Denken wij hier nu vreemd over?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaTal85, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik kan je man geen ongelijk geven hoor!
    Als ouder zeg je simpelweg niet "dan kom je lekker niet". Je kinderen zijn allemaal gelijk en wat jij ook zegt, wat ik ook al eerder schreef, ze kan proberen het voor iedereen gezellig te maken en niet slechts één richting op te denken.

Hier gaat het ook vaak zo, mijn schoonmoeder zet mijn man ook altijd op de tweede plaats, zijn jongste broertje gaat altijd voor. We moeten rekening houden met hem en zijn gezin, anders wordt er wat anders bedacht. Hierdoor moeten wij ons altijd aanpassen en daar passen we nu voor.
    Afgelopen jaar is het eindelijk voor het eerst dat wij voet bij stuk hielden en dat zwager en zijn familie dus moesten aanpassen aan ons. Na ruim 15 jaar!

Buiten alles om, ik zou echt jullie eigen plan trekken, je hebt je eigen gezin, die is nu het belangrijkste. Ik denk dat in dit verhaal er altijd wel iemand teleurgesteld zal raken, maar zorg dan dat dit niet in je gezin plaats vindt! Kies voor jullie gezin, ga desnoods lekker samen kerst vieren. Zo geef je wel een duidelijk signaal af.

Met mijn familie ontstonden problemen rondom Sint, alles was al geregeld, het zou hier gevierd worden, maar ik zag het al gebeuren, en heb alles afgezegd. We kozen voor onszelf en dat was het beste wat we konden doen. En uiteindelijk was mijn vader er ook heel blij mee ;)

2. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Groot gelijk mamTal..goed dat je je man zo steunt!:)

3. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Helemaal gelijk heb je!

4. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    groot gelijk heb je!! Blijf achter je man staan!!

5. carebear

carebear Niet meer actief

Is het niet beter de confrontatie aan te gaan met die vriend.
    Nu blijft je man met dubbel rot gevoel zitten.
    En als het contact wel blijft met jullie familie.
    En die man blijft zus haar vriend dan komt er weer iets tussen te staan.
    Goed dat jullie elkaar steunen.
    Niet jullie dagen laten verpesten.
    Daar sta je namelijk zelf in om dat toe te laten.

Deel Deze Pagina