Deo dochter (bijna 9 jaar)

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Suuzan, 16 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb het naar een postnl afhaalpunt laten sturen, dat was gratis.

    Ik heb de deo trouwens besteld naar aanleiding van dit topic. Beetje sceptisch was ik. Maar het werkt echt super! Als ik over een maand nog steeds zo tevreden ben ga ik het voor mijn man en dochters ook bestellen.
     
  2. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.563
    7.390
    113
    Bij Loveli zelf op de site, 1e keer is gratis verzenden.
     
    wishfulthinking vindt dit leuk.
  3. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.495
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    https://loveli.care/waar-te-koop/ geen winkel in je buurt?
    En de eerste keer bestellen is zonder verzendkosten - maar dat heb je misschien al gedaan? (misschien wil een familielid nog wel voor je bestellen 1x ;) ) .
     
  4. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.225
    3.670
    113
    Welke Loveli geur raden jullie aan voor pubers?
     
  5. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.495
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    welke ze zelf het fijnst vinden... wij hebben dus een proefpakketje voor 10 euro met gratis verzendcode besteld https://shop.loveli.care/product/set-deodorant-minis/ -ene dochter vond de één het lekkerst, andere dochter de andere... en ik nr 3 ;) . Volgens mij fresh cotton en apple blossom voor de meiden. En ik ging voor de orange...
     
  6. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.225
    3.670
    113
    Ik zag later idd het proef pakket en heb deze besteld
     
  7. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    Wel even uitproberen want ik was heel enthousiast over Lovelli en dus gaan proberen maar ik zat helemaal onder de uitslag en pijnlijke bulten onder mijn oksel. Nog nooit gehad van deo. Nu heb ik zo’n smeerbaar blikje van Holland en Barrett. Dat gaat wel goed!
     
  8. bunchy

    bunchy VIP lid

    21 aug 2009
    6.432
    483
    83

    Ik probeer het nu twee dagen en mijn oksels ruiken niet fris in de loop vd dag…
     
  9. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    Maar dat klopt wel ze geven ook aan dat het even duurt om af te kicken zeg maar. Maar ik had echt na 2 weken nog steeds uitslag en bultjes deed echt zeer. Gestopt en toen ging het weg.
     
  10. bunchy

    bunchy VIP lid

    21 aug 2009
    6.432
    483
    83
    Waarvan af te kicken dan?
     
  11. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.225
    3.670
    113
    dit staat in de mail nij de 1e bestelling;
    . Geef het een kans! Het kan zijn dat je lichaam echt even moet wennen aan een nieuwe deo. De Loveli deo werkt namelijk heel anders dan de gewone deo’s met aluminium. Het kan dus zo zijn dat je tijdelijk meer gaat zweten of naar zweet gaat ruiken. Bij de meeste mensen is dat na een paar dagen voorbij en ruik je helemaal niks meer. Was (of scrub met een washandje) je oksels een keertje extra. En hou vol! Deze detox duurt maar even en je zult merken dat de Loveli deo steeds beter voor je gaat werken.
     
    Suuzan, Luna86 en wishfulthinking vinden dit leuk.
  12. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.989
    1.806
    113
    Provincie Groningen
    Mijn dochter, van nu 10 jaar, heeft al vanaf dat E 8 is deo nodig.
    Afgelopen half jaar is haar zweet geur echt heel erg geworden. Allerlei deo's geprobeerd maar niks wat het de hele dag volhield.

    Nu sinds 1 week gebruik in loveli deo...en hierbij echt geen zweet geur!!! Ook niet aan t einde van de dag als ze gym heeft gehad op school!
     
    Suuzan, Luna86 en Athina vinden dit leuk.
  13. Suuzan

    Suuzan Fanatiek lid

    21 dec 2013
    1.804
    654
    113
    Ik kreeg zelf ook uitslag van loveli, maar mijn dochter gelukkig niet en daar was het sowieso voor bedoeld.
     
  14. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.563
    7.390
    113
    Ahh, dat is jammer dat je er zelf uitslag van krijgt! Maar fijn dat het je dochter wel bevalt!
     
    Suuzan vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina