Rare aanhankelijke katten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Martinelli, 2 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Hoi dames,
    Aankomende maandag mijn Nod en natuurlijk weer zin om te testen, gelukkig heb ik het kei druk zodat mijn gedachte niet zo wegdromen.
    Maar deze ronde lukt het me behoorlijk goed om er nuchter onder te blijven!
    Ik heb totaal geen klachten of symptomen oid, het enige wat typisch is, mijn 3 katten zijn al de hele avond verschrikkelijk aanhankelijk!
    Mijn kater ligt nu al 3 uur op schoot! Doet ie nooit :/
    Laten we hopen dat de kitties er meer verstand van hebben dan ik....
    Wie ooit meegemaakt?

2. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Ik mag onze poes sinds deze week lekker op tillen en vast houden en ook komt ze meer bij mij op schoot, of wil ze even aanhalen! En idd vandaag positieve test!
    Dus mijn mening is dat ze het wel aan kunnen voelen!

3. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Ik heb met de zwangerschap van me dochter de katten ook steeds bij me gehad, maar dat was later in de zwangerschap. Eentje was een angsthaas maar zat toen altijd op de rugleuning van de bank bij me. Me andere kat zat altijd bij me op schoot. Als me dochter dan trapte keek hij altijd heel verontwaardigd naar me buik en dan naar mij. Geweldig om te zien.

4. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Oke, ben heel benieuwd :) nog ff afwachten!

5. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Oooh ik herken het helemaal in je verhaal. Mijn oudste kat is ook heel aanhankelijk of op mij liggen of naast me als ik ergens heen loop achter mij aan. Maar mijn jongste begint nu ook en die kwam heel soms als ze aandacht wou bij me en derna weer weg maar nu ook gewoon op me liggen of strak tegen me aan.

Of dat het nu komt doordat ze door een verbouwing hier thuis 4/5 maandjes bij mijn moeder hebben gelogeerd of het iets anders is weet ik niet. Maar het gedrag viel mij echt in een keer op.
    Geef de logeerpartij maar de schuld. Weet niet of ik namelijk mijn ei al heb gehad of dat ie nog moet komen vandaar.

Hoop voor jou dat je katten het aangeven en dat je snel een positieve test in handen heb.

6. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Onze reeds overleden kater wist altijd eerder dat ik zwanger was dan ik zelf. Hij was totaal niet aanhalig, maar als ik zwanger was wel.

7. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn katten waren ook afgelopen periode mega aanhankelijk. Veel meer (en in extremere vorm) dan normaal. Maar ik werd gewoon gisteren ongesteld. Als ik elka keer zwanger had moeten zijn bij dit extreme gedrag dan had ik drie keer goed zwanger geweest. Toen ik echt even zwanger was (bleek MA) waren ze in gedrag geheel normaal! Dus ja katten voelen veranderingen feilloos aan, maar zijn soms ook gewoon aanhankelijk omdat ze daar zin in hebben. Succes

8. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Onze kat is precies hetzelfde, toen ik net zwanger was (denk ik 7/8/9 dpo) en het zelf nog niet wist ging ik op bed tv kijken..
    sprong de kat op bed en ging pontificaal op m'n buik liggen slapen, normaal als ie er langs moet loopt ie niet eens over je schoot heen.
    ik stuurde hem weg, nog geen 5 minuten later lag hij er weer, toen heb ik hem maar naast me gelegd tegen m'n buik aan. dit was dan ook goed, heeft de hele nacht zo gelegen..
    en ja hoor het resultaat van 2.3 zit nu tv te kijken :D

9. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Haha ik hoop zo dat ze gelijk hebben! Ik zit nu op dpo 9 of 10 en heb totaal geen klachten die ik kan wijten aan een zwangerschap!
    Mijn testen zijn op (vorige ronde vals positieve testen gehad) en ga zo even bij de etos (testpoint) halen.
    Ik ben de hele dag druk in de weer geweest met mn bedrijfje en ik ga even languit zitten om hier iets te plaatsen en meneer kat ligt er al weer, zo typisch! :(

10. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Spannend ik duim voor je!

11. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Gekke katten :/

Bijgevoegde bestanden:

12. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Mijn kat werd pas raar aanhankelijk toen ik een 30 weken zwangere buik had haha.... Toen vond hij het in eens nodig met mn buik te knuffelen.

Hoop dat je snel positief mag testen in ieder geval !

13. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    En of ze gelijk hadden!!!

Bijgevoegde bestanden:

14. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760