Ik hoor *officieel* morgen te bevallen, maar vk en ik zijn er van overtuigd dat ie lekker blijft zitten tot de sneeuw weg is, maar nog maximaal 13 dagen!
Ik was 14 juni uitgerekend en dacht 8 juni te gaan bevallen, het werd 10 juni. En achteraf, toen ik de groei echo's nog eens bekeek, kwam daar elke keer 10 juni uit. Dus ik had het kunnen weten
Ik ben 6 oktober uitgerekend, en ik hoop in ieder geval niet op 30 september, 1 oktober of 2 oktober. Dan zijn mijn nichtje, haar moeder en mijn overleden moeder jarig. Maar ik vrees toch dat het 1 van die dagen word.
@regenboogmama Hoe is het? Inmiddels bevallen? Hier nog niet hoor! Gisteravond last van oefenweeen, pijnlijke harde buiken, maar nam toch weer af na een paar uur. Nu is alles weer helemaal rustig. Wie weet wordt het toch een paaskindje!
14 Maart plaatste ik hier nog dat ik de 15de (uitgerekende datum) ging bevallen. De 15de is het wel begonnen en ben de 16de bevallen met spoed-ks. Zat er dus redelijk in de buurt
Gefeliciteerd!! Gaat alles goed? Dan zat je idd bijna goed met je gevoel! Goede datum trouwens, de 16e, dan is mijn zoon ook jarig! Hij is net twee geworden.
Hier ook nog niet bevallen Gister wel menstruatiekrampen en ook in me onderrug maar hield ook weer op. Ja met Pasen haha. Dat zou wat zijn
Eerder gemeld dat ik ingeleid zou worden op de 28ste en dat was mijn lang geleden voorspelde datum. Echter de redenen om in te leiden zijn weg ( ze lag met 37+4 nog in stuit/ dwars, en nu dus een week goed), dus de inleiding is een week uitgesteld. Nu al 2 dagen gerommel, maar nog niet overtuigend helaas. Ik hoop toch wel op dit weekend!
Ik denk al heel lang dat ik overtijd ga lopen, en daar gaat op lijken ook Bij de eerste wel te vroeg bevallen maar daar knapten mijn vliezen spontaan, dus eigenlijk kan je dat niet vergelijken..
Het is nu nog wat vroeg om te zeggen bij mij... Ben pas 8 september uitgerekend... Maar Sem is 2,5 week te vroeg geboren en heb het idee dat deze ook iets eerder gaat komen..achterin augustus... waarschijnlijk op een bloedhete dag ofzo
ik heb niet een sterk gevoel bij een datum, hoop zelf ergens in de eerste week van juni. Zoonlief en ik zijn allebei 1 dag vor de uitgerekende datum geboren, dus wie weet zet deze trend door! Ik heb zowel bij zoonlief als nu wel bepaalde data waarvan ik absoluut hoop dat het dan juist niet komt. (verjaardagen van familieleden) Bij zoonlief is dat helemaal gelukt! hopelijk bij deze ook
Ik ben 4 mei uitgerekend maar zelf denk ik dat ze tussen 25 en 28 april komt.. Geen idee waarom dan maar dat denk ik gewoon
Ik ben uitgerekend op 8 april. En heb al de hele tijd het gevoel dat het 1 april en een paaskindje wordt. Dus we gaan het zien Ben er wel ontzettend klaar mee! Pff de dagen zijn lang en eenzaam...heb nu wel genoeg vermaakt de afgelopen weken. Had trouwens ook iets met 28 maart, maar dat is geweest en niks gebeurd gisteren
Je bent er dan al erg dichtbij!! Veel succes met de bevalling!! Nog eventjes en dan kun je hem/haar lekker in je armen houden!!