Weet iemand of dentinox verstoppend werkt? M'n zoontje krijgt/heeft twee doorkomende tandjes en gebruikte eerst vsm en dentinox maar nu alleen paar x per dag dentinox maar heb t idee dat ie steeds vastere ontlasting krijgt en poepen meer moeite kost.. Nu is hij is daar toch wel gevoelig voor en heb inmiddels beetje zicht op wat verstoppend werkt maar nu sta ik voor n raadsel en denk ik aan de druppels Iemand ervaring hiermee?
Heb het nog nooit gehoord...? Je gebruikt er ook zo weinig van en alleen op het tandvlees (als het goed is ) dat ik het me bijna niet voor kan stellen...?
Lijkt me niet. Ze krijgen daar zooooo weinig van binnen, lijkt me stug dat dat verstopping veroorzaken kan... Zijn ook weinig bijwerkingen van bekend: http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h03717.pdf Apotheek.nl - Medische informatie - Medicijnen - Dentinox
Ok.. Thx Hij likt t elke x weg blijkbaar vind ie t lekker Dan Miss wel? Ik wil graag t een n ander uitsluiten vandaar.. Bedankt voor t meedenken!
Ja.. N k Weet inmiddels precies waar hij last van krijgt n waarvan ni en die producten heb ik geschrapt n geminderd Daarom valt t op dat t sinds die druppels t erger is geworden Vandaar m'n vraag of mensen t herkennen Maar heb t idee dat t m dan daar toch ni in zit aangezien niemand t herkent T kan ook dat die kindjes ouder zijn ntl n minder gevoelige darmen hebben T blijft gissen
Ik zou eens een voedingsdagboek bijhouden, want meestal zit verstopping 'm toch echt daarin. Ben je toch dingen gaan geven die hij niet goed verdraagt. Dentinox als oorzaak van verstopping lijkt me zeeeeer onwaarschijnlijk. Heb hier een dame met hele gevoelige darmen, (verdraagt naast de KMA geen vlees, soja en ei, en krijgt nog geen dingen als bruine bonen, ui, enz enz), en heeft forlax om de ontlasting gaande te houden. Krijgt al vanaf 4 maanden dentinox, omdat met dik 4,5 maand de eerste tandjes al doorkwamen. Dus dat jouw kindje jonger is en gevoeliger darmen zou hebben, gaat denk ik echt niet op. Overigens, niet vervelend bedoeld, maar je berichten zijn niet heel duidelijk doordat je bepaalde woorden vervangt door letters enzo. Het zou een stuk leesbaarder worden als je gewoon voluit nederlands typt, ipv dit sms-nederlands Ik moet sommige zinnen echt 3 keer lezen voor ik snap wat je bedoelt.