Deo werkt niet meer - welke anti-transpirant?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sue87, 27 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Ik gebruik odorex met spray, als ik me in de avond douche doe ik het daarna op.. zodra ik merk dat ik weer begin te zweten doe ik het weer na het douchen op.. de laatste tijd heb ik het steeds minder nodig soms een keer in de week zelfs

2. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.085
    1.069
    113
    Oskels schoonmaken met washandje en water,
    Daarna als ze nog een beetje nat zijn dus, baking soda er op deppen met vingers.
    Je zweet amper meer, en als je toch gaat zweten ruik je het helemaal niet.

3. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Wauw wat een reacties! Heel fijn!!
    Ik denk dat ik maar begin met de depper van Odorex. Dat is prijstechnisch leuk om uit te proberen en ik lees ook veel positieve verhalen. :) en anders lijkt de deoleen me wel wat.
    Dank allemaal!

4. marina kl

marina kl Bekend lid

21 jun 2015
    649
    344
    63
    Lady speed stick - Die gebruikte ik vroeger ook en was altijd erg tevreden over! Helaas is het in NL niet verkrijgbaar??

Heb van alles geprobeerd, hier samengevat:
    * Therme 7 days - werkt goed alleen door die chemische geur in het begin aan de kant gezet
    * Alle overige sticks (dove, rexona, therme, etc) er blijft een laagje op je huid zitten en als je strakke kleding draagt, bijv. overhemden, dan zie je het in de stof en krijg je niet meer weg
    * vichy, avene, collistar - eerste 2 uur fijn, daarna moet ik weer douchen
    Op dit moment is dove spray met de blauwe dop, die orininele, is de enige die op dit moment bij mij werkt

5. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

https://www.exclusivescents.nl/lady-speed-stick?gclid=CMed2MDNs9ICFU5uGwodsXwGlg

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Hier ook het enige wat werkt. Regelmatig met 25% korting bij het Kruidvat. Is het nog steeds duur, maar Odorex en Deoleen ed doen hier niets, dus ja...

7. marina kl

marina kl Bekend lid

21 jun 2015
    649
    344
    63
  8. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
  9. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Ts, alle anti transparant (deoleen, odorex, syneo5) is nu 25% korting bij kruidvat.

10. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Odaban. Werkt het niet dan krijg je je geld terug.

11. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Dank, voor de rest van de tips! Hier waren ook zoveel verschillende tips gegeven, dat ik me maar heb laten voorlichten bij de drogist.
    Het is de antitranspirant van Dove geworden om mee te beginnen. Mocht het niet werken, kijk ik naar de prijzigere merken die hier aanbevolen werden.

12. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Roc Keops 👍🏼 Werkt super en ik heb werkelijk alles geprobeerd. Odorex werkt nog steeds wel, anderen ruiken me niet maar ik vind de geur die dat oplever onaangenaam. Roc houdt me droog én helemaal zonder geur.

Deel Deze Pagina