Deo werkt tot 72 uur??????????????

Discussie in 'De lounge' gestart door kimv, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Frisse Harrie :D.
    Maarre, als je 's ochtends gedouchd hebt kun je 's middags nog steeds klotsoksels krijgen. Blèèèèh!

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Doen wij op de boot altijd: Wij noemen dat "douche in een potje"... Ok, niet superfris, maar goed genoeg om na een nachtje ankeren weer naar de haven te varen om daar te kunnen douchen... ;)

Ik heb toch altijd wel mijn twijfels bij zulke uitspraken, iets wat 72 uur werkt. Niet dat het niet zou werken, dat doet het vast wel, maar of het nou allemaal wel zo gezond is. Het lijkt mij dat er een of ander sterker ingredient in moet zitten om het zo lang te laten werken.

3. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Odorex Cotton Dry gebruik ik. Eens in de 5 dagen met wattenschijfje voor het slapengaan onder je oksels deppen, volgende ochtend je oksels goed wassen onder de douche en je zweet geen druppel meer!

Ik zweer hierbij!

4. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je Odorex Cotton Dry eenmaal onder je oksels hebt gedept voor het slapengaan dan moet je eventjes (2 minuten) wachten totdat het is ingetrokken, dan laat het geen vlekken na in nachtkleding/beddengoed.
    Ik haal het bij de drogist, ze hebben er voortaan ook een creme van en een spray, voor ieder wat wils :D.

5. neeeee, DAT MEEN JE NIET :D

6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Die van Odorex gaat bij mij ontzettend irriteren, dus helaas kan ik deze niet gebruiken... Syneo5 gaat wel goed. Kost bijna 20 euro voor een flesje, maar daar doe ik wel lang mee. Als ik het niet gebruik spuit ik die 20 euro ruim weg met gewone deo..

Als je eenmaal erg last hebt van snel zweten, helpt het ook niet om elke dag onder de douche te staan. Die plekken krijg je evengoed wel in je kleren, al schrob je je eigen dagelijks met een schuursponsje;) En voor de mensen die hier geen last van hebben, wees heel erg BLIJ!! 't Is echt heel erg lastig...

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja sommigen kunnen er niks aan doen ookal was je wel elke dag...je kunt ook botox erin laten spuiten..*kun je nagaan hoe erg het bij sommigen is, en dat heeft niks met hygiene te maken.

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jep, vies he:D

9. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hier ook last van veel zweten.
    Maar sinds ik odorex (spray) gebruik naast mijn gewone deo,heb ik nergens meer last van :D

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heeft natuurlijk ook niks met wassen te maken of je zweet.....het is een aandoening ...overmatig zweten...en zeker niet leuk.
    Ik heb het ook en het is verschrikkelijk:(

Deel Deze Pagina