Dit stuurde mijn oom (staat op de site van de Apenheul) Gratis entree Iedereen met rood haar mag op 27 april 2013 gratis naar Apenheul! Dé gelegenheid om mede-roodharige Amos te ontmoeten. Je rode haar is je entreekaartje voor Apenheul. Aanmelden is dus niet nodig. Familie en vrienden zijn natuurlijk ook van harte welkom. Zij kunnen hun entreekaartje mét korting aanschaffen in onze webwinkel. Zelf kan ik helaas niet maar was er graag naar toe gegaan.
He jammer dat wij moeten werken allebei Man en dochterjte zijn allebei roodharig. Hadden we moor voor 17,50 binnen gestaan
He leuk! Jammer dat ik naar school moet ! Ik ben overigens de enige met rood haar in m'n familie... (van de melkboer?? )
leuk!! ik en mijn partner zijn beide roodharig! En we zochten weer een dagje uit! Bedankt voor de goede en leuke tip!
Jeej, ik had er al een mail van gehad, wou ook een topic starten, maar hoeft al niet meer Ik ben de enige thuis met rood haar, dus ben al aan het vakantieveilingen geslagen voor m'n man en stiefdochter. Hoop echt dat ik zo een beetje voordelig kaartjes voor hun kan krijgen, anders denk ik dat wij niet gaan.
Ik krijg bijna net zo vaak te horen dat ik roos haar heb, als dat ik "niet echt rood" haar heb. Het is bij mij helemaal hoe het licht erop valt. Op sommige foto's ben ik knal-rood, op andere rossig, en soms lijkt het gewoon bruin. Zal de gok maar niet wagen dat het licht die dag niet goed is en ik daarom geweigerd word bij de entree!
hallo allemaal, Ik ga ook 27 april naar de apenheul. Nu wil ik jullie laten weten dat er kaarten voor 10 euro p.p te koop zijn bij sbs6. Hun hebben op dit moment een actie lopen. Dat scheelt weer 7,50 euro p.p mvg bianca SBS6 Tickets
hallo allemaal, Ik ga ook 27 april naar de apenheul. Nu wil ik jullie laten weten dat er kaarten voor 10 euro p.p te koop zijn bij sbs6. Hun hebben op dit moment een actie lopen. Dat scheelt weer 7,50 euro p.p mvg bianca http://actieshop.tc.nl/mptickets/?cmd=6369280&park_id=10
De roodharigen dag is voorbij. Wie is er allemaal geweest? Wij wel, vond het erg leuk om alle roodharigen te zien. Vooral die kleintjes zijn zo leuk!
Ik vind het toch apart zo n dag als ik eerlijk ben.. Er is toch ook geen bruinharige of blondharige dag??
Omdat rood haar specialer en zeldzamer is dan blond etc. En het kost ze klauwen vol met geld als ze blondharigendag doen.
Volgens mij werd die dag georganiseerd in het kader van de nieuwe gorillaleider, die rood haar heeft.
Ja, ik had er al van gehoord, jammer dat we wat anders te doen hadden vandaag. Had ik voor ons gezin maar 1 kaartje hoeven kopen