Ik ben vorige week in de stad benaderd om donateur te worden van de KWF. Deze jongen vroeg mij dus of ik wel wist dat je van deo borstkanker kon krijgen? Door onderzoek van de KWF hadden ze ontdekt dat er wel degelijk een relatie tussen deo en borstkanker was aangetoond! Ik neem aan dat hij dat toch ook weer niet helemaal uit zijn duim loopt te zuigen.... Ik ga ze toch maar eens bellen denk ik! Ik ben donateur geworden door zijn overtuigende verhaal!
dan moeten ze dat ook op deo zetten en overal wat kankerverwekkend is dus zullen we elke dag wel iets eten of gebruiken wat kankerverwekkend is
'k Heb even op PubMed gekeken. Er is wel wat internationaal onderzoek gedaan, en dan zou er mogelijk een relatie zijn tussen op jonge leeftijd je oksels scheren en deze deo's gebruiken. Het grote nadeel van al deze onderzoeken is dat ze achteraf het uitzoeken: dus bij vrouwen die borstkanker hebben vragen ze naar hun vroegere gewoontes. Voor je zoiets echt kan vaststellen, moet je eigenlijk een grote groep vrouwen uit de hele bevolking volgen en na enkele jaren kijken hoeveel kanker er ontstaan is in de diverse groepen. Enne, ik ben het met Wendiej eens, er is zoveel dat kankerverwekkend zou zijn...
nog ff en we mogen niks meer gebruiken, er is ook een onderzoek gedaan naar melk. als je hier te veel van drinkt zou het ook kankerverwekend zijn, vind dit allemaal maar wazig hoor. zulke dingen kunnen ze niet zo snel even onderzoeken. ze hebben jaren geroepen dat kanker niet erfelijk is, maar toen bleek dat de ene familie er veel onder leed en de andere helemaal niet bleek ineens uit onderzoek dat er veel kankersoorten wel degelijk kankerverwekend zijn. laat mensen zelf bepalen wat ze wel en niet willen gebruiken en om het dan meteen uit de schappen te halen vind ik onzin. om te melden dat het kankerverwekend is tja weet niet of dat zinvool is, tot nu toe roken er nog genoeg mensen ook al weten ze dat dit zeer ongezond is.