Ja, deed ik ook. Begon met 12, toen 20, toen 26, toen 30, toen 36 en toen 40. De 40 heb ik alleen op 5 dagen na niet gehaald.
Ja dat heb ik heel erg gedaan, alleen ik heb dan ook een zorgelijke zwangerschap gehad (eerst 2 miskramen, toen vanaf 16 weken extreem veel harde buiken, met 26 weken opgenomen ivm premature weeen). Ik hoop dat ik van de volgende zwangerschap iets meer kan genieten maar ik ben er bang voor
Elke dag dat ik wakker word, denk ik meteen aan het aantal weken + dagen dat ik zwanger ben... Vooral de 1e 10 weken dacht ik er veel aan, de afgelopen weken kan ik het wat meer loslaten. Maar de 12 weken was wel een mijlpaal en de volgende echo met 15 weken ook. Dan de 20 weken echo en ga zo maar door. Dus ja, ik denk wel in mijlpalen, haha!
ik heb dat ook heel erg. Eerst dacht ik als ik de 12 weken maar haal. Daarna dacht ik als de 20 weken echo maar goed is. Daarna dacht ik bij 24 weken zouden ze er alles aan moeten doen om de kleine te redden. Daarna bij 30 weken dacht ik oke, nu kan hij wel komen. Maar nu ik 34 weken ben, ben ik nog steeds angstig. Steeds denk ik weer.. als het maar goed gaat met de kleine.
Wij hebben dit ook gehad, ik had steeds bloedingen en bijna bevallen met 22 weken. Had strikte bedrust en wij hebben echt van week tot week geleefd. Uiteindelijk bevallen met 28 weken. Maar wat waren wij blij dat we die 28 weken hadden gehaald, 6 weken in vreselijke rot spanning gezeten. Natuurlijk hadden we gewild dat de heren langer bleven zitten maar helaas was dat niet het geval. Ondanks 28 weken hebben we nu 2 gezonde kereltjes!
Nee dat heb ik nou totaal niet eigenlijk.. verbaas me er alleen over hoe snel de weken voorbij vliegen.. Denk eerder; Oh nu al 24 weken
Ik had ook echt de "normale" mijlpalen, 12 weken 20 weken, 24 weken. Maar nu kan ik alleen maar denken 31 weken dan zit ik in een "enkel" getal met aftellen.... geen 10 meer of 12 maar 9.... nog maar 1 cijfer yay aftellen!! (heb wel al vanaf week 22 oefenweeen op elk willekeurig tijdstip dus ook s'nachts Ben wel een beetje moe nu)
Hier net zo! Kan me de tijd rondom week 20 niet eens meer herinneren... alleen maar beter, want ik heb weer zin in m'n normale postuurtje terwijl het tegenovergestelde waar wordt. Ik kijk mooi uit naar week 40.
nou, ik denk ook echt in mijlpalen. Ik ben alleen nog niet zover als de meesten van jullie. 7 weken echo: verder dan met de 2e zwangerschap 10 weken echo: verder dan met de 1e zwangerschap 13 weken echo: dan moet het goedkomen... 20 weken gaat ook echt wel een mijlpaal worden en de rest verwacht ik ook wel... Maar de laatste weken was het echt: elke dag dat ik niet ga bloeden is weer een dag langer zwanger.... dus was ook echt elke dag een mijlpaal. Ik hoop dat ik dit nu los kan laten en kan richten op 13 en 20 weken echo. na de 20 weken echo ook babykamer en andere grote dingen kopen... En geen minuut eerder.
na een te vroeg geboren kindje en een miskraam met 10 weken is hier alles een mijlpaal, hoop dat ik het een beetje los kan laten maar ben er bang voor.