ik gebruik ook 1x per week odorex extra dry, en daarbij gebruik ik Odorex clear (tegen witte strepen) elke dag. Werkt perfect
Yep, hier nog 1 die daar last van heeft. Balen hoor. Zweet sowieso veel meer dan normaal. Word nog regelmatig 's nachts nat van het zweet wakker Ik gebruik nu Sanex en dat gaat tot nu toe goed. Kun je dat Syneo5 gewoon bij de drogist kopen? Heb er echt nog nooit van gehoord.
jee... wat een antwoorden... moeilijk om nou eentje te kiezen... ze zijn ook nog niet het goedkoopst natuurlijk... Ik zal wel ff naar de drogist gaan van de week voor wat info...
De Etos en de DA verkopen Syneo 5. Het is wel duur (ik geloof iets van 17) maar het werkt echt perfect, je blijft een week droog. En je doet ook heel lang met een flesje. Odorex extra dry is de goedkopere variant, die kost maar een paar euro en werkt op dezelfde manier. Groetjes, Anakin.
Bij mij werkt de syneo het beste maar bij mijn zwager werkt de odorex weer goed. Ligt misschien aan de persoon maar ik zou anders eerst de odorex proberen. Wij zweren erbij en noemen het al syneo'en