ik gebruik de sanex met de roze dop, man gebruikt adidas of axe we gebruiken er denk per 1,5 week ieder 1
Wij gebruiken enkel deodoranten zonder aluminium en parabenen. Vaak kopen we die bij de tuinen en anders gebruiken we die van sanex. Persoonlijk hou ik niet van deodoranten met een geurtje. Ik spuit in de ochtend na het douchen deo en daar blijft vaak het bij. S avonds neem ik ook een kleine douche. Doe er dan ook best lang mee. Ik neem mijn deo wel altijd mee. In de zomer spuit ik wat vaker en als ik echt een drukke dag heb gehad
Hier gebruik mijn man ook een axe per week!! Maar spuit als hij gaat werken niet normaal, heel zijn oksels en hemd en dan als hij zijn shirt aan heeft ook nog over zijn shirt. Ik ben 1 keer bijna niet goed geworden, ik stond te douchen en meneer ging even spuiten ik ben gewoon uit de douche gerend omdat ik geen adem kon halen. Dus tegenwoordig loopt hij weg als hij gaat spuiten.
Hier vaak verschillende. Ze werken niet heel lang altijd of ik wil een ander luchtje. Wel vaak van Rexona. Heb nu ook een Fa de groene (jeugdsentiment) Mijn man heeft ook Rexona nu.
Fa vind ik verschrikkelijk, werkt amper. Heb meestal die creme van rexona. Doe ik zeker wel een maand mee. Mijn man gebruikt axe en doet er zo'n 3 weken mee...
Wij gebruiken allebei al een jaar of 8 rexona.. Ik gebruik het 2x daags, s'morgens en s'avonds na het douchen. Ik ben altijd lekker fris en fruitig. Als ik andere deo gebruik ruik ik mezelf. Nu niet. In de zomer gebruik ik wel vaker deo natuurlijk..
de syneo 5 voor de dagen dat ik echt helemaal niet zweten wil...dan is het vijf dagen weg en blijf ik ook echt droog onder de oksel....voor de andere dagen de rexona stick, die ruikte erg lekker en kan ik zeker een maand mee doen!