Even voor de mensen die al geweest zijn: hoe was dit, praktisch gezien? Waar was de vaccinatie? Hoe veel kinderen waren? Hoe verliep de procedure? We hebben oproep gekregen voor onze zoon, maar ik twijfel erg of ik hem wel in de 'massa' mee moet laten gaan... (het is bij ons in een vanderValk hotel )
Prima, dorp verderop. Nu is het ín school geloof ik. Er waren zo'n 15 kinderen vòòr mijn oudste maar omdat er 3 x 2 mensen zaten, waren we binnen 5 min aan de beurt.
Hier was het in een sportzaal: vier verschillende prikkers aan tafeltjes, eerst vaccinatiekaart laten zien, vervolgens aansluit bij een tafeltje met een korte rij. Binnen 5 minuten waren we weer buiten. Het viel mij alles mee, maar er waren ook een paar kinderen helemaal overstuur omdat ze die vaccinatie niet wilde e.d., dus als hij gevoelig is voor drukte en al dat soort dingen dan zou ik het niet 123 aanraden. Maar anders even bellen voor meer informatie misschien?
Hier ook zo. Maar als je een kind had met grote angst, mocht die apart mee naar een kamertje. Mijn dochter gaf geen krimp, maar bij mijn zoontje ga ik volgend jaar meteen aangeven dat hij er erg tegen opziet.
In de grote massa wachten en geprikt worden. Maar mijn dochter was doodsbang, toen ik dat aangaf werd ze uit de rij gehaald en mocht ze direct naar een apart kamertje en was ze binnen 5 minuten geprikt. Was op deze manier uiteindelijk toch niet zo eng als ze vooraf dacht...
Ik zou gewoon even bellen, misschien kun je net wat eerder terecht, zodat hij de eerste is en er nog geen anderen zijn. Of meteen doorlopen naar een andere ruimte. Mijn zoon kan niet tegen huilende kinderen, dus waarschijnlijk gaan wij vragen of het niet ergens anders kan (duurt hier nog een jaar).