hoihoi.. het onderwerp zegt het al.. wanneer hebben jullie de 20weken echo laten doen.. ik heb aanstaande maandag weer een afspraak bij de verloskundige, ben dan 16 weken en ga er vanuit dat daarna kan bellen voor een afspraak voor de echo.. hebben jullie dat laten doen toen jullie ook echt 20 weken waren of eerder of later.. wil echt graag weten of alles goed is met de kleine en het geslacht.. 4 weken duren lang pfff.. Groetjes Denisje
ik had hem met 20 weken +2 dagen denk dat ze met 20 weken beter/meer kunnen zien dan met 16 weken dus zou het niet al te snel doen. (sommige vk's doen het ook echt pas vanaf 20 weken)
de eerste met 19+3 omdat daarna degene van de echo's er niet was. en de 2de 10 dagen laten (eerste echo was niet goed afwijking navelstrng)
Met 20 weken en een paar dagen. Als je het geslacht zo graag wilt zien en niet kunt wachten, lijkt een pretecho me eerder op z'n plek. Die 20-wekenecho doen ze niet voor niets dan: dan is alles goed te zien wat ze graag willen checken...
De eerste keer 20 weken en 1 dag. Toen konden ze niet alles helemaal goed zien dus moesten we terug komen met 21 weken en 1 dag.
Vandaag, met 19w5d... Alles was gelukkig goed met onze uk!!! Liet zich niet goed tussen de beentjes kijken op het eind, maar wij wisten het geslacht al dmv een pretecho met 17 weken! Hoeft niet zoveel te kosten, geslachtsbepaling bij ons echobureau was 35 euro geloof ik... Daarnaast is geslachtbepaling bij de 20 weken echo geen prioriteit dus daar gaan ze echt niet te lang naar zoeken...
Ik was 19+5 en ben met precies 20 weken nog terug geweest omdat 1 onderdeel moeilijk te beoordelen was ivm ligging
Met 21+4. Ik had met 16 weken controle en wilde een afspraak maken voor de 20 weken echo. Bleek dat al in week 9 te moeten (die afspraak dan hé?!) Maar goed... De week van precies 20 weken zat helaas dus al vol, dus vandaar as woensdag aan de beurt. Maar over het algemeen prikken de assistenten een data of week voor je meende ik.... zo tussen de 19-21 weken, hangt ook van je postuur af is mij verteld.
Mij is verteld dat ze het het liefst al tussen 19-20 weken doen. Als er iets mis blijkt heb je nog genoeg tijd voor extra onderzoek en een eventuele beslissing. Ik heb hem met 19 weken en 3 dagen.
je moet iig optijd bellen! ik moest van de verloskundige al rond de 15 weken bellen als ik het goed heb.. en was met 19w6d aan de beurt. je kan maar beter optijd zijn! ze doen t echt niet met 16 weken bijv. maar gwn echt rond de 20 weken maar de afspraak kan maar beter staan!
Ik krijg hem met 19+1. Deze afspraak werd vanuit ziekenhuis gemaakt, kon ik niks over vertellen. (Krijg een uitgebreidde GUO ivm hartafwijkingen bij man's familie)
Ow? Was dat alleen bij jouw vk dat je de 20w echo met 9w al moet inplannen? Want ik moet namelijk verkassen naar een andere praktijk en de volgende echo heb ik de 26ste pas en tot nu toe niks van de 20w echo gehoord....
Ik krijg hem met 21 weken. Hij was eerst bij 20 weken en een paar dagen maar ze moesten hem door omstandigheden verschuiven. Volgens mijn ziekenhuis mocht de echo echt niet eerder dan 20 weken.