Hoi, Als tweede naam willen we graag ons zoontje vernoemen naar ons overleden dochtertje. Zij heette Mirthe Alinde. Hebben jullie een idee voor een jongensnaam waar wat van ons dochtertje in terug komt? Bedankt alvast!
Heel mooi! Maar ook moeilijk denk ik om een mooie vernoeming te vinden... Misschien: Mika Myrdin Mart
Ga door ga door, haha We hebben een Martin in de omgeving dus, iets wat daar op lijkt wordt het niet... Nog meer een idee? Vind jullie heel creatief, dat mis ik de laatste tijd erg
Mooie gedachten! Maar een vernoeming vind ik het mooist als het echt lijkt. Ik zou daarom om bijv. Mirth kiezen. (Vind het nog mooi ook, hihi)
Mooi idee deze namen bestaan echt, ik heb ze niet zelf verzonnen. Ze komen uit Das Grosse Vornamenbuch Buben : Mirtyn Mirto Mirtze Mirthell Mirlo Mirik - Mirick
Wat een prachtig idee. En wat een mooie naam heeft jullie dochter. Onze zoon is overleden en zijn naam (kort) begon met "Ki". Onze dochter heeft als tweede naam een korte naam ook beginnende met "Ki". Onze zoon heeft als eerste naam beginnend met "Ki". Ik krijg vaak te horen dat mensen dat erg mooi vinden. En echt een vernoeming waar ze vaak ook nog even aan onze zoon denken, dit omdat de klank meteen het zelfde is. Misschien iets om mee te nemen in het bedenken van jullie vernoeming. Is maar een ideetje hoor, misschien is jullie idee over de vernoeming of jullie smaak wel heel anders Prachtig idee om te vernoemen! Sterkte.