan alleen onze inkomsten. Misschien dat het gastouderbureau dat al toegestuurd heeft naar de belastingdienst?? Maar wel fijn dat we het al terughebben, is altijd welkom
Ok. Ik werk niet onregelmatig dus dat is bij mij niet van toepassing. Bovendien geeft mijn werkgever als het goed is de uren al door.
Wow das lekker vlug ja! Hier nog niks gehoord. Vorig jaar kregen we in september het bedrag over 2010 terug
Lekker zeg! Ik heb nog geen bericht van 2010 gehad en 2011 heb ik in maart een jaaropgaaf moeten opsturen maar tot nu toe niks gehoord.
Ik heb overigens nog nooit een jaaropgaaf op hoeven sturen. Geen idee hoe dat kan, zou ons kdv dat zelf doen ofzo?
ik was vanmiddag ook blij verrast ja had een lager bedrag verwacht en pas ergens augustus/september dus dat het er nu al op staat is een leuke meevaller.
Ik heb t ook gekregen, maar wel in 2 x. Geen idee waarom. 2 weken terug een deel dat ik verwachtte en vandaag hebben ze ineens nog eens 65 euro gestort? T zal wel haha.
Wat raar zeg. Ik heb 2x een formulier moeten invullen en bewijsstukken moeten meesturen van 2009 en 2010 en van beide jaren nooit wat gehoord
Ik had me er ook voorbereid dat het nog wel eens een hele tijd kon gaan duren. Vorig jaar pas voor het eerst recht op kot dus nog geen eerdere ervaringen gehad. Misschien helpt het als je een "makkelijk" geval bent?