Laarsjes van aapies: doen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by misa, Oct 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. misa

misa Niet meer actief

2. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier nu 3e paar laarsjes en blijven erg goed zitten hoor!
    Heb ook die zwarte. Danique draagt ze hier alleen in huis en bij de oppas maar toen ze nog niet liep, had ik ze ipv schoentjes.

3. misa

misa Niet meer actief

Dat is fijn te horen. Werken die met hetzelfde elastiekje als de schoentjes waardoor ze zo goed aanblijven?

Ja, ik wil ze ook ipv schoentjes. Hij stapt wel aan de tafel en de hand, maar zelf nog niet (natuurlijk). Dus ze zijn tegen het uitglijden, en om warme voeten te houden deze winter (binnen en buiten). :)

4. Fransa

Fransa Niet meer actief

Hier voor onze jongste ook de laarsjes van Aapie. Echt super hoor! Ze blijven goed zitten, zit een elkastiek in het bovenste gedeelte.
    Ze zijn wel behoorlijk warm trouwens. Wij hebben een plavuizen vloer dus daarbij gaat het prima maar bij een houten vloer of vloerbedekking zou ik ze niet nodig hebben gehad...

5. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben een houten vloer, maar vind die schoentjes soms weer wat aan de frisse kant. Nu valt het nog mee, maar het wordt natuurlijk alleen maar kouder. En we fietsen en wandelen vrij veel, dus dan heeft hij wel wat warmers nodig. Maar goed, we kunnen altijd afwisselen met de gewone schoentjes die we nog hebben. :)

Fijn dat ze bij jullie ook goed blijven zitten!

6. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Hier hebben we ze ook, maar dan in het grijs...
    Super warm en fijn, vindt ze eigenlijk alleen wat breed voor de voetjes van onze dochter. Maar dat is bij iedereen natuurlijk weer anders.. Maar misschien is het (ook voor haar) even wennen!

Hier trekt ze ze wel af en toe uit, normaal heeft ze schoentjes met veters.

7. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier zit idd ook elastiek in. Zo rond haar verjaardag kon ze ze uittrekken.

8. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

Dec 6, 2009
    1,409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hebben we ze ook gehad vorige winter en ze bevielen prima! zaten goed, makkelijk aan te doen en lekker warm :)

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik zou het eerste model doen, die schoentjes bleven hier niet goed aanzitten nml. Hij heeft verder sneakers en die blijven wel goed zitten.

10. greetie

greetie Actief lid

Sep 16, 2009
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    waaw ze zijn super mooi! Ik heb hier de bobux slofjes altijd, maar mijn zoontje is 1,5 nu en heeft maatje 21 van schoentjes. Kan het dat aapie niet tot deze maat gaat??? anders wil ik er zeker ook bestellen!! supermooi die laarsjes!

11. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Je moet even kijken hoeveel cm welke maat is. Die zwarte heb ik in L maar die hadden hier eigenlijk iets groter gemogen. Ze heeft niet zoveel groeiruimte maar ze had er hier al mee gelopen en ze waren wat vies geworden dus heb ze maar gehouden.
    Hier heeft ze mt 22 en deze zijn 14 cm.

12. greetie

greetie Actief lid

Sep 16, 2009
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    :Ddus er is hoop!!! even terug kijken op de site!! en ze zijn lekker goedkoper dan de bobux!!

13. greetie

greetie Actief lid

Sep 16, 2009
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    maar er staat toch bij zoollengte 13,5 cm of zo?? dus das veeeel te klein?? is da de maat dan? foei nu kom ik mss stom over haha

14. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Wij hebben ook de sneakers maat M en de laarsjes maat L en beide blijven goed zitten alleen de laarsjes zijn nog wel veel te groot :)
    1cm is ook best veel verschil per maat, ik was bang dat ze anders te klein zouden vallen vanwege de voering maar dat valt dus 100% mee.

15. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Nee, dat is de lengte van de voet. Dus je moet even de lengte van het voetje opmeten en er een ongeveer een halve cm bij op doen en dan kijken welke maat dat is.

16. misa

misa Niet meer actief

Klinkt goed, ik denk dat we voor de laarsjes gaan!

17. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    n.a.v van dit topic heb ik gisteren ook de winterboots besteld.. maat M - ik ben benieuwd :) !

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    Heb hier nog de laarsjes staan van Nathan. Bevielen toen erg goed. Voor Matthijs zijn ze nu (maal L) nog veel te groot dus denk dat ik de gewone schoentjes met wollenvoering nog ga kopen. Vind ze zo leuk deze slofjes!

19. misa

misa Niet meer actief

Ja ze zijn ook leuk! En heel belangrijk: ze blijven ook aan!

20. dnise

dnise Fanatiek lid

Feb 16, 2010
    1,819
    0
    0
    regio rotterdam
    hier ook 1 die ze gelijk gister heeft besteld :D vind ze echt te leuk gewoon :D hahahahah ook gelijk een paar sneakers besteld... maar nou hadden we vorige week aiden z'n voetje omgemeten van hiel tot grote teen en dat is gewoon 12 cm!! heeft hij nou van die grote voeten of verbeeld ik me dat nou?? aiden heeft ook een behoorlijke hoge wreef. dus ik heb maar die 13 cm besteld... zou dat goed zijn of te groot?? die sneakers waren 13,5 btw...

Share This Page