Dit probleem betreft eigelijk mijn peuter maar ik denk dat dit probleem vaker dreumessen betreft dus zet hem hier maar neer. Ik gebruik altijd pampers. Nog nooit ook maar 1 luier doorgelekt (wel eens dunne poep ernaast maar nog nooit plas. Maar nu de afgelopen 4 luiers opeens doorgelekt... het betreft nog de oude verpakkingen (waren goedkoper dus heb een voorraadje gekocht) dus het kan geen nieuwe formule ofzo zijn denk ik... gewoon een foutje in dit pak??? Of hebben meer er ineens last van?
Hier ook! Mijn zoontje was een paar keer nat 's ochtends en toevallig was hij net weer een beetje doorgelekt, heb dit voorheen nog nooit eerder gehad met Pampers.
chiggy had jij nieuwe of oude verpakking? Ik denk dat ik anders overga naar een ander merk... ik vind ze ook eigelijk te duur (vooral nu zijn ze 11.50 geworden!) maar ik vond ze altijd zo goed...
ik vind pampers echt verschrikkelijk nu is mijn dochtertje nog niet zo oud had altijd het idee dat ze niet zoveel konden hebben het nu luiers van de kruidvat of da die zijn echt super en in de nacht houden ze het goed van 8 uur savond's tot 7 uur sochten's ze is nog nooit nat geweest
Ik heb dit ook een keer gehad. Ook heb ik bij een pak gehad dat de strip aan de rechter zijden er vanaf ging als ik heb wilde lostrekken om te plakken. Heb een mail gestuurd naar pampers en heb de 7 luiers waar de strip van stuk is gegaan vergoed gekregen! Vond ik dan toch wel weer netjes